Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelisitko jatkamaan ghostausta vai kuinka pitäisi toimia?

Vierailija
12.10.2022 |

Yksi tyyppi on satunnaisesti ollut yhteyksissä viestein ehkä vuoden, pari. Olen vastaillut jos olen jaksanut, mitään suurta innostusta ei ole ilmassa enkä ole kiinnostunut. Asuukin jossain hevon kuusessa satojen kilsojen päässä. Olen joskus kymmenen vuotta sitten hänet treffannut, mutta en halunnut tapailla enempää ja taisin blokatakin vähäksi aikaa, kun tuli jotain rivoja tai outoja viestejä.

No, myöhemmin otti sitten taas yhteyttä ja on välillä vaihdettu kuulumisia, minä kohteliaisuudesta. Kesällä hetkellisessä mielenhäiriössä lupasin jopa tavata hänet syksymmällä. No nyt on tämä "syksympi". En tosin ole vastannut enää pariin kuukauteen viesteihinsä. No, tyyppi jankkaa nyt että tavataanhan me ja miksi minusta ei kuulu mitään jne.

Please, älkää lähtekö nyt analysoimaan minun tekemisiäni, miksi olen ylipäätään viestinyt satunnaisesti jos en ole kiinnostunut tms. Minussa nyt vaan sattuu olemaan hyväksikäytettävä puoli, haluan olla ystävällinen ja kannustava kaikille mahdollisimman pitkälle. Mutta perkele oikeasti nyt. En ole enää vastannut aikoihin mitään, eikö siitä voisi jotain päätellä? Voinhan minä tietysti erikseen ilmoittaa, etten haluakaan nähdä, mutta ihmettelen vain, miksi asia ei ole päivänselvä jo muutenkin. Tekisi siis mieli jatkaa ghostaamista. Mitä sanotte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta päättää ihan itse.

Vierailija
2/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös, onko ilmiö jotenkin yleinenkin, vai sattuuko nämä tyypit vain aina minulle?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta päättää ihan itse.

Päätän toki itse, mutta mielipiteitä kuulen silti mielelläni muilta naisilta.

Vierailija
4/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokki

Vierailija
5/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa tai sano, että tapasitkin tässä jonkun muun ja seurustelet. Toivotat sitten hyvää jatkoa perään.

Tuollainen jankkaaminen ei lupaa hyvää miehestä, en menisi tapaamaan.

Onko mies muuten Lahdesta, tiedän samantyylisen tapauksen.

Vierailija
6/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa myös, onko ilmiö jotenkin yleinenkin, vai sattuuko nämä tyypit vain aina minulle?

ap

Sattuu minullekin, aistivat sen jos toinen on ystävällinen ihminen niin helpompi alkaa painostaa.

Vierailija
7/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaa tai sano, että tapasitkin tässä jonkun muun ja seurustelet. Toivotat sitten hyvää jatkoa perään.

Tuollainen jankkaaminen ei lupaa hyvää miehestä, en menisi tapaamaan.

Onko mies muuten Lahdesta, tiedän samantyylisen tapauksen.

Ei ole Lahdesta.

Just tuota mietin, että sanoisin löytäneeni jonkun. Minua vaan ärsyttää tuo miesten tapa että vasta se menee jakeluun, kun sanoo että seurustelee. Ihan niin kuin en saisi olla vapaa. Tuntuu, että alistun, jos mun pitää sepittää joku mielikuvitusmies suojakseni.

ap

Vierailija
8/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuosta ettet halua nähdä tai ole kiinnostunut siitä tyypistä. Jos lupasit jotain, voisit sanoa viestillä vaikka että "Olet mukava, mutta en ole kiinnostunut oikein ja välimatka on satoja kilometrejä, koen parhaaksi ettei nähdä. Olen pahoillani kun aiemmin tuli sanottua että syksyllä voisi nähdä, se tuli kunnolla ajattelematta sanottua. Toivon hyvää jatkoa." Jos on tapana vastailla "mielenhäiriössä", voisi ehkä estää osan toistajista ja pyytäjistä, jos et halua treffata tai uskallakaan. Ei myös ota alunperin ihan kaikkia kontakteja vastaan, ei pidä leikkiä ystävällistä ja ystävää kaikille, koska osa luulee että voisit olla heille johonkin käytettävissä. Moni etsii pelkkää seksoa. On monenlaisia kysyjiä, osaa ei kannatakaan nähdä turvallisuuden vuoksi.

Vierailija
9/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuosta ettet halua nähdä tai ole kiinnostunut siitä tyypistä. Jos lupasit jotain, voisit sanoa viestillä vaikka että "Olet mukava, mutta en ole kiinnostunut oikein ja välimatka on satoja kilometrejä, koen parhaaksi ettei nähdä. Olen pahoillani kun aiemmin tuli sanottua että syksyllä voisi nähdä, se tuli kunnolla ajattelematta sanottua. Toivon hyvää jatkoa." Jos on tapana vastailla "mielenhäiriössä", voisi ehkä estää osan toistajista ja pyytäjistä, jos et halua treffata tai uskallakaan. Ei myös ota alunperin ihan kaikkia kontakteja vastaan, ei pidä leikkiä ystävällistä ja ystävää kaikille, koska osa luulee että voisit olla heille johonkin käytettävissä. Moni etsii pelkkää seksoa. On monenlaisia kysyjiä, osaa ei kannatakaan nähdä turvallisuuden vuoksi.

Kiitos, yritän tuota! Tosin vain tuon keskimmäisen virkkeen, en aio selitellä tai kehua mukavaksi, kun en oikeastaan edes tunne koko tyyppiä. En tiedä, miksi minulle on niin vaikeaa kohteliaasti mutta jämäkästi tehdä asia selväksi.

Vierailija
10/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, yritän tuota! Tosin vain tuon keskimmäisen virkkeen, en aio selitellä tai kehua mukavaksi, kun en oikeastaan edes tunne koko tyyppiä. En tiedä, miksi minulle on niin vaikeaa kohteliaasti mutta jämäkästi tehdä asia selväksi.

Joku voi kysyä "miksi ei tavata" tuonkin jälkeen, mutta siihen on rehelliset vastaukset olemassa. Jos haukkuu, voi varmaan blokata jotenkin, koska se voisi jatkua loputtomasti. Se "mukava" sana on enemmän kohteliaisuus, ei oikeastaan kehu. 

Vierailija
11/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot reilusti vain, ettei nyt oikein nappaa. Olen vähän samansorttinen kuin sinä, ap. Liian kiltti ja se kostautuu tällaisissa tapauksissa. Säästyt ehkä pahemmalta, jos katkaiset jutun ihan nuppuunsa.

Vierailija
12/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kohtelias voi olla, vaikka tarkoituksena olisikin tehdä selväksi, että ei kiinnosta. Pitää kertoa selvästi, mitä haluaa, niin ei tule tuollaisia väärinymmärryksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän