Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20811)
400 ylänuolta aloituksessa, hyvä me🥮🔝
Mukavaa Viikkoa Kaikille, Hyvää Hiihtolomaa osalle...😏
N63
Hyvää kiitos. Eilen oli ensimmäinen makkaroiden grillaus ulkosalla. Lumityöt tehty, no ei niitä paljon ollutkaan, joku oikeiden auraajien tielle pudottama köntti siirrettävä sivuun. Lähtisikö sitä huomenna vai ylihuomenna kotiin...
Odotan, jos Jeesus palaisi tänään jo maan päälle, että kärsimykset loppuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Teen työtä jonka sisältö ei kiinnosta pätkääkään. Onneksi olen sen verran hyvä näyttelijä että ne henkilöt joiden seurassa olin työasioissa yli 4 h tänään, eivät aavista ollenkaan että mua ei oikeesti kiinnosta tää duuni, ei oo ikinä kiinnostanut. Teen vain koska tässä on vastuuseen ja työmäärään nähden varsin hyvä palkka.
Että sellanen päivä tänään. Vielä pitäs lähteä joogaan.
Ymmärrän täysin. Koita kestää. Olin itsekin muutama vuosi sitten kyllästynyt työhöni ja työpaikkaani, raskasta ja tylsää. Mutta onneksi kohtuuhyvä palkka. Firmassa tuli tuotteiden menekkivaikeuksia ja saneerasivat porukkaa, ja onnenpotku, muutamia meitä pääsi eläkeputkkeen. Joitain satunnaisia työkeikkoja teen silloin tällöin, nyt nekin on vähentyneet. Olen todella onnellinen jokaisesta aamusta ja varsinkin kun ei ole pakko mihinkään lähteä. Kohta katselemaan onko kirppareille tullut mitään kiinnostavaa...
Eipä ihmeempiä, harmittaa kun tulee nukuttua puoleen päivään. Kahvia ja ristikoita. Vauva palstan lukua. Ruokakauppaan aiotaan että olis jotain vaihtelua päiviin. Tällä viikolla aikomus edesmenneen veljen leskivaimon luo kylälle. Kiva päästä vähän ajeleen.
Hyvää kuuluu, kiitos kysymästä!
Täytyy sanoa, että olen kyllä tosi onnekas. Niin moni muisti minua nimipäivänäni. Muistan kyllä itsekin ystäviä ja tuttuja nimi- ja syntymäpäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että olen kyllä tosi onnekas. Niin moni muisti minua nimipäivänäni. Muistan kyllä itsekin ystäviä ja tuttuja nimi- ja syntymäpäivinä.
Onnea kovasti täältäkin, Eija
N63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea kovasti täältäkin, Eija
N63
Kiitos paljon!
Kävelyksi tänään mennyt. Ensiksi kävelin töihin ja töistä kotiin. Sitten kotoa vein fillarini huoltoon ja sitten taas kävellen kotiin. Kotoa sitten lähdin mäkkäriin ja mäkkäristä elokuviin. Kävin katsomassa Madame Web leffan. Nyt mä oon kävelemässä leffasta kotiin päin.
Tämä on aika virkistävää mennä kävellen, kun aina kuljen fillarilla. Tässä voisikin jättää fillarin sivuun ja enemmän kulkea kävellen.
Mä ihastuin Madame Webin loppumusaan eli The Cranberries - Dreams:iin. En ennen ole kuullutkaan tuota biisiä. Tulee niin helekutin hyvä fiilis tuosta biisistä.
M30
On jäänyt ketju lukematta ja kirjoittanutkin olen niin vähän viime aikoina. Tässä on ollut vaihtelevaa fiilistä. Monina päivinä olen ollut itseni kanssa kuin hukassa. Niin surullinen olo. Äitini kanssa on mennyt vaihtelevasti. Viime viikko vaikea. Äitini väsynyt (toki ymmärrän sen) ja huonolla tuulella. Sitten, kun ajattelin etten enää jaksa niin hänenkin mielialansa parani viikonloppuna. Oli ihan kivat päivät. Nyt sitten on hänelläkin lomaa ja "tietysti" loukkasi jalkaansa heti alkuun. Ei osaa varoa itseään ja tekee jo liikaakin. Taitaa jäädä nyt meidän retkeilyt taas väliin, vaikka aikaa nyt olisikin. Harmittaa. Aina jotain ikävää sattuu. En itse oikein jaksaisi nyt mitään ylimääräistä. Omakin selkä taas vaivaa. Sinnittelyä tämä kaikki vähän on. Yksi hyvä päivä ja monta huonoa. Ei oikein kanna se hyvä fiilis kovin pitkään. M30 kirjoitti jossain aiemmassa viestissä kuinka on ollut ärtyisä olo. Ehkä kevät vaikuttaa. Itselläni ainakin.
🙄 Voi olla, että ärtyisyyteni johtui liikkumattomuudesta, erään kuolemasta ja kevään tulemisesta.
On jaloissa, nilkoissa ja alaselässä tänään tuntunut. Saattaapi johtua eilisistä kävelyistä. Tämän viikon kun jaksan töissä, niin sitten pääsen viikon lomalle. Kaipa se tekee hyvää, kun tänään myöhästyin töistä puolituntia 😬 Tuli nukuttua pommiin. Eipä onneksi pomo ollut aamusta töissä ja teinpähän mä viime viikollakin tunnin ylitöitä töiden valmiiksi saamiseksi, että vajausta työtunneistani ei ole.
Vielä kolme päivää lomaan...
M30
Hiihdin tänään alkuillasta töiden jälkeen auringonlaskua katsomaan. Yhteensä 8km. Otsalamppu oli varmuuden vuoksi, mutta hyvin näki ilmankin. Ihanaa kun päivä on jo niin pitkä, että valoisaa on vielä töiden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hiihdin tänään alkuillasta töiden jälkeen auringonlaskua katsomaan. Yhteensä 8km. Otsalamppu oli varmuuden vuoksi, mutta hyvin näki ilmankin. Ihanaa kun päivä on jo niin pitkä, että valoisaa on vielä töiden jälkeenkin.
Mä tein saman havainnon. Olin viiden aikoihin lähdössä kaupasta kotiin ja totesin, että onpa valoisaa. Ei siitä ole kuin hetki, kun viiden aikaan oli todella pimeää.
Tänään mä myös näin elävän muurahaisen töissä, että kevät taitaa olla jo ovella.
Kaipa valon myötä jaksaminenkin parantuu, että toivottavasti on näin. Odotella sitä loskaa ja märkyyttä 😑
M30
Jihaa! Ti ti tii di di-dii di 🐸🍿
Eipä kovin keväältä vielä vaikuta, kun oon nyt kotia päin kävelemässä elokuvista. Lunta sataa taivaalta ja kylmä tuuli puhaltaa. Kävin katsomassa Priscilla leffan ja mun mielestäni tämä oli hyvä elokuva. Leffa näytti ikävämmän puolen Elviksestä.
Kävellen oon ollut koko päivän liikenteessä eli kotoa töihin, töistä porukoilleni, porukoilta elokuviin ja nyt kotia päin oon matkalla. Kyllä kunto kasvaa tällein.
Huomenna sitten voisi katsoa Elviksen oman elokuvan netflixistä.
M30
No ei mittään kurjuutta kummempaa.
On tosi väsynyt olo. Onneksi on ilta ja pääsee omaan sänkyyn nukkumaan.
Pääsettekö te 99 sivulle?
Mulla heittää valikkoon, kun yritän sille sivulle :(
Vierailija kirjoitti:
Pääsettekö te 99 sivulle?
Mulla heittää valikkoon, kun yritän sille sivulle :(
Pääsen sivulle, mutta useampaa viestiä ei pääse peukuttamaan(molemmat nuolet puuttuu😠)
Hienoa! Pyörän kumi on puhki. Täytyy näköjään kävellen mennä töihin. Niin vatuttaa missä kunnossa tiet on ja helkutin sapelihiekat.
Pitäisi sitä nukkuakin, mutta huono on yrittää, kun koko ilta meni nukkuen koira sylissä.
En ota raskaasti tätä, mutta kyllähän tämä vatuttaa. Päivä muuten meni niin mukavasti.
M30
No, miten teillä muilla menee? Meneekö mua paremmin vai huonommin?