Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ompasd täällä laiskoja äitejä - menkää opettamaan niitä 2-vuotiaitanne potalle!

Vierailija
02.11.2006 |

Hoh hoijaa, lapset ovat yksilöitä ja oppivat eri tahtiin! Ja entä se laiskuus ku lapselle ei viitsitä sanoa EI, ei kylässä kielletä mitään, annetaan tehdä mitä vaan! Eikö se ole laiskuutta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yksinkertaisesti ehdi harjoittaa tarpeeksi potalle. Ollaan kotona harvoin ennen kuutta ja sitten mennään jo kasilta nukkumaan. Olen ihan lopussa itsekin siinä vaiheessa. Viikonloppuina remontoidaan asuntoa 12 tuntia päivässä.

Mä en tiedä, mitä tehdä, kun ei yksinkertaisesti ole aikaa edes kahta päivää olla kotona rauhassa ja harjoitella vaipatta. Uskon, että 2-3 päivässä alkaisi sujua jo sen verran, että hoidossakin voisi kokeilla. Tää ajattomuus on jatkunut jo kaksi kuukautta ja homma vaan lykkääntyy ja lykkääntyy.

Vierailija
2/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viikonloppuisin ollaan yhdessä koko ajan. Tilanne on kamala ja se alkoi kesän jälkeen. Mittava remontti ja muutto väliaikaisesti kauas työpaikasta oli virhe. Aika menee autossa ja hakiessa kaupasta ties mitä ruuvia. Itse olen ihan lopussa tästä tilanteesta. Onneksi työpaikka vaihtuu vuoden vaihteessa ja työpäivät lyhenee+ remontti pitäisi olla ohi jo piankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pitää olla ahkera; niin leikkiä, vahtia, opettaa kuin hoivatakin lapsiaan. Sataprosenttisesti koko ajan! Aikaisin kuivat, hyvin puhuvat, tutittomat hyväkäytöksiset taaperot kun kiillottavat äidin sädekehää entisestään!

Valitettavasti vain loppupeleissä näillä asioilla ei ole tuon taivaallista merkitystä.

Vierailija
4/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kersa on vaipoissa vielä 4-vuotiaana, lutkuttaa tuttia ja tuttipulloa samassa iässä, käyttäytyä eiu tartte, koska " lapset on lapsia" jne. jne.

Sellainen on hyvä äiti, muunlainen ylipinko marttyriäiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi