Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20733)
Tänään on luvassa kahdet synttärijuhlat illemmalla. Kiirettä pitää, mutta ihana päästä näkemään läheisiä ja kivoja ihmisiä sankoin joukoin. Kiva vähän laittautua ja sosialisoida.
Eilen kävin aamulla salilla ja illemmalla hölkällä, joten tänään kelpaakin sitten kävellä vain lempeästi koiran kanssa. Olen tänään ottanut hitaan aamun ja nautiskellut kahvia ja taiteillut. Olen löytänyt vanhan kunnon dr.House-sarjan Netflixistä ja olen viihtynyt sen parissa.
Aika tasaista menoa toistaiseksi, olen siitä iloinen.
N30
Mä kävin tänään kirppiksillä ja löysin kivasti elokuvia.
Scifi leffat: Wing Commander (1999), District 9 (2009), Yesterday (Etelä-Korea 2002), The Mutant Chronicles (2008), Outlander (2008), Kuu (2009)
Kauhuelokuvan Jigsaw ja draama/komedian Dean Spanley -leffat myös löysin.
Sitä on taas terveeksi tultu. Voihan helevata, kun tämäkin toistuu itselläni 😂
Ootte kai huomanneet, että olen reilusti vähentänyt palstailua. Aika vähän viime aikoina olen tänne kirjoitellut ja lukenut juttuja.
Mulla on viime aikoina kovin vaikea keskittyä mihinkään tekemisiin. Mun psyykkeessä on tapahtunut jotain, kun keskittymistä ei ole ja hermostun tavallista herkemmin. Ehkä parempi, että pidän etäisyyttä tänne niin en tartuta pahaa oloani teihin, jos hermostun.
M30
Luulin koko päivän, että oli perjantai ja odotin turhaan tärkeitä sähköposteja Korkeimmasta oikeudesta ja Helsingin hovioikeudesta. Voi, itku.
Paskan luonnissa mennyt monta tuntia tästä päivästä. Kyllä on viime yönä työntänyt paskoo maat ja mannut täyteen, tuuli vielä kinostanut niin että autonkin takana parkkipaikalla oli yli puolen metrin kinos, ei mitään mahdollisuuttakaan päästä autolla liikkeelle ennen paskan lapiointia.
Vierailija kirjoitti:
Paskan luonnissa mennyt monta tuntia tästä päivästä. Kyllä on viime yönä työntänyt paskoo maat ja mannut täyteen, tuuli vielä kinostanut niin että autonkin takana parkkipaikalla oli yli puolen metrin kinos, ei mitään mahdollisuuttakaan päästä autolla liikkeelle ennen paskan lapiointia.
Tarkoitit kai lunta? Hetken luulin että karjanhoitaja kirjoittellee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit kai lunta? Hetken luulin että karjanhoitaja kirjoittellee...
No lunta, vuan kun on niin liämälti tullu niin se on jo paskoo.
On muuten tullut tänään syötyä hyvin. Aamulla söin kinkkua, mandariinin ja hiukan sipsejä, että aika erikoinen ateria näin jälkeen ajateltuna.
Kirppiskierroksen aikana kävin syömässä pizzaa ja salaattia.
Nyt katson Loki -sarjaa ja tuli syötyä pihviä, kasviksia, salaattia ja piparisuklaata jälkkäriksi.
Illalla katson kotonani jonkun leffan ja mussutan silloin sipsejä, syön viimeisen mandariinini ja kittaan mehua.
Kyllä ruokahalua syntyy, kun melkein viikon on syönyt päänsääntöisesti hedelmiä ja kasviksia vaan.
Tänään sentään ei ole tullut ankeaa fiilistä... ei ainakaan vielä.
M30
Vierailija kirjoitti:
On muuten tullut tänään syötyä hyvin. Aamulla söin kinkkua, mandariinin ja hiukan sipsejä, että aika erikoinen ateria näin jälkeen ajateltuna.
Nyt katson Loki -sarjaa ja tuli syötyä pihviä, kasviksia, salaattia ja piparisuklaata jälkkäriksi.
Illalla katson kotonani jonkun leffan ja mussutan silloin sipsejä, syön viimeisen mandariinini ja kittaan mehua.
Kyllä ruokahalua syntyy, kun melkein viikon on syönyt päänsääntöisesti hedelmiä ja kasviksia vaan.
M30
Mukavaa, että olet parantunut
N63
Alavireinen olo. Hemmetin sote uudistus lopettaa minun rakkaan työpaikan. Kiva lukea lehdestä. Meille ei annettu mitään tietoa. Yritän keskittyä kuitenkin hyviin asioihin.
Hirveät lumityöt tehty.
Mies on laittamassa saunaa lämpiämään ja mä meinasin tehdä kohta iltapalaksi kanapastasalaattia.
Että ihan hyvää kuuluu, toivottavasti muillekin.
Sekavaa kuuluu. Kolme viikkoa sitten lapseni sydän pysähtyi. Hengissä säilyi mutta aivovauriota näkyy kuvissa. Iloinen että hengissä mutta ei tietoa kuntoutuuko kunnolla koskaan.
t een i t s e mu r han, k os ka u los ott o vi ra s to ni in halu aa
t o i von k u ol e maa vir kai li joi lle jotka ov at p ut i nia kin pah em pia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Mukavaa, että olet parantunut
N63
Kiitos toivotuksesta.
Oli muuten jännittävä tilanne, kun lähdin tänään porukoiltani. Joku koiran omistaja meni talon ohi ja olin vielä pihasta tulossa ja sen isokokoinen koira tuli mua kohti. Tuli kosketusetäisyydelle se koira ja antoi sen koiran tulla pihalle! En uskaltanut korottaa ääntäni ulkoiluttajalle, ettei se koira tule päälleni. Koirasta näki, että se suojelee omistajaa. Helkutti minkälaisia koiran ulkoiluttajia on.
M30
Miten edes paremmin aloittaa sunnuntaita, kuin siivoomalla. Petivaatteet vaihdettu, pesukone on pyörimässä, imuroitu ja vähän pölyjä pyyhitty. Tietokonetta päivitelty tässä myös. Fiiliskin muuttuu paljon paremmaksi, kun kämppä on puhdas.
Aurinko paistaa ulkona ja voisi sitä lähteä ulos liikenteeseen. Mä niin ajattelin, että en jaksa siivota, mutta nyt se on tehty.
HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE!
Elän kuin Tuhkimo sunnuntaita.
Ikäviä tilanteita teillä muilla on, joten viesteistänne otan perspektiiviä. Itselläni ei sentään yhtä kurjasti mene ja toivottavasti tilanteenne kääntyy edes jollakin tapaa lohdullisiksi. En ole mikää psykiatri tai minkään tilanteen hoitaja niin en ala tämän paremmin tsemppailee.
M30
Vierailija kirjoitti:
Miten edes paremmin aloittaa sunnuntaita, kuin siivoomalla. Petivaatteet vaihdettu, pesukone on pyörimässä, imuroitu ja vähän pölyjä pyyhitty. Tietokonetta päivitelty tässä myös. Fiiliskin muuttuu paljon paremmaksi, kun kämppä on puhdas.
Aurinko paistaa ulkona ja voisi sitä lähteä ulos liikenteeseen. Mä niin ajattelin, että en jaksa siivota, mutta nyt se on tehty.
HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE!
Elän kuin Tuhkimo sunnuntaita.
Ikäviä tilanteita teillä muilla on, joten viesteistänne otan perspektiiviä. Itselläni ei sentään yhtä kurjasti mene ja toivottavasti tilanteenne kääntyy edes jollakin tapaa lohdullisiksi. En ole mikää psykiatri tai minkään tilanteen hoitaja niin en ala tämän paremmin tsemppailee.
M30
Ootpa ollu ahkera, hyvä sinä. Ite täs haaveilen ulos menosta, aurinko paistaa niin kirkkaasti ja kutsuvasti. Aurinkolasit ainakin tarpeen. Aurinko + hohtava hanki on yks migreenin aiheuttajista.
Nätisti kirjoitit niille, kellä raskaita murheita. Tsemppaan myös, lämpöisiä ajatuksia Kaikille Teille
Lepopäivän ratoksi soi radiossa mukavaa musiikkia
N63
En mä nyt koe olevani ahkera, kun pieni kämppä itselläni on. Enkä mä pahemmin pölyjä pyyhkinyt. On tuolla ulkona niin kaunista, että todellakin meidän sinne kannattaa mennä.
Niin kivasti sä kirjoitat mulle, kuten toi: "Nätisti kirjoitit niille, kellä raskaita murheita."
En tiedä miten ilmaista takaisin ilman, että toistan sulle kiitosta toistuvasti. Hyvää fiilistä tuollaiset mainitsemasi ilmaisut tuo.
Ihan just taidan lähteä tuonne ulos
M30
Ihanteellinen päivä on, kun kävin Burger Kingissä syömässä Double Smoky Chipotle Steakhouse -aterian. Sitten menin kirppikselle ja löysin elokuvat: Scooby Doo 1 ja 2 collection boksin, Kauhun kiskot (1980) ja kaupasta ostin Expend4bles -leffan. Hedelmällisiä eväitä töihin ostin myös.
Taas mä oon porukoillani ja koiran leikittämisen jälkeen oon nyt tässä sohvalla makoilemassa koira sylissä. On tässä ollutkin ikävä koiruutta, kun arkipäivinä ei tullut käytyä täällä. Taitaa nyt vetää sikeitä jaloissani.
M30
Luin juuri tanskalaisen naisen erääseen vieraskirjaan 10.2.2024 kirjoittaman viestin, jossa hän kertoi, että hänet tapetaan 16.2.2024 eutanasialla. Aloitin lukemisen iloisin mielin, kunnes tajusin, että siihen viimeisimmän viestin jättänyt tapettiin eilen. Eutanasian tarpeen syy oli surullinen. Ja liian monelle käy (juuri viestissä kuvatusta syystä) niin, että hoitavat eutanasian itse. Viesti on tässä vieraskirjassa: https://wildtruth.net/guestbook/