Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä pyöritte, sinkkumiehet?

Vierailija
12.10.2022 |

Töissä, harrastuksissa yms tuntuu, että on vain varattuja miehiä liikkeellä. Oikeastaan tuntuu, että hyvä ja vapaa mies = ei ole olemassa.

Olen itse 38-vuotias, ja voisin ihan hyvin olla vaikkapa 15 vuotta vanhemman kanssa.

Olen nainen, joka rakastaa naiseuteen liittyviä asioita, kauniita alusvaatteita vaikkapa. Tuntuu oudolta, etten ole löytänyt ketään miestä. Ja tuntuu väärältä, etten pääse toteuttamaan naiseuttani kenenkään kanssa.

Ja nämä perusasiat: olen korkeakoulutettu, mukavassa työssä ja minulla on hyvin käyttäytyvä ja ihana lapsi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, töissä, ulkoilemassa ja kuntosalilla. Maaseudulla omassa pirtissä, uskallatko etsiä sieltä. Tinderissä mutta sen mahdollisuuden haluat jättää muille naisille.

Vierailija
22/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissäkäyvä 48v sinkkumies, jolla terveet elämäntavat. Akateeminen tausta, enempi kaupunkilainen, vaikka maalta kotoisin. En polta, osaan käyttäytyä seurassa vaikka olen introvertti. En tupakoi. 183cm/105kg, harteikas. Harrastuksia kotoilu, mutta tykkää liikkua seurassa, teatterissa, oopperassa ja rokkifestareillakin joskus käyn. Yöpöydälläni on tällä hetkellä Hararia, ja silloin tällöin pelaan tietokoneellakin.

Kelpaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin ulkopuolella eniten työpaikalla. Työnteon ohella käyn myös työpaikan kuntosalilla kolmesti viikossa. Seuran treeneissä olen 3-4 kertaa viikossa. Ruokakaupassa 2-3 kertaa viikossa. Satunnaisesti muissa kaupoissa tai paikoissa asioimassa. Muita satunnaisia käyntipaikkoja leffateatteri, museo, taidenäyttely, kansallispuisto jne. missä nyt ihmiset ylipäänsä liikkuvat.

Eri paikoissa näen kyllä naisia, mutten koskaan lähesty ketään varsinaisessa lähestymismielessä. Työpaikalla tai muualla tulee kyllä puhuttua ihmisten kanssa. Puhumisessa ei kuitenkaan ole mitään parisuhdeideaa, vaan voin jutella toisen sukupuolesta riippumatta joko hetkeen liittyvästä aiheesta tai jostain muusta, jos keskustelukumppani on tutumpi.

Vierailija
24/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullaalkoiseisomaan kirjoitti:

Laitatko kuvan niin arvioidaan?

Ap puhui hyvistä miehistä

Eli:

a) hyvistä, ei siis mukahauskoista pelleistä

b) miehistä, ei siis yläkouluikäisistä nulikoista

Vierailija
25/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvä itse olet kun suuri osa naisista on saanut sen hyvän miehen mutta sinä et ja kaikenlisäksi edellinenkään mies ei sinua kestänyt vaikka hänellä oli sentään lapsi saman katon alla!!

Vierailija
26/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, harrastuksissa, museoissa, lenkillä. En ole mitenkään haku päällä tai tuo julki sinkkuuttani näisså paikoissa, on muutakin tekemistä

Vierailija
27/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v miehen mielipide asiasta on se, että parempi ihan suosiolla totutella nettideittailuun, koska se on realistisin keino tutustua miehiin. Miten kukaan uskaltaisi tehdä aloitetta arkielämässä jossain kaupan hyllyllä tai urheiluharrastuksessa?

Väite, että kaikki miehet ovat netissä vain seksin perässä on väärä.

Monissa äänestyksissä joku +70% miehistä etsii netin sovelluksissa parisuhdetta, mutta ongelma muodostuu siinä, että naiset itse kiinnostuvat vain siitä tasokkaimmasta pienestä joukosta miehiä jotka ovat seksin perässä.

