Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdepierut (vain söpöt jutut)

Vierailija
12.10.2022 |

Vain söpöillä jutuilla tarkoitan, että tämä ei ole trollaus eikä tuhlata keskustelua johonkin "höhö, pieru" juttuihin. Tuli vain mieleen, että en ole aiemmissa parisuhteissa halunnut pierrä miehen lähellä. Nyt naimisissa ollessa uskallan. Ja mieheni on niin ihana asian suhteen. Hänestä pieruni ovat söpöjä, ja usein hän kommentoi niitä jollakin hauskalla vitsillä.

Olen siis alkanut ajatella, että oikeasti intiimin ja rakastavan suhteen mittari voisi omalla kohdallani olla pierut.

Onko muita, joilla pierut ovat jopa ihan söpö juttu parisuhteessa? Vai olemmeko outoja? En siis olisi koskaan voinut kuvitella, että näinkin romanttisesti voi pieruun suhtautua.

Ja joku kuitenkin kysyy, niin ei ole mikään fetissi. Ja pieruni ovat aina söpöjä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette outoja. 

Meillä ei naureskella, mutta ei juuri häpeilläkään. Vahinkoja sattuu kaikille eikä aina ehdi vessaan pieraisemaan, mutta tällöin yleensä pyydetään anteeksi. 

Vierailija
2/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopieru aloitus!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on söpöjä pieruja, ole onnellinen että kuulut siihen onnekkaaseen ryhmään. Omat pieruni ovat pörisevä ja pitkiä. Ja haisee järkyttävälle. En voi pierrä toisten seurassa hajun vuoksi.

Vierailija
4/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ketään naurata kun minulla rysähtää pierun mukana ripuli housuun.

Vierailija
5/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho näitä vastauksia! Luulin, että siis tällaista on, kun aloittaa sellaisen parisuhteen, jossa uskaltaa olla oma itsensä. Että olen vain ollut aiemmissa parisuhteissa jotenkin pimennossa, että näin kaikki tekevät. 

Hmm.. no onneksi olemme miehen kanssa löytäneet toisemme (ja ehkä muidenkin onneksi?)

Ap

Vierailija
6/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pruut?

Vierailija
7/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
8/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein syötte, että pierut haisee pahalle?

Itse syön kasvispainotteisesti, käytän vain vähän valkoista vehnää. Ei haise kyllä ellei ole joku tosi erikoinen tilanne päällä.

Vierailija
9/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen päristämisessä ei ole mitään söpöä.

Vierailija
10/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ohuet pöksyt jalassa kun kömmin sänkyyn. Mies sanoi "housut kuultaa läpi" ja minä kuulin, että "housuista kuuluu räpinää" ja aloin tuohtuneena väittämään vastaan.

Vierailija
11/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieren kyllä ihan estottomasti miehen läsnäollessa viimeistään ensimmäisen seksikerran jälkeen. En nyt siis mene viereen piereskelemään, mutta en tosiaankaan ryntää vessaan päästämään joka helvetin prutkautusta.

Vierailija
12/12 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieren kyllä ihan estottomasti miehen läsnäollessa viimeistään ensimmäisen seksikerran jälkeen. En nyt siis mene viereen piereskelemään, mutta en tosiaankaan ryntää vessaan päästämään joka helvetin prutkautusta.

Niin siis ennen pidin outona, jos huomasin, että parisuhteessa pierrään samassa tilassa. Olin aika kauhistunut jopa. Lapsuuden kodissa äiti ja isä pieri, ja minua se nolotti. En siis lapsenakaan piereskellyt enää muiden edessä siitä lähtien, kun asiaa itse hallitsin. Nykyisen mieheni kannustus ja rakkaus sai minut muuttamaan suhtautumista asiaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi