Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LAHTI huom! Onko kauppakeskus Trion lähellä parkkipaikkaa (ei parkkihalli)? Maksullinen/ilmainen, miten maksu hoituu?

Vierailija
13.10.2022 |

Kysymys tulikin otsikossa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kirjaston ilmainen parkkipaikka kivenheiton päässä.

Vierailija
2/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katupysäköintiä joka puolella, maksullista toki.

Kirjaston parkki on vain kirjaston asiakkaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Muistatko onko joku aika minkä tässä saa olla? Olen kerran jäänyt jumiin halliin (eri kaupunki), puomissa vika. Takanani joku raivopäinen agressiivinen mies huusi ihan hulluna kun jäin siihen hänen eteensä. En päässyt eteen enkä taskse. Minulle jäänyt kammo parkkihallista, en mene niihin jos ei ole pakko. Ap

Vierailija
4/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla maksullinen. Vieras kaupunki minulle, auto vaan pitäs saada johonkin useamman tunnin ajaksi. Ap

Vierailija
5/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston parkkipaikalla on kahden tunnin ja puolen tunnin kiekkopaikkoja. Parkki on ahdas ja usein täysi. Mutta siinä kirjaston takana on myös edullinen iso toinen parkkipaikka.

Vierailija
6/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavolan Cittarin/Rustan luona on iso tietääkseni kylläkin maksullinen parkkipaikka. Kävelymatka Trioon noin 500 m.

Vierailija
7/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Muistatko onko joku aika minkä tässä saa olla? Olen kerran jäänyt jumiin halliin (eri kaupunki), puomissa vika. Takanani joku raivopäinen agressiivinen mies huusi ihan hulluna kun jäin siihen hänen eteensä. En päässyt eteen enkä taskse. Minulle jäänyt kammo parkkihallista, en mene niihin jos ei ole pakko. Ap

Ymmärrät varmaan, että jos tämä tapahtui sinulle kerran niin se ei tapahdu joka kerta, kun menet parkkihalliin? Pelko pois!

Vierailija
8/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko maksuautimaattia vai pitääkö olla joku sovellus?

Vierailija
9/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mamma taas lähdössä autoilemaan ja kaikki on täysin epävarmaa jo ennen lähtöä, ohjeet pitää kysellä netissä muilta mammoilta. Parkkihalliin ei edes uskalleta ajaa. Takuulla kolhii jonkun lahtelaisautoilijaparan ovet perseillessään autoa ruutuun. 😂

Vierailija
10/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että sinun kannattaa jättää auto kotiin ja mennä vaikka bussilla. Onko mielenterveysongelmia? Saatat olla vaaraksi muille liikenteessä.

Vierailija
11/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia tyyppejä tuolla kaupungilla sitten liikkuu tuhansia kiloja painavalla metallimöhkäleillä samaan aikaan kun lapsia ja vanhuksia kävelee suojateillä ja teiden varsilla suojattomina. Todella pelottavaa.

Vierailija
12/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko ajokortin arpajaisista?

Vierailija
13/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jäänyt kammoa raivopäisistä aggressiivisista miehistä?

Painaa vaan pömpelin nappia ja soittaa valvomoon että avatkaa puomi.

Vierailija
14/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen + auto = katastrofi

Vierailija
15/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko polkimien järjestyksen vai pitäisikö sekin kerrata täällä ennen liikenteeseen lähtöä?

Vierailija
16/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia tyyppejä tuolla kaupungilla sitten liikkuu tuhansia kiloja painavalla metallimöhkäleillä samaan aikaan kun lapsia ja vanhuksia kävelee suojateillä ja teiden varsilla suojattomina. Todella pelottavaa.

Enemmän kyllä ahdistaa, että sinunlaisiasi ihmisiä on olemassa.

Vierailija
17/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa kaupungissa on pysäköintipaikkoja, mikä ihme siinä on niin vaikeaa? Etsit vapaan ruudun ja parkkeeraat auton. Kaikenlaisia toheloita ja hätääntyjiä tuolla tien päällä liikkuukin.

Vierailija
18/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mamma taas lähdössä autoilemaan ja kaikki on täysin epävarmaa jo ennen lähtöä, ohjeet pitää kysellä netissä muilta mammoilta. Parkkihalliin ei edes uskalleta ajaa. Takuulla kolhii jonkun lahtelaisautoilijaparan ovet perseillessään autoa ruutuun. 😂

Sinä varmaan kuulut niiden huutelijoiden joukkoon mistä kerroinkin tuossa ylempänä, miksi välttelen parkkihalleja. Ilmeisesti niitä löytyy myös Lahdesta. En ala haastamaan riitaa kansassi. Mainittakoon että olen kaikki kolme lastani opettanut ajoluvalla ajamaan. Inssit ja kirjalliset mennyt heittämällä läpi. Minusta on mukavampi tulla ihan vieraaseen kaupunkiin kun otan asioista selvää etukäten. Toki muitakin foorumeita on tarjolla... ap

Vierailija
19/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jäänyt kammoa raivopäisistä aggressiivisista miehistä?

Painaa vaan pömpelin nappia ja soittaa valvomoon että avatkaa puomi.

Tämän takia monelta naiselta pitäisi ottaa kortti pois kokonaan, koska toimintakyky ja tilannetaju katoaa täysin heti kun tulee joku yllättävä tilanne. Ei se parkkihallissa niin vaarallista ole, mutta liikenteessä jos takaa tulee vaikka hälytysajoneuvo, tai tulee muu yllättävä nopeaa toimintaa vaativa tilanne, niin käsilaukku apukuskin penkillä ajeleva mamma hätääntyy heti ja alkaa toheloida tai lamaantuu.