Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20394)
Vierailija kirjoitti:
Kummasti tämä hiusten mallin- tai värinmuutos piristää. Eilen blondasin hiukseni 10 vuoden jälkeen, sitä ennen olen laittanut vain raitoja. Tuttu tuli vastaan kaupunkireissulla ja sanoi, että onpas sinulla aurinkoinen ilme. Kyllä piristi. Keväällä leikkautin ystävälläni otsatukan vuosien tiukan balettinutturan jälkeen. Aivan kuin vähintään 10 vuotta olisi karissut ikävuosista pois, eli kuusikymppisestä tuli viisikymppinen😁. Tästä voimaantuneena taidan lähteä tänään uudestaan kaupungille.
Hieno homma. Minä ostin vuosien tauon jälkeen uuden, hyvinkin hillityn värisen huulipunan. Oli nutturakiharat ja vähän siistinpää vaatetta. Tapasin tutun porukan ja ihastelivat olemustani. Ehkä sitä käveleekin ryhdikkäämmin, kun on jotain uutta, vai mitä oot mieltä? Kyselee mummeli.
Ja: varo, ettet 'nuorru' alaikäiseen asti... vitsi, vitsi :)
Lupaan ottaa nuortumisen rajaksi -20 v.
Dingo Nahkatakkinen tytttö
Kiva kun radiossa soi Juicet, Eput, Miljoonasateet, Pelle Miljoonat... yks päivä tuli Kasevan Pena.
Näistä tulee niin nuoruus mieleen.
Hei Leena, onks toi Penan ranneke? Mm Hakeeks se sut tänään koulusta? Mm mm Mistä sä iskit sen?
Kuka muistaa Muskan Kulman kingin?
Vierailija kirjoitti:
Lupaan ottaa nuortumisen rajaksi -20 v.
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti tämä hiusten mallin- tai värinmuutos piristää. Eilen blondasin hiukseni 10 vuoden jälkeen, sitä ennen olen laittanut vain raitoja. Tuttu tuli vastaan kaupunkireissulla ja sanoi, että onpas sinulla aurinkoinen ilme. Kyllä piristi. Keväällä leikkautin ystävälläni otsatukan vuosien tiukan balettinutturan jälkeen. Aivan kuin vähintään 10 vuotta olisi karissut ikävuosista pois, eli kuusikymppisestä tuli viisikymppinen😁. Tästä voimaantuneena taidan lähteä tänään uudestaan kaupungille.
Hieno homma. Minä ostin vuosien tauon jälkeen uuden, hyvinkin hillityn värisen huulipunan. Oli nutturakiharat ja vähän siistinpää vaatetta. Tapasin tutun porukan ja ihastelivat olemustani. Ehkä sitä käveleekin ryhdikkäämmin, kun on jotain uutta, vai mitä oot mieltä? Kyselee mummeli.
Ja: varo, ettet 'nuorru' alaikäiseen asti... vitsi, vitsi :)
Estrogeenia ja kuuma nuori rakastaja, sekin nuorentaa. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja: varo, ettet 'nu
Apteekista saa estrogeenia, mutta mistä minä tuon kuuman nuoren rakastajan löydän? Tinderistä vai kirjastosta, vai golfkentältä? Golffarit on kyllä "harmaa pantteri" ikäluokkaa. Siinäpä mummolle pulmaa.
Viime kesänä oli kyllä aikamoinen pantteri päijäthämäläisellä golfkentällä. Flirttaili kaikille naispuolisille, olis tarjonnut juotavaa tai nuoremmille jäätelöä. Kova yritys oli. Kyllä.se yhden sai mukaansa, ulkomaalaisen näköisen nuoren naisen. Ajattelin että olisko alan ammattilainen, kun lähti. Muut pyöritti päätän ja juoksi karkuun. Huh.
En itse enää oikein "naisena" välitä miltä näytän. Tämä näin ehkä typerästi todettuna. En ikinä ole oikeastaan meikannut ja se ei jotenkin kuulu minun elämääni. Ymmärrän samalla, että jokainen tietysti kokee asiat omalla tavallaan.
Joskus värjäsin hiuksia vuodesta toiseen itse. Sen jälkeen kyllästyin siihenkin ihan täysin varsinkin, kun hiuslaatu on melko huono. Vaatteissa menen niin, että kirppikseltä ostan ulkovaatteet ja joskus muutakin. On parempia vaatteita kuitenkin kaapissa valmiina jo ennestään tarpeeksi. Muuten pidän vaan sen linjan, että ovat ehjiö ja siistejä vaatteita jos ihmisten ilmoilla kuljen, sekä sopivat yhteen edes minun tulkintani mukaan.
Itsellä, kun ei oikein tuo silmä ole vaatteille mikään paras ja muodista yms en ymmärrä mitään. Ainoastaan sen, ettei esim nykyisin muodissa olevat leveät lahkeet edelleenkään sovi minulle, mutta käytän sitten kapeita edelleen ja niitä kaapissa onkin sekä kirppiksellä myynnissä myös.
Tuohon alkuun kirjoitin etten välitä miltä naisena näytän. Tarkoitin sillä tätä, että jos mietin itseäni miesten silmissä niin minulla ei ole tavallaan ajatustakaan, että joku kiinnostuisi minusta siinä mielessä ja näin pukeudun oikeastaan vaan itseäni varten ja sillä ajatuksella, että otan muut huomioon etten missään rääsyissä kulje sentään.
