Onko synnyttäneen alapään tuntuma erilainen kuin synnyttämättömän?
Onko synnyttäneen alapään tuntuma erilainen kuin synnyttämättömän vai riippuuko tapauksesta? Kaipaan kokemuksia
Kommentit (29)
Riippuu naisesta. Osalla synnytys vaikuttaa liian paljon, eli nautinto seksistä katoaa ja osalla ei huomaa mitään eroa. Osa naisista alkaa myös saamaan orgasmeja paljon helpommin ja monipuolisemmin ja tällä on todella positiivisia vaikutuksia myös miehen näkökulmasta.
KokemusasiantuntijaM kirjoitti:
Kyllä huomaa, onko synnyttänyt vai ei. Erilainen tuntuma, synnyttäneet tuntuneet avoimimmilta.
KokemusasiantuntijaM ei olekaan mikään asiantuntija tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa, onko synnyttänyt vai ei. Erilainen tuntuma, synnyttäneet tuntuneet avoimimmilta.
KokemusasiantuntijaM ei olekaan mikään asiantuntija tässä tapauksessa.
Näin on. Sitten nämä älypäät vielä vertaavat eri naisia keskenään, vaikka pitäsi verrata samaa naista ennen ja jälkeen synnytyksen. Vasta silloin huomaa jos huomaa erot. Vaimo saanut 4 lasta alakautta, enkä huomannut eroja palautumisen jälkeen. Vastaa yli 60v jälkeen, hormonikorvaushoidon lopettaminen kutistanut pillua tai ainakin lisännyt lihasjännityksiä. Voisi olla ideaali tilanne pienikaluiselle, vaan ei paksun kalun omistajalle.
Vastasin esitettyyn kysymykseen. Vastaus on oman empiirisen kokemukseni pohjilta, testijoukko on alle sata mutta useita kymmeniä joka tapauksessa, ikäjakauma 20-40.
Jos tuntuu epäuskottavalta, niin ainahan voit laittaa kyselyn gynekologeille ja kysyä heiltä, tunnistavatko alapäätuntuman perusteella synnyttäneen ja synnättämättömän.
Vastasin esitettyyn kysymykseen. Vastaus on oman empiirisen kokemukseni pohjilta, testijoukko on alle sata mutta useita kymmeniä joka tapauksessa, ikäjakauma 20-40.
Jos tuntuu epäuskottavalta, niin ainahan voit laittaa kyselyn gynekologeille ja kysyä heiltä, tunnistavatko alapäätuntuman perusteella synnyttäneen ja synnättämättömän.
Tarkoitatko siis, että gynekologit panevat jokaista asiakastaan? Varsinainen asiantuntia olet.
Ja sinäkö olet tutkinut heidän pillujaan ennen ja jälkeen synnytysten?? Tuskin, vaan vertaa eri naisia keskenään, mikä ei kerro mitään.
Varmaan yksilöllistä, mutta kyllä minulla on ollut muutamakin mies joka on ihan kysymättä ja spontaanisti kehunut kuinka hyvältä tuntuu ja tiukalta. Ja kovalla innolla aina palanneet hommiin. Ja heistä pari on ollut vähän liiankin iso varustukseltaan minulle.
Lapseni 2 kpl olen saanut päälle parikymppisenä, lisäksi sattui hyvät geenit siinä suhteessa että en saanut yhtäkään raskausarpea ja vatsa on muutoinkin palautunut hyvin littanaksi, eli ei siitäkään huomaa että olen synnyttänyt joskus. En edes ole mikään super jumppailija, joskus vähän teen ilolihaksille jumppaa jos jaksan ja muistan (pitäis kyllä alkaa tsemppaamaan siinä kun ikää tulee). Olen myös luonnostaan pienikokoinen, kaippa sekin jotain vaikuttaa.
Jos nyt saisin lapsia, en usko että palautuisin enää niin hyvin esim vatsan seudulta. Mutta tuskin se pimppa nytkään miksikään messuhalliksi muuttuis. En tiedä mistä tuollaiset jutut on saaneet alkunsa, kuulostaa urbaanilegendalta ja vain sellaiselta halulta häpäistä naisia jotka ovat harrastaneet seksiä/ synnyttäneet. Koska sellainen kulttuuri on täällä Suomessa kautta aikojen ollut, naisen seksuaalisuus - etenkin äidin- on jotenkin häpeällistä ja ällöttävää mukamas.
Olen seurustellut muutaman kuukauden viiden lapsen synnyttäneen naisen kanssa. Ja kyyti on parasta mitä oon kokenut.