Piimää hiivaan? Miten käytännössä??
Kuulin tällaisesta kikasta ja just nyt olen valmis kokeilemaan mitä tahansa. Siis kuinka käytännössä hiivaa hoidetaan piimällä - ilmeisesti laitetaan piimä vatiin ja istutaan päälle? Voiko sitä lantrata vedellä, luulis ettei litra riitä? Kauanko siinä pitää istuskella? Onko piimällä väliä?
Mun mies tulee pitämään mua täysin hulluna, kun tän toteutan.
Kommentit (7)
Kaaka vielä rkl terveyssiteeseen ja side paikoilleen.
Mutta alan kyllä olla aika epätoivoinen. Vaan ei kyllä tampoonia, ei. Sori jos olette tosissanne, mutta en oikein uskalla uskoa. Olisi terveyskeskuslääkärillä ihmettelemistä, kun selittäisin saaneeni av:lta hyviä neuvoja... Vaikka tuskin piimä kovin vaarallista on. Mutta oliko piimämerkillä mitään väliä, pitääkö olla kirnupiimää vai riittääkö rasvaton? Ei sillä varmaan ole väliä, vaan happamuudella?
Juu ja hätäisemmille tiedoksi, ei ole kyse piimäkakusta!
ap
toinen hyvä neuvo on ruokasoodaa ruokalusikallinen lämpimään vatiin, johon menee istuskelemaan hetkeks. auttaa esim. epämääräisiin kutinoihin ja kirvelyihin ap:ssä
Se on vähemmän valuvaista ku piimä. Eli sitä vaan siteeseen semmoinen roiskaus ja sitten annat hautua : )
Tuli heti mieleen nainen istumassa lämpimässä vadissa pienen soodakasan päällä :)))) voisi olla että mies tilaisi valkotakkisten kuljetuksen jos vaimo rupeaisi tuolla tavalla hiivaa hoitelemaan :)
AP:lle melkein suosittelisin sitten gefilustuotteita (myös suun kautta) emättimessä on maitohappobakteerimainen normaalifloora jonka hiiva on saanut kukistettua joten nyt vaan kaupasta gefiluspiimää ja eikun kokeilemaan :)
Pitäiskö lämmittää sauna, jossa vati lämpenisi? Mikroon ei vati ainakaan mahdu.
:D
ap
Sinnehän se apteekin lääkekin tungetaan!