Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20304)

Vierailija
19481/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että joku jättää tämän ketjun ja kaikkea hyvää myös hänelle toivon. Silti itse en tavallaan voi jättää, koska ei olisi ketään jolle kertoa mistään kunnolla. Ei kenellekään olisi väliä mitä olen esim tänään tehnyt ja sen kaiken vuoksi kirjoitan tänne. Tietysti tämä on vaan ketju ja ei tällä saisi olla näin isoa arvoa ehkä. Joku jaksaa väitellä täälläkin ja minä vaan kiitän, että on paikka johon kirjoittaa ja kiitän tuota yhden toisen ketjun perustajaa myös. Hänkin luo paikan mihin kirjoittaa ne joilta ei muuten kukaan kysy kuulumisia. 

Löysin sut sieltä :) ystävällisesti sinut otettiin vastaan sirllä, toivon, että se jatkuu.

Kirjoittelemisiin.

Nyt pitää oikeastaan miettiä jos kirjoitan molempiin niin ettei tulisi samaa juttua kerrottua. Tietysti helposti ihmisen tunnistaa viesteistään niin kuin sinäkin tunnistit minut. 

Samalla kai tuossakin ketjussa jotenkin sitten mietin, että toisaalta ikävää valittaa asioista. Joku aina heittää alapeukkuja viesteihin ja minä surkeassa itsetunnossani mietin valitinko taas liikaa vai mikä ärsyttää. Kirjoittelen kai tuonnekin välillä. 

Vierailija
19482/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että joku jättää tämän ketjun ja kaikkea hyvää myös hänelle toivon. Silti itse en tavallaan voi jättää, koska ei olisi ketään jolle kertoa mistään kunnolla. Ei kenellekään olisi väliä mitä olen esim tänään tehnyt ja sen kaiken vuoksi kirjoitan tänne. Tietysti tämä on vaan ketju ja ei tällä saisi olla näin isoa arvoa ehkä. Joku jaksaa väitellä täälläkin ja minä vaan kiitän, että on paikka johon kirjoittaa ja kiitän tuota yhden toisen ketjun perustajaa myös. Hänkin luo paikan mihin kirjoittaa ne joilta ei muuten kukaan kysy kuulumisia. 

Löysin sut sieltä :) ystävällisesti sinut otettiin vastaan sirllä, toivon, että se jatkuu.

Kirjoittelemisiin.

Nyt pitää oikeastaan miettiä jos kirjoitan molempiin niin ettei tulisi samaa juttua kerrottua. Tietysti helposti

Älä huoli, eksyin vahingossa sivulle, kun oli esillä poimituissa, en edes muista otsikkoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19483/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla lähellä hermoromahdusta olo. Joudun työn puolesta olemaan tekemisissä niin luonnevikaisten ihmisten kanssa, että parilla sähköpostilla menee loppupäivän keskittymiskyky. En tiedä mitä tehdä. Minut on ajettu siellä ihan hulluksi kolmessa vuodessa ja sitten selän takana puhutaan, miten vaikea ihminen olen. Syke on pilvissä koko ajan ja pyörryttää ja oksettaa. 

Vierailija
19484/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi Borg ja Peltsi ja Osmo-poika  ovat tehneet kovasti töitä asenneilmapiirin muuttamiseksi. Töitä piisaa edelleen. Ainakin tämän ketjun perusteella. 

Vierailija
19485/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannu Topin pari kertaa, kivat kohtaamiset.

Vierailija
19486/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TosiTV:t arrrrggghhh!!!

Alttarille asti ventovieraan kanssa? Naurettavaa! Sit kun ei sujukaan, ero heti? Lööppiä luin, en saata noita katsoa.

Vierailija
19487/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en voi katsoa noita tosi-TV ohjelmia ollenkaan. Pelkät mainospätkät niistä aiheuttaa myötähäpeää. Mihin nuoret ovatkaan valmiita, en voi käsittää.

Kylläpä on harmillista Lampaan sairastuminen. No onneksi ei ole pakollisia menoja vaan voit rauhassa parannella.

Vierailija
19488/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Topi Borg ja Peltsi ja Osmo-poika  ovat tehneet kovasti töitä asenneilmapiirin muuttamiseksi. Töitä piisaa edelleen. Ainakin tämän ketjun perusteella. 

He ovatkin hyviä esimerkkejä. Eivät pilkkaa ja arvostele muita tai käytä ikävää kieltä. Käytöstavat, koskevat myös erityisryhmien ihmisiä siinä missä muitakin. Ei kenenkään tarvitse näin piiloutua diagnoosiin taakse ja ikävää käytöstä sen piikkiin laittaa. Itse en kohtele ketään kantoin, mutta arvostan asiallista käytössä silti. Jos on Tourette tms niin voi päästää suustaan mitä sattuu. Muut ehkä pystyvät harkitsemaan asioita ensin. 

Vierailija
19489/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan lämmintä ja aurinkoista tänään mutta kosteeta kovien sateiden jälkeen.

Vierailija
19490/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovatkin hyviä esimerkkejä. Eivät pilkkaa ja arvostele muita tai käytä ikävää kieltä. Käytöstavat, koskevat myös erityisryhmien ihmisiä siinä missä muitakin. Ei kenenkään tarvitse näin piiloutua diagnoosiin taakse ja ikävää käytöstä sen piikkiin laittaa. Itse en kohtele ketään kantoin, mutta arvostan asiallista käytössä silti. Jos on Tourette tms niin voi päästää suustaan mitä sattuu. Muut ehkä pystyvät harkitsemaan asioita ensin. 

Miten ihmeessä sinä linkität kiusaamisen tähän sanojen kyselijään? Häntähän kiusattiin haukottelemalla ja syyttämällä jankkauksesta. Hän on perusteellinen kuten muutkin saman diagnoosin saaneet.  Hän halusi selvyyttä sanojen käyttöön.

Vierailija
19491/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sinä linkität kiusaamisen tähän sanojen kyselijään? Häntähän kiusattiin haukottelemalla ja syyttämällä jankkauksesta. Hän on perusteellinen kuten muutkin saman diagnoo

En minä kiusaamista tähän liittänyt. Yleisesti kirjoitin, että käytöstapoja arvostan kaikilta ja jokaisen ihminen voi vaikuttaa siihen millainen kuva toisille tulee, kuten esim Topi joka on esillä ollut nyt. En ole lukenut niitä aiempia viestejä edes. 

Vierailija
19492/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudosti täällä kuvitellaan, että tiedetään täysin vieraiden ihmisten taustat. Kannattais varmaan jatkossa alkaa kirjoittamaan mielipiteitä vain omasta puolesta, ei toisten.

Vierailija
19493/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen itseäni. Varasin jo keväällä parin viikon lomamatkan Mauritiukselle. Lähtö on parin päivän päästä, ja nyt sää kylmeni juuri sopivasti, eli on korkea aika paeta syksyä muihin maisemiin!

Vierailija
19494/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sinä linkität kiusaamisen tähän sanojen kyselijään? Häntähän kiusattiin haukottelemalla ja syyttämällä jankkauksesta

??? Mistäs tähän diagnoosin nappasit?

Vierailija
19495/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelen itseäni. Varasin jo keväällä parin viikon lomamatkan Mauritiukselle. Lähtö on parin päivän päästä, ja nyt sää kylmeni juuri sopivasti, eli on korkea aika paeta syksyä muihin maisemiin!

Vaude, nyt olen kateudesta vihreä, onko pitkät lennot? Mukavaa matkaa :)

Vierailija
19496/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Nro 19515: "Pikaista paranemista!

Siitä kun tokenet, niin hankipa vastaisen varalle ns. kiilatyyny.

Ainakin ennen niitä sai Etolasta.  Mulla ollut vuosia jatkuvassa käytössä, koska olen astmaatikko. Huomattavasti helpompi hengittää. Voisi olla ihan hyvä muussakin käytössä,  esim. jos lukee sängyssä tai selaa puhelinta ymps. Varmaan nykyisin pystyy jostain verkkokaupastakin tilaamaan.
"

Kiitos :) Kiilatyyny voisikin olla aika kätevä. Pysyisi paremmin paikoillaan kuin tyynypino. 

Se versio mikä mulla on laitetaan petauspatjan alle. Pysyy kyllä tosi jämäkästi siellä paikoillaan ja sitten vaan normityyny/tyynyt siihen petarin päälle. Toivottavasti löydät jostain sellaisen! 

Vierailija
19497/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sinä linkität kiusaamisen tähän sanojen kyselijään? Häntähän kiusat

Läheiseni käyttäytyy juuri noin. Täysin samat piirteet. Hänellä on neurologinen diagnoosi. Siksi tunnistan herkästi sen käytöstavat. Ja mua ärsyttää tuo kiusaamisen, jota häneen täälläkin on kohdistettu. Syytetty jankkauksesta ja haukoteltu ja käsketty pois. Te tietämättömät julmurit!

Vierailija
19498/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeri Koutaniemestä ohjelmasarja Teemalla, loistavia jaksoja ollut. On kyllä taitava kuvaaja.

Vierailija
19499/20304 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, kauniita unia

Vierailija
19500/20304 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuaikaisella heräilin. Muistelin uniani. Muistelin, miten mukavaa oli täällä kertoilla kuulumisia, lukea toisten arkisen tyytyväisiä, onnellisia viestejä. Ja niitä kun yksinäisyys kalvaa tai on surua, sairautta, kuolemaakin. Ihmiset kertoivat, että tämä on ainoa paikka, missä purkaa ajatuksiaan. Imperfekti. Oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan