Uskoitko, kun kesällä väitettiin, että Teboililla kahvilla käynti ei liity Venäjään mitenkään?
Viikko sitten Hyvinkään Sveitsinportin entinen yrittäjä paljasti että kaikesta liikevaihdosta maksetaan osa Teboilille -> Lukoilille = Venäjälle.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama. Jos tekee mieli kahvia just siinä kohtaa niin ostan sen kahvin.
Maailma siitä miksikään muutu
Eikä haittaa että sinulle on valehdeltu?
Myös slaavit ajattelevat että eivät voi vaikuttaa mihinkään, leuka vaan rintaan.
Ihan sama, minä käyn Teboililla tankkaamassa ja kahvilla.
Evvk. Kävin viimeksi tankkaa teboililla ja kävisin uudestaankin.
En käy Teboililla ennen kuin sota on loppu ja omistus muuttunut.
Tietenkin tankkaan Teboililla, haluan tukea Venäjää.
Suomalaiset Teboil-yrittäjät keräävät rahaa Putinille, muistakaa tukea heitä.
Melkein kaikki liittyy jollakin tavoin Venäjään. Jos ostat kaupasta vaikkapa kontaktiliimaa, sekin liittyy Venäjään: Saksalainen kemikaaliyritys BASF on ollut hyvin merkittävä venäläisen maakaasun käyttäjä. Ja tuo saksalaisyritys tekee niitä kemikaaleja, joita tarvitaan liimojen, maalien, autokemikaalien, lääkkeiden, kaikenmoisen tavaran ja tuotteen valmistuksessa. Venäjä liittyy myös sähköautojen valmistukseen ollen mm grafiitin suurtuottaja. Sitä tarvitaan kymmeniä kiloja sähköautoissa.
Tässä yhteydessä kahvilla on häviävän pieni merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama. Jos tekee mieli kahvia just siinä kohtaa niin ostan sen kahvin.
Maailma siitä miksikään muutuEikä haittaa että sinulle on valehdeltu?
Eri, tämä nimenomainen valhe on pieni verrattuna mitä meille valehdellaan joka päivä.
Minä en ylipäätään jaksa mitään boikotteja. Sotikoon ne joita kiinnostaa.
Teboilihan on ihan paras ketju. Viimeisiä oikeita huoltoasemia joista saa muutakin kuin bensaa ja kahvia/ruokaa. Ja Teboililla ruoka ja kahvi on hyvää.
En ole käynyt Tebarilla. Ainoa poikkeus oli Suomenjoella. Ei ollut mikään muu paikka avoinna. Otin opikseni, en mene enää Suonenjoelle.
jos tietäisit kirjoitti:
Melkein kaikki liittyy jollakin tavoin Venäjään. Jos ostat kaupasta vaikkapa kontaktiliimaa, sekin liittyy Venäjään: Saksalainen kemikaaliyritys BASF on ollut hyvin merkittävä venäläisen maakaasun käyttäjä. Ja tuo saksalaisyritys tekee niitä kemikaaleja, joita tarvitaan liimojen, maalien, autokemikaalien, lääkkeiden, kaikenmoisen tavaran ja tuotteen valmistuksessa. Venäjä liittyy myös sähköautojen valmistukseen ollen mm grafiitin suurtuottaja. Sitä tarvitaan kymmeniä kiloja sähköautoissa.
Tässä yhteydessä kahvilla on häviävän pieni merkitys.
Tyypillistä whataboutismia. Ei tarvitse boikotoida asiaa A koska asia B.
En boikotoinut suomalaisia työllistäviä amerikkalaisia yrityksiä Irakin sodan vuoksi, niin miksi boikotoisin nyt tämän sodan vuoksi venäläisiä yrityksiä jotka työllistävät suomalaisia?
Ei venäjä sillä maksamallani bensarahalla näytä ukrainassa siltikään pärjäävän, joten maksan edelleen bensani siellä mistä sitä saa halvimmalla.
Meidän kylällä ei ole muita kahviloiksi luokiteltavia paikkoja kuin Tepoil ja se on myös ainoa polttoaineen jakelupiste. Lisäksi sukulaiseni työskentelee siellä autokorjaajana. Ei mahda mitään...
Koirapilli kutsui vkk-väen ketjuun.
Miksi mä olisin ajatellut mitään teboilista?
Maailma siitä miksikään muutu