Lutkafantasiat naisilla
Moniko nainen haaveilee lutkailusta, vaikkei sitä voisi koskaan todellisuudessa toteuttaa? Kuvailkaa millaisia likaisia fantasioita teillä on mielessänne :)
Kommentit (10)
Tarkenna vähän mitä tuo sana jota sensuurialgoritmi ei enää anna kirkoittaa tarkoittaa tässä. Seksiä monen kanssa vai leikkiä jossa on muka prostituoitu?
Vierailija kirjoitti:
Tarkenna vähän mitä tuo sana jota sensuurialgoritmi ei enää anna kirkoittaa tarkoittaa tässä. Seksiä monen kanssa vai leikkiä jossa on muka prostituoitu?
Lutkailulla voidaan tarkoittaa esimerkiksi irtosuhteita, ryhmäseksiä, kielletyn hedelmän himoitsemista, käytettynä olemista, jne.
Eli ihan yleistä touhua nykypäivänä, nuo kaikki. Ja avoimesti toteutetaan. Monella naimisissa olevalla ei olee enää sitä kiellettyä hedelmääkään kun voi luvalla yksin ja yhdessä toteuttaa kaikkea kivaa.
"Meillä tehdään vaikka mitä"
Ja niin...
Ainakin tuo on kilttien tyttöjen juttuja. Halutaan olla esim. peppulutkia. Miesten dominoimana ja käytettävänä. Ihmisillä nyt on erilaisia fetissejä. Tämä on yksi niistä.
Nää kuinka moni ja moniko on tehnyt sitä tai tätä- aloitukset on ilmeisesti ääliöiden tekemiä tai palstan huomion maksimoimiseksi tehtyjä. Informaatioarvo on nolla. Kysymyksenasettelukin on ihan älytön.
Ei sellaisiin kysymyksiin ole vastauksia. Ei nappaa.
minulla on yhden miehen kanssa sellainen roolileikki että esitän alan ammattilaista ja hän maksaa siitä että esitän kyseistä roolia.
Täältä käsi pystyyn. Mieheni luvalla käyn välillä lutkailemassa Keltaisessa ruusussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lutkailulla voidaan tarkoittaa esimerkiksi irtosuhteita, ryhmäseksiä, kielletyn hedelmän himoitsemista, käytettynä olemista, jne.
Ihan vaan tiedoksi, että jos mies haluaa tuollaista naiselleen, on mies mitä todennäköisimmin narsisti, pyskopaatti tai muu persoonallisuushäiriöinen. Nainen puolestaan todennäköisimmin huomionhakuinen persoonallisuus tai muuten ylialistuva miellyttäjä.
Siis mä kyllä tiän useamman ketkä oikeasti tykkää ja kyllä toteuttavat kun tätä miehensä kanssa. Itse en lutkajutuista tykkää. Kaikilla on eri halut ja onneks on ihmisiä ketkä auttaa toteuttamaan.