Onko tälläinen ihminen mielestänne kaunis?
Pidetään keskustelu asiallisena kiitos ja jätetään fobiat sikseen. Ja kuvassa on vaatteet päällä, eli ottakaa rennosti.
https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=9381&lan=en
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
On
Kiitos asiallisesta, lyhyestä ja ytimekkäästä vastauksesta. Palsta olisi paljon parempi kun noin vastattaisiinkin aina.
miestäsyövä näky kirjoitti:
Työläs katseltava
Voin vain kuvitella mitä tarkoitat tuolla, mutta sinullekin kiitos lyhyestä ja ytimekkäästi vastauksesta.
Heräsi vanhat traumat kun lukio"kaveri" kommentoi mun kuvaan irc-galleriassa shemale.
Vierailija kirjoitti:
Heräsi vanhat traumat kun lukio"kaveri" kommentoi mun kuvaan irc-galleriassa shemale.
Oletko siis transnainen ja hän heitti sen takia tuollaisen kommentin? Asiatonta omasta mielestäni jos niin asia ollut, koska termiä käytetään nykyään seksityöläisistä. Mutta ota toisaalta se positiivisena, englanninkielessä on Man ja Wo man, ja Raamattukin kertoo naisen tehdyn miehestä, ja jotkut traditiot kertovat ensimmäisen ihmisen olleen kumpikin sukupuoli yhdessä sen takia.
Täytyy sanoa että nyt olen ylpeä teistä palstalaisista, koska ketjuun on tullut todellakin vain asiallista tekstiä. Ja modeillekin kiitos, että toistaiseksi saanut ketju pysyä.
Kuvat on aika rankalla kädellä muokattuja, vaikea sanoa tämän ihmisen oikeasta ulkonäöstä oikein mitään.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Kuvat on aika rankalla kädellä muokattuja, vaikea sanoa tämän ihmisen oikeasta ulkonäöstä oikein mitään.
Tietenkin ovat, onhan kyseessä ns "myyntikuvat". Yhden tuollaisen ihmisen menneisyydestäni tiedän, ja hän oli itseasiassa paremman näköinen kuin tuollaisissa netin "laitetuissa kuvissa". Toisaalta jos otetaan verrokkikohteeksi ihmisten nettiin yleensäkin laittamat kuvat, jopa ruoka ja matkailukuvat, vastaavatko ne normaaliarkea monestikaan?
Kiitos sinullekin Kaffepulla asiallisesta vastauksestasi.
On