Eli antaisin neuvona että tee tilit tinder/bumble ja keskity antamaan tykkäyksiä ja aloittamaan keskusteluja miesten kanssa joilla on profiiliteksti täytettynä ja vaikuttavat asiallisilta. Suhtaudu siihen kärsivällisesti numeropelinä ja deletoi panomiehet. Pidä mielessä että omalla miesmaulla on merkitystä, pinnallisen riman tiputtaminen helpottaa parisuhdemiehen löytämistä.

Vierailija
28/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaissa miehissä on vähän sama ongelma kuin parhaissa naisissa: ne ovat vapaina vain silloin kun ne haluavat olla vapaina. Ja silloinkaan niiltä ei ole tylsää eikä yksinäistä.

Vierailija
29/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaissa miehissä on vähän sama ongelma kuin parhaissa naisissa: ne ovat vapaina vain silloin kun ne haluavat olla vapaina. Ja silloinkaan niiltä ei ole tylsää eikä yksinäistä.

On aika hälyttävää jos ihmisellä on usein tylsää ja yksinäistä. Ongelmana ettei tunnit riitä kaikkeen jota haluaisi oppia tai harrastaa

Vierailija
30/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin kalassa ja harrastuksissa useimmiten täällä rauman suunnalla. Sitten vietän kotona aikaa. Baareissa en ole käynyt 6 vuoteen. Silakkamarkkinoille turkuun menen ensi viikolla pyörimään.

Kalastuskausi alkaa olee ohi tältä vuodelta mutta se jatkuu ensi vuonna heti kun jäät lähtee. Muuten ulkoilen kyllä.

Vierailija
31/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei viitsi naisia lähestyä enää koska saa pakit sekunnissa.

Vierailija
32/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on lapsi, et enää kelpaa.

Siis 50-vuotiaallekin Ap on huono saalis koska lapsi? Juu u

Näin on.

Ikä on vain numeroita eikä vaikuta tähän asiaan mitenkään.

Vierailija
33/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona itsesäälissä.

Vierailija
34/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, missä ne miehet pyörivät, kun sinä et kuitenkaan tee aloitteita?

Vierailija
35/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravanpyörässä

Vierailija
36/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on muutenkin kestämistä ja jos mukana tulee vielä joku skäiväri niin EI kiitos. Miksi hankkia ehdoin tahdoin joku jättipäänsärky?

Vierailija
37/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyöri missään. Teen osa-aikatöitä kotona, käyn kaupassa ja joskus urheilemassa joko kaveriporukan kanssa tai esimerkiksi yksin parin tunnin pyörälenkeillä. Olen nyt syksyllä ihme kyllä käynyt pari kertaa paikallisissa tapahtumissa tai taidenäyttelyissä, mutta nuo ovat poikkeuksia. Paikallisten urheiluseurojen pelejä käyn myös säännöllisesti katsomassa. Missään en kuitenkaan pyöri saadakseni itseäni esille tai löytääkseni seuraa - kyllä se aika elämästä meni jo.

m40

Vierailija
38/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hyvä itse olet kun suuri osa naisista on saanut sen hyvän miehen mutta sinä et ja kaikenlisäksi edellinenkään mies ei sinua kestänyt vaikka hänellä oli sentään lapsi saman katon alla!!

Juu, niinhän se näyttää ainakin ulospäin siltä kuin parisuhteessa olisi kaikki kunnossa. Pelkkää esitystä tänäpäivänä lähes kaikki, myös ne parisuhteet.

Vierailija
39/39 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tulit tänään vastaani kaupungilla. Huomasit minut satojen muiden joukosta ja katseesi seisahtui silmiini. Näit saman reaktion minussa. Sitten jatkoit kännykkäsi tuijottamista ja kiiruhdit eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi