Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttökaverin kumit

13.10.2022 |

Heippa vaa!
Olen nyt säätänyt alle vuoden likan kanssa, johon rakastuin tulisesti. Ollaan päivittäin yhteydessä mutta homma ei ole mennyt tapailun ja seurusteluun asti koska molempien elämät ovat vähän sekaisin ex kumppaneista jääneiden traumojen takia. Asutaan eri kaupungeissa ja nähdään kerran kuussa. Olen itse todella rakastunut ja vasta puoli myös omien sanojensa mukaan. Ollaan haaveiltu yhteisestä tulevaisuudesta ja odotetaan, että tähdet asettuu kohdalleen ja voidaan aloittaa yhteiselo samassa kaupingissa. Ei siis seurustella mutta ollaan sovittu, ettei muita säätöjä ole samaan aikaan.

Olen saanut likasta todella rehellisen kuvan. Hän jossain vaiheessa alkoi tietoisesti hieman etäisemmäksi ja sanoi suojelevansa sillä itseään jos kävisikin niin, ettei löydettäisikään toisiamme samalta paikkakunnalta tulevaisuudessa. Yhteydenpito tästä eteenpäin ei ole ollut niin heittäytyväistä kuin aiemmin eikä läheskään niin intohimoista. Mutta yhteyttä ollaan päivittäin pidetty silti. Tämä vähän herättää minussa epäilyjä vaikkakin perustelut on kunnossa.
Ei sen puoleen, ei hänkään täysin minuun luota vaikka olenkin yrittänyt vakuuttaa, että kaikki ajatuksetkin muista kuvottaa minua.. Hän ei kuulema halua ketään muuta, eikä hänellä ole ollut meidän aikana toista.

Ensimmäisellä kerralla sängyssä hän otti yöpöydän laatikosta komdomipaketin tarjolle mutta kerkesinkin ottaa omat esille. Puoli vuotta myöhemmin ajattelin eräällä käynnillä kurkata tuonne yöpöydän laatikkoon. Otin kumipaketin esille ja se oli tyhjä. Muutama irtokumi makasi laatikon pohjalla.

En toki tiedä mikä oli lähtötilanne kumien määrän suhteen mutta tiedän, että ne olivat niiden paketissa. Nyt sitten epäilyttää, että onko ollut joku toinen tässä kumminkin kuvioissa. Ollaan joo sovittu, ettei muita mutta koska ollaan silti vapaita eikä hän ole minulle tilivelvollinen niin voisihan se olla mahdollista. Voisiko se kuitenkin olla jotain muuta? Mahdollisesti seksilelujen suojana kun niitäkin hänellä on?
En millään haluaisi uskoa, että hän valehtelisi..mutta olen pessimisti.

Kysymällähän tämäkin selviäisi mutta en ehkä koe olevani asemassa, jossa voisin asiasta tentata. Hän pian ahdistuu kun tietää, että kävin tonkimassa hänen laatikoitaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla hiljaa ja unohtaa. Jos muutatte yhteen niin sit vois jo vähän kysellä et mihin on hävinnyt. Ite asunut naisen kanssa jo 15 vuotta saman katon alla ja en oikeestaa vieläkään kehtaa mennä tonkimaan hänen laatikkoaan vaikkei siellä mitään salaista varmaan oo mutta kuitenkin.

Vierailija
2/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ollut muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa lelujen päällä käyttää ellei sit opettelu mielessä tai jos hän tykkää anneli hommista ni säästyyhän siinä suuremmalta pesemiseltä ja haju haitoista kun muovisiin meinaa aina pieni haju jäädä🤔

Vierailija
4/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen päivämäärät pääsivät umpeutumaan ja hän joutui heittämään osan roskiin sinua odotellessaan.

Vierailija
5/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän asioita voi kysyä mainitsematta tonkimista

Vierailija
6/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas.

Vierailija
7/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkee muitakin se muija. Semmosia ne on, ei kannata itsekään liikaa sitoutua.

Vierailija
8/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan käytä seksilelujen päällä haisevia kondomeita. Niissä on tympeä haju ja sitä haisevaa öljyä on vaikea saada pesemällä pois. Minä pesen paketista avatun kondomin ensin täysin hajuttomaksi ja käytän sitä monta kertaa. Pesen sen samalla kun vibrankin.

Vierailija
9/15 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neito tarvii vuokranmaksutapahtumissa niitä kumeja.

Vierailija
10/15 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on pitkä aika säätää suhteessa, joka ei ole oikeastaan mitään, sanojesi mukaan ei edes tapailua. Kyllä se niin on, että turvallisinta on olettaa, että kololla on käynyt muitakin kettuja.

Jos tämä vaivaa sinua millään tapaa, ja pidät tuttavaasi epärehellisenä, niin sinuna suhtautuisin suhteeseen pelkkänä hauskanpitona ja katselisin samalla uusia maisemia. Tuo tunne ei meinaan tule helpottamaan ajan myötä.

Vierailija
11/15 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä että suhteenne etenisi mihnkään suuntaan. Onko nainen edes aktiivinen sinun suhteen?

Vierailija
12/15 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta siltä että suhteenne etenisi mihnkään suuntaan. Onko nainen edes aktiivinen sinun suhteen?

Toisinaan oli. Kylmää-kuumaa. Pysy lähellä ja mene kauas. Pitkään jaksoin toivoa, odotella ja ottaa pahimmilla tavoilla turpaan henkisellä puolella. Sit tuli mitta täyteen ja maku meni. Pahalta tuntui ottaa iri mutta pahalta tuntui olla ottamatta.

Sit löysinkin arvostavan ja hienon ihmisen, kenen kanssa on ollut turvallinen olo ja molemminpuolinen arvostus läsnä alusta asti :)

Vierailija
13/15 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussq on aika harvoin. Koita nyt kerran viikossa nähdä, niin ei tule niin pahaa puutetta.

Vierailija
14/15 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiåkö tuon nuoren neidon tulisi olla kunmap:ltä ei sitä saa?

Vierailija
15/15 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kiitää niin nopeesti ohi, että itse en jäisi säätämään vuodeksi on-off suhteeseen, ellen sitten itse juuri sillä hetkellä sellaista kaipaisi. Tapaile muitakin. Miksi lukita itseään yhteen epävarmaan. Samalla kun tapailet muita, saat uusia kokemuksia ja opit tuntemaan itsesi ja tarpeesi paremmin. Opit huomaamaan millaisen suhteen ja ihmisen haluat. 

Et myöskään ole tilivelvollinen, ellette ole sopineet, että olette yhdessä. Gut-fiilis on yleensä oikeassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä