Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutuin kaverille eilen ja nyt olen hämmentynyt

Vierailija
09.10.2022 |

Kaverina tarkoitan miespuolista kaveria, harrastamme seksiä ja tunteita on molemmin puolin. Mitään ei saada kuitenkaan aikaiseksi kun pitäisi olla pidempi aika yhdessä, että tietää.

Hän lupasi, että ei koske enää alkoholiin. Eilen laittoi kuitenkin viestiä, jossa kertoi olevansa juomassa. Suutuin tästä ihan mielettömästi jostain syystä. Sain pidettyä itseni hallinnassa sen verran, että totesin, että hänenhän piti olla juomatta ja toivotin hyvää iltaa, muuta en vain kyennyt sanomaan. Olin ilmeisesti tyhmä ja otin hänen sanat ihan todesta ja olin eiliseen asti niin ylpeä miehestä, kun viimeisimmän krapulan aikaan sanoi ettei ikinä enää. Asiahan ei minulle pahemmin kuulu ja minähän en voi aikuisen miehen, varsinkaan kaverin, tekemisiä alkaa rajoittamaan missään kohtaa.

Taustaa sen verran, että olen itse parantunut alkoholisti ja huomaan, että jos mies alkaa juomaan niin itsellä alkaa tekemään myös mieli. Kun en ollut vielä hoitosuhteessa niin juomiseni lisäätyi kun tapasin tämän miehen. Nyt ihmettelen kuitenkin tuota suuttumistani, sillä tällä kertaa ei tee mieli juoda ei alkuunkaan. Miksi ihmeessä suutun asiasta, joka ei minua varsinaisesti koske: mies ei ole tulossa minun luokseni illan päätteeksi, mies ei puhu törkeyksiä minulle, mies ei muutenkaan ole ärsyttävä tapaus. Nyt olen aamun ihmetellyt, että miksi ihmeessä otan näin henkilökohtaisesti tälläisen asian ja koen tarvetta jopa suuttua ja onko minulla edes oikeutta suuttua tästä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla