Kuminpolttokeulijan psykologinen profiili
Perusasiat:
- Tatuointeja
- Tupakoi
- Todennäköisesti lävistyksiä esim. korvarenkaat.
Koulutus:
- Matala koulutustaso, todennäköisesti maksimissaan ammattikoulu.
- Ammatteja esim. portsari tai kaivinkoneen kuljettaja.
Perhesuhteet:
- Vanhemmat eronneet, josta aiheutui huonoja koulumenestystä ja muuta pahoinvointia.
- Läheisempi suhde äitiin. Isä mahdollisesti hylkäsi perheen jo aikaisessa vaiheessa.
- Todennäköisesti omistaa koiran. Ei noudata koiran kanssa järjestyslakia tai mitään muitakaan sääntöjä.
- Todennäköisesti ei tasapainoista parisuhdetta tai lapsia.
Elämänasenne:
- Ei ymmärrä eroa oikean ja väärän tai laillisen ja laittoman välillä.
- Ei välitä muista ihmisistä, eli kyky tuntea empatiaa puuttuu lähes täysin.
- Kapinoi pahaa maailmaa vastaan, jämähtänyt teini-ikäisen tasolle.
- Liittyi kuminpolttojengiin saadakseen "uskottavuutta" ja hyväksyntää osakseen. Paikkaa tällä olematonta itsetuntoaan ja surkeaa menestystä elämässään.
Politiikka:
- Äänestää perussuomalaisia tai politiikka ei kiinnosta ollenkaan.
- Pitää ilmastonmuutosta ja ilmansaasteita valeina tai vihervasemmiston globaalina salaliittona.
Liikenne:
- Ei välitä tippaakaan liikennesäännöistä tai muiden turvallisuudesta.
- Jatkuva tarve provosoida.
- Autona vanha diesel-BMW tai hirveäksi tuunattu japsiromu, esim. vanteet maalattu violetilla värillä.
- Kaikki päästöjä puhdistavat laitteet ja äänenvaimentimet todennäköisesti poistettu autosta ja moottoripyörästä ja tällä ylpeillään kavereille ja netissä.
Käyttäytyminen somessa:
- Provosoi jatkuvasti muita ja antaa itsestään lapsellisen ja typerän kuvan. Selvä yhteys liikenteessä riehumiseen.
Kommentit (6)
Tasapaino pitää ainakin olla kunnossa jos polttaa kumia keuliessa.
Amiskuskit voivat olla typeriä ja onnettomuusalttiita.
Mutta pahimmat kusipäät liikenteessä ovat tuonti tai työsuhdeautoillaan huristelevat keski-ikäiset ja vähän vanhemmatkin, nykyään myös naiset. Mutta läskivatsa viiskymppinen keskijohdon turhimus on se paskapäisin kuljettaja.
Maarit kirjoitti:
Alfa. Tuollaisen jännäuroksen kun saisi yhdeksi yöksi sänkyynsä 😍
Ulilautajonne ja mopoilija, söpöä poikarakkautta siinä kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Tasapaino pitää ainakin olla kunnossa jos polttaa kumia keuliessa.
Ja kyllä mä haluaisin olla paikalla, kun "vanhalla diesel bemarilla" keulitaan
Mercedes-AMG:n 55-vuotisessa historiassa on nähty monta pelinavausta, mutta ei vielä tällaista: juuri ensiesitelty Mercedes-AMG C 63 S E Performance -malli on toteutettu F1-teknologialla ja lajissaan maailman voimakkain nelisylinterinen tuotantoautomalli.
Edessä on 2-litrainen bensiinimoottori ja taka-akselilla sähkömoottori, ja voimalinjan yhteisteho on 500 kW (680 hv) ja yhteisvääntö huimat 1020 Nm. Teho/litra on ennätykselliset 176 kW (238 hv).
Yhdistetty kulutus (sähkö) on 11,7 kWh ja (bensiini) 6,9 litraa/100 kilometriä ja CO2-päästöt 156 g/km (huom! halvat verot).
F1-autoista lainatun mallin mukaan voimalinjan sähköllä avustettu turboahdin eliminoi tehokkaasti polttomoottorin turboviiveen, ja taka-akselin sähkömoottorin ansiosta lähdöt ja kiihdytykset sujuvat harvinaisen vaivattomasti. Suunnanmuutoksissa auttaa vakiovarusteinen nelipyöräohjaus.
Pelkällä akkuvoimalla voi ajaa noin 13 kilometriä.
Alfa. Tuollaisen jännäuroksen kun saisi yhdeksi yöksi sänkyynsä 😍