Vasenkätisiä paikalla
Onko suvussasi paljon vasenkätisiä.
Meidän perheessä olen ainoa.
Kommentit (14)
Mummoni, minä ja tyttäreni olemme vasenkätisiä.
Miten voit olla ainoa? Eikös se ole periytyvä ominaisuus?
Minulla on viisi sisarrusta, yksi on vasuri.
Vanhemmista toinen on oikeakätinen.
Minä, mummoni, äitini ja yksi neljästä lapsestani.
Äitini ja minä olemme vasenkätisiä. Minä ja mieheni olemme vasureita, poikamme on oikeakätinen.
Mulle on ihan sama. Työntäkää niitä mihin vaan. Mutta turha ootella vakuutuskorvauksia.
Meistä 3 sisaruksesta 2 on vasenkätisiä, vanhemmat ei. Toisen vsnhemman sisko on ja hänellä myös 1 lapsista. Serkkuporukassa meillä on vasenkätisten enemmistö.
Olen ainoa. Joskus olen miettinyt onko minua pahoinpidelty vauvana.
Minä ja poikani olemme vasenkätisiä.
Hänen tyttärensä oikeakätisiä.
Äitini, minä ja sisareni ollaan vasureita. Mieheni ja anoppini ovat vasureita. Meillä on kaksi lasta, jotka ovat molemmat oikeakätisiä.
Mielestäni kummallista, kun molemmat vanhemmat ja isoäidit ovat vasureita eli tulee molemmin puolin sukua vahvasti tämä vasenkätisyys.
Olen molempikätinen. Lapsena vasen oli hallitsevampi, mutta sitä sitten yritettiin hillitä laittamalla vasempaan käteen lapanen, jonka ympärille kiedottiin narua. Aikuisena olen huomannut, että suuntavaisto on surkea. Olen melko taitava joissain käsitöissä, mutta niitäkin saatan välillä tehdä nurinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Olen molempikätinen. Lapsena vasen oli hallitsevampi, mutta sitä sitten yritettiin hillitä laittamalla vasempaan käteen lapanen, jonka ympärille kiedottiin narua. Aikuisena olen huomannut, että suuntavaisto on surkea. Olen melko taitava joissain käsitöissä, mutta niitäkin saatan välillä tehdä nurinpäin.
Minulla ei ole myöskään minkäänlaista suuntavaisto.
Onkohan yleistäkin vasurilla??
Olen vasenkätinen ja myös poikani on.