Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä tosiaan ihmisiä jotka ei tykkää sienistä?

Vierailija
11.10.2022 |

Mitä vaihtoehdoksi jos sienipiirakka ei kelpaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen aina inhonnut sitä sienen makua. Siedän sitä ainoastaan taikasienissä, joita tosin syön kuivatettuina ja ne maistuvat pikemminkin tulitikun ja pähkinän sekoitukselle.

Vierailija
2/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan jalkasientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lapsuudesta asti inhonnut kaikkia sieniä, en syö niitä missään muodossa. Tiedän muitakin jotka eivät pidä sienistä, jakaa mielipiteitä kuten sinihomejuusto.

Vierailija
4/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joillekin on pakkomielle niistä eli jos tiedetään että joku ei tykkää miin pitäisi niinkuin jotenkin psykoloida tykkäämään.

Vierailija
5/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pidän sienistä, mutta en voi syödä niitä - minulla on trehaloosi-intoleranssi.

Vierailija
6/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen aina inhonnut sitä sienen makua. Siedän sitä ainoastaan taikasienissä, joita tosin syön kuivatettuina ja ne maistuvat pikemminkin tulitikun ja pähkinän sekoitukselle.

Mitä hemmetin taikasieniä.

Vierailija
7/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö sieniä. Ne eivät kuulu minun ruokavalioon. Hyi rihmastoja ja hometta, yäk!

Ei kiitos!

Vierailija
8/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että juuri tänne he eivät tietään löytäisi? Sekö on ällistyneisyytesi taustalla?

Vierailija
9/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin ihmisiä, jotka kyselee tyhmiä.

Vierailija
10/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmetin taikasieniä.

Lähinnä kotimaisia suippomadonlakkeja.

Vierailija
11/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus maistanut sieniä, mutta en tykkää mausta ja niiden ulkonäkökin on inhottava

Vierailija
12/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvis-, kinkku-, pekoni-, savuporo, tomaattipiirakkaa. Vaihtoehtoja on loputtomasti. Pekoni, aurajuusto ja tomaatti + aurinkokuivattu tomaatti ovat piirakassa kiva yhdistelmä.

Vierailija
13/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kyllä ainakin aasialaisissa ravintoloissa tarjottavasta lakkakäävästä. Ikävä kyllä minulla on se sienisokeri-intoleranssi, joka saa aikaan kauheat vatsanväänteet. En siis syö sieniä. Ainoa poikkeus tähän ovat tosiaan taikasienet (kiva, kun on muitakin asianharrastajia paikalla!) mutta niissä syötävä määrä onkin todella pieni, etenkin mikrottaessa.

Vierailija
14/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa ajatus sienistä, jotka imevät kaiken paskan maasta itseensä. Sama koskee sisäelimiä varsinkin maksaa ja munuaista. Mitään paskasuodattimia en halua syödä.

Vierailija
15/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jallun piirakkaa tilalle vaikka. En syö sieniä mutta kerään kyllä ja suolaankin pienemmät määrät ja annan tarvitsijoille. Isommat satsit myyn tuoreena Olen jo lähes tattimiljonääri. Toenperrään 50-100e päivässä kömpelökin kulkija tienaa sienimetsässä. Ei köyhän kannata noin kallista ruokaa syödä.

Vierailija
16/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, en syö sieniä, missään muodossa.

Vierailija
17/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut sieniä. Sekä makua että struktuuria.

Vierailija
18/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienistä tulee ihan kauheat vatsakivut.

Vierailija
19/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joskus ihan pikkuisen sienikastikkeita vaikka minulla on myös tuo sienien sokerien allergia.

Vierailija
20/31 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sienistä, jotkut on hyviä ja jotkut ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän