Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20733)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, että voi olla viikon erossa, kenen kanssa silloin seksiasiat hoidetaan. Sooloseksi tietysti menee joskus, mutta ei kyllä viikkoa voi olla ilman. Miten voi haluta asua eri paikkakunnalla? Jotain on pielessä. Tai avoin suhde. Mutta miksi pelkää puhua siitä?
Miksi pitäisi puhua, jos,se ole kummastakaan ongelma.
No se selittäisi tämän seksikieltesen palstan!
Jaa, en aavistanutkaan että teit tuollaisen johtopäätöksen.
Luulen, että seksikielteisyys johtuu ihan muusta syystä tällä palstalla.
Lue keskustelun säännöt sinä, joka uhoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin syön hormonikorvaushoitoa ja joka päivä kyllä tekee mieli. Suosittelen siskot, alkaa taas hyrrätä.
No mä nyt enää niin välitä, mut jatkakaa te jotka viitsitte vielä ährätä.
Miksi et välitä? Pysyy limakalvot kunnossa eikä tule tulehduksia. Gyneni suositteli vilkasta seksielämää vanhana. Se on terveysteko.
Onhan se pimpille;alapään lihaksille, limakalvoille terveellistä. Virtsatietulehduksia se kyllä lisää, vaikka kyse ei ole kuivista limakalvoista. On niin paljon muuta mukavaa ja mielenkiintoista miehen kanssa, ettei seksi ole enää pitkässä parisuhteessa se must to do tai silleen että sitä pitäis jotenkin rutiinisti tehdä. Se energia mikä menisi seksiin, ohjautuu johonkin muu
Laitetaan nyt sinullekin tiedoksi;
Olen kopioinut nämä tekstisi ja lähetän ne Sanoma Oylle sähköpostina.
Eilisestä asti koonnut nippuun asiatonta ja aiheeseen kuulumatonta kommenttia.
Lähtee myös saate, Keskustelija toistuvasti häiriköi keskustelua, maalittaa keskustelijaa, arvostelee nagatiiviseen sävyyn muiden keskustelijoiden kommentteja, provosoi muita, ei mitään asiaa itse aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yksi ja sama kirjoittaja, jolla ei muuta tekemistä. Kyllä sääliksi käy tuollaista reppanaa. Ei se tarvi olla iso vika jos se on korvien välissä🤭 ja sen huomaa.
Pitkistä ihailen kun jaksaa ulkoilla niin paljon, sinulla on varmaan hyvä kunto. Tarttis tässä itsekin ryhdistäytyä. Hyvää alkanutta päivää kaikille täyspäisille.
Hei, nyt pieni vinkki: Ei kannata vastata noihin räyhäporukan viesteihin yhtään mitään, ei yhtään mitään, ei edes alapeukuttaa. Pari kolme tyyppiä keskenään aikansa riehuu, se loppuu mitä pikimmin, kun kukaan ei välitä.
Rauhallista ja mukavaa päivää mukaville!
Aivan. Tämä ketju ei olekaan tarkoitettu touhukkaille eikä veitikoille vaan sisällä istujille jotkaa miettii oman elämänsä surkeutta. Olen ollut väärässä ketjussa. Täällä kyllä masentuu itsekin🤔
Mistä sinä tiedät, minkä kukin on kirjoittanut? Täällä on kymmeniä eri kirjoittajia. Apua, pelolla nyt odottelen Sanoman rangaistusta.
Eri mieltä saa olla. Se on lakiin kirjoitettu oikeus.
En minä tiedäkään, sen tietää ylläpitäjä ja päättää mitä häirikölle tehdään.
Sen kun pelkäät ja viet oikeuteen. Sinulle itsellesi siitä harmia tulee.
Hauskaa loppu päivää
Kertoo jotain henkilöstä se, että hän ei ymmärrä, mitä sananvapaus tarkoittaa. "Kyllä saan sanoa, mitä sylki suuhun tuo, saan loukata ja maalittaa toista henkilöä, mulla on oikeus sanoa..." joopa joo. Kyllä ihmetyttää tämä ymmärryksen puute.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei lisää virtsatulehduksia, kun käy ennen ja jälkeen pissalla. Ja juo vettä. Sen takia ei seksiä tarvitse lopettaa vanhanakaan.
Kokeiltu on kaikki nuo konstit. Vti lähes krooninen nuoresta lähtien. Urisan on tuonut avun, ei mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin syön hormonikorvaushoitoa ja joka päivä kyllä tekee mieli. Suosittelen siskot, alkaa taas hyrrätä.
No mä nyt enää niin välitä, mut jatkakaa te jotka viitsitte vielä ährätä.
Miksi et välitä? Pysyy limakalvot kunnossa eikä tule tulehduksia. Gyneni suositteli vilkasta seksielämää vanhana. Se on terveysteko.
Onhan se pimpille;alapään lihaksille, limakalvoille terveellistä. Virtsatietulehduksia se kyllä lisää, vaikka kyse ei ole kuivista limakalvoista. On niin paljon muuta mukavaa ja mielenkiintoista miehen kanssa, ettei seksi ole enää pitkässä parisuhteessa se must to do tai silleen että sitä pitäis jotenkin rutiinisti tehdä. Se energ
Laitetaan nyt sinullekin tiedoksi;
Olen kopioinut nämä tekstisi ja lähetän ne Sanoma Oylle sähköpostina.
Eilisestä asti koonnut nippuun asiatonta ja aiheeseen kuulumatonta kommenttia.
Lähtee myös saate, Keskustelija toistuvasti häiriköi keskustelua, maalittaa keskustelijaa, arvostelee nagatiiviseen sävyyn muiden keskustelijoiden kommentteja, provosoi muita, ei mitään asiaa itse aiheeseen.
Vihdoinkin. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, minkä kukin on kirjoittanut? Täällä on kymmeniä eri kirjoittajia. Apua, pelolla nyt odottelen Sanoman rangaistusta.
Eri mieltä saa olla. Se on lakiin kirjoitettu oikeus.
En minä tiedäkään, sen tietää ylläpitäjä ja päättää mitä häirikölle tehdään.
Sen kun pelkäät ja viet oikeuteen. Sinulle itsellesi siitä harmia tulee.
Hauskaa loppu päivää
kunhan saat bänit tänne. Se riittää. Päästään sinusta.
Tälle ei kannata vastata, ilmiselvä trolli.
Mukavan viileä pilvinen aamu.
Mies viihtyy kaverinsa mökillä edelleen, tänään aikovat kaataa puita siellä. Minä heräsin yöllä johonkin ääneen, ihan kuin sisällä olisi joku hiippaillut. Nousin kiertämään huoneet- mitähän olisin tehnyt jos oikeasti olisi joku roisto täällä ollut!
Yritän koota tarmoa että jotakin järkevää saisin tehtyä tänään. Eilen en nokkaani ulos laittanut, aamulehden vain hain laatikosta. Herukatkin jo ylikypsiä ettei niitä tarvi enää kerätä.
Kirjastoon tullut varaamani kirja, se pitää hakea ja käydä samalla kaupassa. Kun olen yksin kotona en laita edes ruokaa vaan syön jotakin mitä sattuu löytymään kaapista.
Hyvää keskiviikkoa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yksi ja sama kirjoittaja, jolla ei muuta tekemistä. Kyllä sääliksi käy tuollaista reppanaa. Ei se tarvi olla iso vika jos se on korvien välissä🤭 ja sen huomaa.
Pitkistä ihailen kun jaksaa ulkoilla niin paljon, sinulla on varmaan hyvä kunto. Tarttis tässä itsekin ryhdistäytyä. Hyvää alkanutta päivää kaikille täyspäisille.
Hei, nyt pieni vinkki: Ei kannata vastata noihin räyhäporukan viesteihin yhtään mitään, ei yhtään mitään, ei edes alapeukuttaa. Pari kolme tyyppiä keskenään aikansa riehuu, se loppuu mitä pikimmin, kun kukaan ei välitä.
Aivan. Tämä ketju ei olekaan tarkoitettu touhukkaille eikä veitikoille vaan sisällä istujil
Huomenta sinullekin. Täällä kuvaillaan laajasti touhukkuutta, harrastuksia, työelämää, reissailuja, lapsia, lapsenlapsia yms
Et siis ole seurannut ketjua, jos sulla on noin väärä käsitys sisällöstä.
Tänään ohjelmassa auton huolto. Ehkä luontoretki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tätä logiikkaa. Jos on olemassa ihmisiä, joita ei kiinnosta asia X, niin siitä asiasta ei saisi kenellekään muullekaan kirjoittaa? Mihin unohtui ne lukuisat ihmiset joita tosiaan kiinnostaa X?
Ihan totta. En tosiaan jaksa lukea ketjua alusta asti, joten arvostan sitä että ketjun aloittajaa - joka ymmärtääkseni on edelleen aktiivinen ketjussa - kuvaillaan myöhemmissä viesteissä. Näin pääsen paremmin jyvälle aiheen dynamiikasta, ja voin muokata omaa viestintätyyliäni tarpeen mukaan.
Miksi pitää muokata omaa tyyliä, eikö täällä muuten tule hyväksytyksi. Suvaitsevaisuus on tuntematon käsite tässä ketjussa 🤣
Onpa hyvä, että keskustelun säännöt on tuolla ylempänä näytillä. Kylläpä siitä tunnistaa tosi monia täällä olleita sääntöjen vastaisia viestejä. Ja heti raikastuu ketju, kun täältä noita viestejä poistuu. Kiitos kaikille, jotka osallistutte ketjun siivoamiseen! Mukavaa päivää! 🌼🍃🍂
Hei. Minulla olisi pieni pyyntö. Älkää pilatko tätä ketjua ja tämä tarkoittaa kaikkia. Joillekin tämä on melkein ainoa paikka missä kirjoittaa kuulumisiaan. Säälittävää? Ehkä onkin, mutta kuitenkin.
Eilen katsoin Areenasta Sukupolvien salaisuus- sarjan kaikki jaksot, muutama tunti siinä vierähti. Oli hyvä.
Nyt pähkäilen Kodin Kuvalehden ristikon kimpussa, ei meinaa millään viimeiset sanat siitä aueta!
Yleensä kun pulman jättää hautumaan joksikin aikaa niin ratkeaa mutta nyt ei millään. Ehkä otan sivusta kuvan ja laitan tutuille jotka osannevat auttaa.
Mukavaa aivovoimistelua.💐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, että keskustelun säännöt on tuolla ylempänä näytillä. Kylläpä siitä tunnistaa tosi monia täällä olleita sääntöjen vastaisia viestejä. Ja heti raikastuu ketju, kun täältä noita viestejä poistuu. Kiitos kaikille, jotka osallistutte ketjun siivoamiseen! Mukavaa päivää! 🌼🍃🍂
Joo, ketjun aivokuolleille vakkareille on ilmeisen ylivoimaista klikata kohtaa "keskustelun säännöt", joten on todella hyvä että ne postattiin myös viestinä.
Normi-ihmisille ja hyvät käytöstavat omaaville nämä säännöt on tiedossa muutenkin, niin ei ole tarvetta niitä tavata. Hyvää päivää sullekin, päivänpaiste! 🌼🍃🍂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ilmeisesti tämmöinen eläköityvien tätipalsta jotka kertoo vaan säästä, päivän tekemisistä niin kuin Doris toivoo. Muu elämä ja tekeminen on arka aihe, riippuen kuinka herkillä modedoris on.
Mietipä, millä tyylillä ketju on elänyt kolme-neljä vuotta? Monet ketjut elää päivän- pari. Aloita ihmeessä oma ketju ja toivo sille vuosien elämä. Onnea matkaan! ( muutat ehkä hiukan käsitystäsi )
En ihan äkkiä keksi mitään säälittävämpää kuin lesoilu sillä, että on luonut ylipitkän av-ketjun. Toivottavasti elämässäsi on muutakin sisältöä. Tosin viestien perusteella pelkään pahoin, että ei ole.
En lesoillut, todellakaan. Olen aloittanut useamman ketjun mielestäni mielenkiintoisista aiheista, olisiko joku pisimmillään kestänyt muutaman kuukauden. Kateellinen olen tämän ketjun aloittajalle kivan ketjun pitkästä elinkaaresta.
Aamukaffet juotu. Peruspäivä. Työvuoro alkaa kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ilmeisesti tämmöinen eläköityvien tätipalsta jotka kertoo vaan säästä, päivän tekemisistä niin kuin Doris toivoo. Muu elämä ja tekeminen on arka aihe, riippuen kuinka herkillä modedoris on.
Mietipä, millä tyylillä ketju on elänyt kolme-neljä vuotta? Monet ketjut elää päivän- pari. Aloita ihmeessä oma ketju ja toivo sille vuosien elämä. Onnea matkaan! ( muutat ehkä hiukan käsitystäsi )
En ihan äkkiä keksi mitään säälittävämpää kuin lesoilu sillä, että on luonut ylipitkän av-ketjun. Toivottavasti elämässäsi on muutakin sisältöä. Tosin viestien perusteella pelkään pahoin, että ei ole.
Ja sinun kuulumisesi:
Vein kirjaston saa ottaa -lootaan ison pinon uudenveroisia laadukkaita kaunokirjoja. Menkää hakemaan sieltä 😊 lukeminen kannattaa aina.
Hyvää keskiviikkoa kaikille ja iltamassa sitten Susijengin peli!