Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joilekin on niinvaikeaa ymmärtää että kun välit aitetaan pikki niin ne on poikki

12.10.2022 |

Sisko roikkuu kiinni meissä kuin takiainen ja haluaisi puhua, olla väleissä jne.
Ei vaan mene tuon päähän että kun välit on poikki niin ne on poikki ja tilanne ei ole enää korjattavissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroit. Me täällä tarvitsimme tuon tiedon..

Vierailija
2/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan normaalia että tulee ymmärretyksi toisin kuin mitä itse olettaa, vaikka se olisi omasta mielestä täysin pläkkiselvää. Että olisiko jonkinlainen informaatiokatkos teidän välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikosta että on eksä kyseessä. Mutta on sun sisko. Miten olis keskustelu naamatusten? Etkö pysty siihen?

Vierailija
4/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Emilia Koskinen tehtaillut taas uuden trollitilin?

Vierailija
5/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Emilia Koskinen tehtaillut taas uuden trollitilin?

Näköjään on. Viestien perusteella huonompi jakso taas menossa. Blogia ei vissiin jaksa enää kirjoitella, yhyy.

Vierailija
6/7 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepokatti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan normaalia että tulee ymmärretyksi toisin kuin mitä itse olettaa, vaikka se olisi omasta mielestä täysin pläkkiselvää. Että olisiko jonkinlainen informaatiokatkos teidän välissä.

Ratakiskostako viesti en halua olla kanssasi missään tekemississä. Älä yritä enää koskaan ottaa minuun yhteyttä mitään kautta. T: minä

Vastapuoli tulkitsee sanomasi väärin, värittää sen muulla johonkin perustuen, mutta ei siitä auta hiiltyä vaan parhaiten auttaa että hyväksyy ettei toinen ole ymmärtänyt ja että syy on tavallaan itsessä. 

Vierailija
7/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täysillä ja mäntyjä päin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi