Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20394)

Vierailija
19021/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkään en ole ollut ihan maassa, mikä on tosi mukavaa. Jotain pientä on jaksanut tehdäkin, vaikka normaalioloon onkin vielä paljon matkaa täältä syövereistä. Se jo tuntuu paremmalta ja ihan elämältä, kun kuoleman ajatukset eivät vyöry koko ajan päälle. Että syksyn alkava ruska ilahduttaa hetkellisesti ja hyvän makuinen jälkiruoka maistuu hyvältä. Elämän pieniä iloja. Ja takaraivossa taustalla koko ajan pelko siitä, että entäs jos huomenna ollaankin taas siellä täysin pimeässä. Vaikka järki sanookin, että eletään hetkessä eikä kannata murehtia tulevasta, niin silti... Ajatuksia on vaikea käskeä. 

Sä vielä nouset sieltä! 💪 Mä uskon niin.

Vierailija
19022/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä nukuin pari tuntia, enkä lukenut kuin Eino Leinon runoja. Rakastan niitä. 

Kannatan edelleen kirjautumispakkoa. Tuleeko tänään tarkemmat ohjeet?

Haluan häiriköt pois ja ilkeilyn kuriin,  mutta haluan  myös, että kaikki viestit säilyvät. Nyt ei säily. Kirjautuminen on oiva keino yrittää parantaa ketjua. Kannattaa ainakin kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19023/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta veitikat ja tosikot. Jatketaan leikkiä.

Kiitän vielä eilisen illan romantiikkaviestistä!💕 Kirjoitathan meille lisää piristystä päiviin ja iltoihin. Minä jo tarjoilin lämmintä syliä armalleni tänä aamuna. Kas siinä tulikin jo kuulumiset.💋

Vierailija
19024/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haluamme ketjun lukkoon tai kokonaan poistettua, jollei siellä saatte kirjoittaa kaikki. Se on syrjintää. Se on laitonta.

Sinun on vähän hankala ajaa kaksilla rattailla. Olet syyttänyt täällä rasismista, mutta haukkunut myös Lampaan koko suvun. Jollet muista :)

Sitä paitsi, nyt voisi hyvin usea keskustelussa tehdä tuon kirjautumisen keskusteluun pakolliseksi. En usko, että sitä on oikeasti kukaan edes tehnyt. Sanovat vaan koska pelkäävät kirjautumista itse.

Vierailija
19025/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haluamme ketjun lukkoon tai kokonaan poistettua, jollei siellä saatte kirjoittaa kaikki. Se on syrjintää. Se on laitonta.

Sinun on vähän hankala ajaa kaksilla rattailla. Olet syyttänyt täällä rasismista, mutta haukkunut myös Lampaan koko suvun. Jollet muista :)

Sitä paitsi, nyt voisi hyvin usea keskustelussa tehdä tuon kirjautumisen keskusteluun pakolliseksi. En usko, että sitä on oikeasti kukaan edes tehnyt. Sanovat vaan koska pelkäävät kirjautumista itse.

Olet vainoharhainen. Minä tykkää Lampaasta, haluaisin hänet Drollin tilalle. Olen tehnyt kaksi pyyntöä kirjautumispakosta, minä itse kirjaudun mielelläni. Uskallan seistä sanojen takana aina. En valehtele. En pelkää mitään tai ketään.

Vierailija
19026/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vainoharhainen. Minä tykkää Lampaasta, haluaisin hänet Drollin tilalle. Olen tehnyt kaksi pyyntöä kirjautumispakosta, minä itse kirjaudun mielelläni. Uskallan seistä sanojen takana aina. En valehtele. En pelkää mitään tai ketään.

Minulla ei ole mitään salattavaa. 

Vierailija
19027/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasisti en ole. Suvussani on vaikka minkäväristä ja yksi kansallispukuinenkin ollaan saatu siihen. Rakastan erilaisuutta ja hyväksyn kaiken. Siksi tämä ketju ärsyttääkin minua. Siinä oli kuulumiset. Siis ketju ärsyttää rasismilla ja hyväksymättömyydellään..

Vierailija
19028/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama jankkaus jatkuu!

Oli tarkoitus lähteä kävellen kauppaan mutta sade alkoikin luvattua aikaisemmin. Autolla näin ollen lähdettävä.

Leppoisaa riidatonta viikonloppua kaikille! Vielä 💐

Vierailija
19029/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, aamuvirkut.

Sade ropisee, hyvästi puutarhahommat. Ihana, rauhallinen lauantai. Mies tiskaa, laitteli herkullisen aamupalan. Suunnitellaan päivän ohjelmaa. Radiossa soi mukava musiikki, Onnen sävel.

Vierailija
19030/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin.! Tässähän myöntää itsekin syrjivänsä!

Vierailija
19031/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutsis oli anonyymi ikuisesti! Ok.

Tässä säihkyvää verbaliikkaa suoraan edelliseltä vuosisadalta. Missä kuulumiset? Hyi sinua, rikot ketjun sääntöjä. 

Vierailija
19032/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä hän myöntää tekevänsä haittaa palstan toiminnallisuuteen. Sanoma ei tykkää yhtään :)

Vierailija
19033/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lainaus millaista täällä nykyään on. Tavallisten kirjoittajien viestejä poistetaan omavaltaisesti. Joku käytti sanaa poistohullu, hyvin kuvaa raivokasta ja ilkeää toimintaa. Täällä ei viihdy enää kuten vuosia sitten. Mikä on muuttunut. Ei silloin poistettu mitään."

Ja tässä nimittellään hulluksi.

Vierailija
19034/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttulohtu. Oiva ruoan nimi. Kumpi maistuu enemmän: lanttu vai punajuuri? Jotenkin epäilyttää ruoan väri :). Kauanko paistetaan? Ja missä lämmössä? Aika vähän on kaupassa lanttua.

Miten te koiraihmiset pärjäätte näillä sateilla, kurakeleillä? Meidän koiran turkki on litimärlä lenkin jälkeen ja kuratassut, vaikka puhdistetaan, kuivataan .

Vierailija
19035/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkään en ole ollut ihan maassa, mikä on tosi mukavaa. Jotain pientä on jaksanut tehdäkin, vaikka normaalioloon onkin vielä paljon matkaa täältä syövereistä. Se jo tuntuu paremmalta ja ihan elämältä, kun kuoleman ajatukset eivät vyöry koko ajan päälle. Että syksyn alkava ruska ilahduttaa hetkellisesti ja hyvän makuinen jälkiruoka maistuu hyvältä. Elämän pieniä iloja. Ja takaraivossa taustalla koko ajan pelko siitä, että entäs jos huomenna ollaankin taas siellä täysin pimeässä. Vaikka järki sanookin, että eletään hetkessä eikä kannata murehtia tulevasta, niin silti... Ajatuksia on vaikea käskeä. 

Muista nauttia elämän pienistäkin iloista. Tee joka päivä jotain, mikä ilahduttaa. Ehkä huomaat, että näitä onnen hetkiä lisääntyy. Älä pelkää, että pimeä palaa. Näin voi käydä, mutta muista, että olet selvinnyt ennenkin. Värit voimistuu, hymyilet, jonain päivänä nauratkin. Vain herkät ihmiset masentuu, vahvat mennä porskuttaa. Herkkyys on kuitenkin myös arvokas ominaisuus, kykenet myötätuntoon ja osaat ottaa muita huomioon. Voimia:)

Been there - seen it

Vierailija
19036/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä hän myöntää tekevänsä haittaa palstan toiminnallisuuteen. Sanoma ei tykkää yhtään :)

Sanoma tykkäsi! Kiitti yhteydenotoista ja lupasi seurata ketjua tarkasti. Siksihän se lukittiin ja suljettiin kahdesti. Ottivat vakavasti murteiden puhujien syrjinnän, miesvihan ja sananvapauden rajoittamisen. Sanoma ei halua tällaisia laittomuuksia ketjuihinsa.

Vierailija
19037/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta mitenkään kantaa kirjautumisen hyvist tai huonoista puolista, en mitenkään usko, että yksi ketju muutettaisi. Se olisi koko vauva.fi, ja silloin poistuisi liian paljon porukkaa. En usko että toteutuu.

Vierailija
19038/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoma tykkäsi! Kiitti yhteydenotoista ja lupasi seurata ketjua tarkasti. Siksihän se lukittiin ja suljettiin kahdesti. Ottivat vakavasti murteiden puhujien syrjinnän, miesvihan ja sananvapauden rajoittamisen. Sanoma ei halua tällaisia laittomuuksia ketjuihinsa.

Hieno homma. Silloin jankkaaminen, trollaus poistuu nopeammin ja intiimit asiat myös. Niillehän on omia ketjuja, jos jollain on mennyt ohi.

Turhaa kopioida viestejä kymmeniä kertoja. Turhaa ivailla toisten tavallisia kuulumisia. Mode valvoo:)

Vierailija
19039/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma. Silloin jankkaaminen, trollaus poistuu nopeammin ja intiimit asiat myös. Niillehän on omia ketjuja, jos jollain on mennyt ohi.

Turhaa kopioida viestejä kymmeniä kertoja. Turhaa ivailla toisten tavallisia kuulumisia. Mode valvoo:)

Näin teköö!💪

Vierailija
19040/20394 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sama jankkaus jatkuu!

Oli tarkoitus lähteä kävellen kauppaan mutta sade alkoikin luvattua aikaisemmin. Autolla näin ollen lähdettävä.

Leppoisaa riidatonta viikonloppua kaikille! Vielä 💐

Tämä ei taida loppua ikinä. Ketju on pilalla.