Samalla älkää käsittäkö väärin ja totta kai jokainen pukeutuu niin kuin tahtoo. En minä sitä tarkoita ja monesti mietin mielessäni, että jos katsotaan tyyliä yms niin minä olen ainoastaan yläkoulussa hetken aikaa uskaltanut tai halunnut pukeutua niin kuin oikeasti minua kiinnosti. Oli mustaa päällä ja nahkatakki, maiharit sekä niittirannekkeita kädet täynnä ja silloin minä olen viimeksi pukeutunut sillä tavalla, että panostin siihen kaikkeen ja pidin tyylistäni.
Sen jälkeen ehkä yksinäisyyden yms ihmisjoukkojen ulkopuolelle olon ja kaiken muun jälkeen en enää niin välitä vaatteista. Tai en oikein halua esim kiinnittää yhtään huomiota ja se on itselle vaan kielteinen asia.
Näin katson kirppikselläkin, että ok tässäpä ehjä takki tai huppari ja vaikka se sattuisi olemaan hieman väärän värinen tms niin kelpuutan sen ja käytän sitä. Jos rahaa olisi käytössä ja rohkeutta sekä viitsisin panostaa kaikkeen niin ehkäpä välillä katsoin jostain vaatteen mikä olisi enemmän oma juttu.
Toisaalta tästäkin hyvä puolensa. En ostele vaatteita turhaan ja kirppisten valikoima kelpaa, vaikka esim vaaleanpunainen ei edelleenkään innosta ja melkein inhokkiväri niin arvaa vaan jätänkö esim kuoritakin ostamatta jos parilla eurolla hyväkuntoinen. No, lopputuloksena minulla on kolme vaaleanpunaista kuoritakkia. Ne ovat kuitenkin vain vaatteita ja näin voin käyttää niitäkin väristään huolimatta.
Paras keino nuorena pysymiseen on estrogeeni ja kuuma nuori rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tartte olla nuorikaan, kunhan on kuuma. Palomiehet, poliisit ja muut univormuun pukeutuneet hyväkroppaiset saa kyllä mahlan valumaan pikkuhousuihin. Ja jos on vielä matala ääni voi taivas!
Huumoria ei taida tiukkapipo ymmärtää. Poistelee kivoja virkistäviä viestejä, raukkaparka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tartte olla nuorikaan, kunhan on kuuma. Palomiehet, poliisit ja muut univormuun pukeutuneet hyväkroppaiset saa kyllä mahlan valumaan pikkuhousuihin. Ja jos on vielä matala ääni voi taivas!
Mun kuumin on vaalea viikinki. Pitkätukkainen.
Olin hammaskivenpoistossa. Varauduin kovaankin vihlontaan ultraäänikäsittelyssä mutta kun olen käyttänyt vihloville hampaille tarkoitettua tahnaa niin ei tuntunut missään!
Aika arvokasta oli kyllä, onneksi sai parikymppiä Kela-korvausta. Reilu 80:-
maksoi. No onneksi ei tarvitse pihistellä kun mihinkään turhaan en tuhlaa.
Voi hyvää päivää tätä mun duunipaikkaa. Yhteiskunnan rahoilla pyöritettävä firma, sekasin ku seinäkello, välillä tuntuu ettei kukaan johda kokonaisuutta, vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee ja toisinpäin. Joukkio eri vastuualueiden johtajia päättää sikinsokin eri projekteista joissa vastuuhenkilöt ei osaa ajatella nokkaansa pidemmälle. Johtaminen on alakoulutasoa. Esitetään todella epäammattimaisia toimintamalleja kun ei ole kokemusta mistään nykyajan projektijohdosta esim, toimintatavat laahaa jossain 2000 luvun alussa vielä. Talo täynnä iät ajat vain tässä firmassa olleita herkkähipiäisiä loukkaantujia ja ammattisaikuttajia, mistään ei saisi sanoa mitään kun heti joku hermostuu koska "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".
Moni on lähtenyt jo.... ja lähtee edelleen, vain ne vanhat jäärät jää jotka ei pääse enää muualle.
Tyhmä pomo vit...taas. Haluaisin esihenkilökseni miehen, koulutetun kokeneen ammattijohtajan joka ei loukkaannu ja ota itseensä joka vit...n asiasta. Joka ei "väärinymmärrä" jokaista tarkoitusperää vaan keskittyy asiaan, ei asian sivujuonteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kuumin on vaalea viikinki. Pitkätukkainen.
Liian naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Olin hammaskivenpoistossa. Varauduin kovaankin vihlontaan ultraäänikäsittelyssä mutta kun olen käyttänyt vihloville hampaille tarkoitettua tahnaa niin ei tuntunut missään!
Missä päin Suomea näin halpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea näin halpaa?
Itä-Hämeessä. Onko josskin kalliimpaa?
Aamulla oma jumppa, vähän myöhemmin jumppasin Sofian kanssa (TV2).
Usvaista järvimaisemaa kuvasin aamulla. Permanentissa kävin ja sukkalankaa ostamassa.
Sanaristikoita täyttelin.