Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20733)

Vierailija
17701/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni, työkaveri sai diaknoosin peräsuolen laskeuma.

Mitäs sulle itelles kuuluu? Kerro toki, niinkuin otsikko edellyttää.

Vierailija
17702/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunassa käytiin ja pesin miehen selän, hän pesi minun. Sitten suukoteltiin ja lemmittiin pukuhuoneen puolella. Uudestaan saunaan pesulle ja nyt keitetään saunskahvit. Elämä.om hienoa. Rakkaus on tärkeintä. Kahvikin tar328peellisia. Eläkää sovussa tekin!

Selänpesu on rakkautta. Onnea parhaimmillaan. Luulen, että saunattomissa asunnoissa tämä läheisyys jää vähiin. Ja saunakahvit. Parhautta.

Mun mielestä suomen kielen kaunein sana on saunakahvit! 

Mun mielestä on : lähellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17704/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5894282/ravakat-kuulumiset?page=0

Tässä vielä se aikaisempi ketju. Niille keitä ärsyttää tämän keskustelun kommentit, ihmiset, aloittaja, mikä lie.

Vierailija
17705/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, onni myötä

kaikille, ei anneta riita-immeisten pilata mukavaa ketjua. Täällä on ollut tilaa kaikille kivoille kuulumisille. Jatkossakin on ...

Vierailija
17706/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan tanskalaista sarjaa Sukupolvien salaisuus. Onpa hyvä, tanskalaiset yleensä ovat.

Taidan illan mittaan katsoa kaikki jaksot areenasta.

Totta, mielenkiintoinen sarja. Katson ihan Teema-aikataulussa.

Katsoitko Naapurin poika-sarjan? Tälle toivoisin jatkoa.

Katsoin Naapurin pojankin ja oli mielestäni hyvä sekin.

Vierailija
17707/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tekee permanentin  kaverilleni, tuli kivat kiharat, joimme kahvit ja hän antoi mulle puolikkaan kakun. Nyt pari päivää kotona, vkl pojat tulee käymään.

Vierailija
17708/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On soitto taas vaiennut, viimeiset lähteneet on yön syliin pois

Hyvää yötä.

Vierailija
17709/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö perustaa ketjut seksiä saamattomien kulumisille ja seksiä saavien kuulumisille? 🤔 Voisko Anonyymi- ikuisesti tehdä tämänkin. Sais vaihtaa ketjua tilanteen muuttuessa.😂

Ja ei sais riidellä sitten yhtään tai Doris- täti suuttuis.

Mikä pakkomielle sulla on tähän Dorikseen? Doris sitä Doris tätä.

Hän on niin Doris in love:)

Taitaa kyllä olla Doris hater! 

Vierailija
17710/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö perustaa ketjut seksiä saamattomien kulumisille ja seksiä saavien kuulumisille? 🤔 Voisko Anonyymi- ikuisesti tehdä tämänkin. Sais vaihtaa ketjua tilanteen muuttuessa.😂

No joku hemmetin pakkomielle, kun Doriksesta k o k o ajan kirjottaa!

Vierailija
17711/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku hemmetin pakkomielle, kun Doriksesta k o k o ajan kirjottaa!

Eikä kun välillä on seksijuttujakin, ei toki Dorista koko ajan.🤣

Vierailija
17712/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun eräiden "huumori" roihuaa - eikä niin hyväntahtoinenkaan huumori - niin ymmärrän täysin heitä, joita ei niin huvita avata täällä elämän kipeämpiä ja vaikeampia kokemuksia ja kuulumisia. Tää keskustelu on ollut viime aikoina kuin jokin farssi, joka ei ole naurattanut enää pitkään aikaan.

Vierailija
17713/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä huumorilla nyt sitten tarkoitetaan? Riippuu tietysti keltä kysyy. Ne poistetut viestitkö; jonkun random pervopenan ja dorishullun? Olipa hauskaa.. Ei todellakaan!

Tämä farssi alkoi mun mielestä, kun joku alkoi taas sättimään 'Pitkiksen' viestejä tuossa aiemmin ja voin hyvin uskoa, että sama häirikkö joka tänään on täällä kunnostautunut. Tuon on pakko jatkuvasti sotkea keskustelua ihan huvikseen. Siksi siihen ei pidä lähteä mukaan. Älkää reagoiko mitenkään. Ei sille ne ns. omat ketjut kelpaa, kun niistä puuttuu... arvatkaa kuka?

Vierailija
17714/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä opetuslapsi?

En, mutta ilmoitin ylläpidolle, että hankkii sinulle ja Doriksellesi huoneen.

Sä olet kyllä jotenkin sairas. Jos kirjoittaa jostakin, ei se tarkoita rakastumista. Onko sulla kokemusta rakastumisesta? Js nythän sä suorastaan kehoitat seksiin, hui kamala! Sehän on kiellettyä täällä.

Hoo! Hear, hear!

Ja nyt onkin taas se hetki, kun trolli uhriutuu! Vai osuiko herkkään paikkaan?

Vierailija
17715/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, melko tavallinen tiistai ollut. Laitoin ansiosidonnaisen hakemuksen menemään, ylihuomenna tulee taas maksuun. Ilmoitin myös työmarkkinatoriin hakemani työpaikat, joihin en kylläkään valitettavasti saanut edes haastattelukutsua. Selvittelin myös paria juoksevaa asiaa. Ruuaksi lämmitin eilisiä jämiä, pakasteesta löytyi kahville pieni pala Daim-kakkua.

Pitkä puhelu kaverin kanssa piristi, samoin kiinnostavan opiskelukurssin alkaminen. Autoin lasta matikan läksyissä ja harjoittelimme yhdessä kokeeseen. Mies ja lapsi ovat jo nukkumassa, minä ajattelin vielä katsoa hetken itsekseni jotakin Netflixistä ja nauttia ison lasin punaviiniä yömyssyksi. 

Vierailija
17716/20733 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on koirani syntymäpäivä ja sytytin kynttilän. Se on ollut mielessäni ja oli tärkeä minulle. Silti aikaa on kulunut jo puolet täälläkin asuessa ilman sitä. Olen tyytyväinen siihen, että se sai viettää rauhallista elämää täällä maalla.

Äitini kanssa hieman koirastani puhuttiin. Tuntuu silti, että muistot haalistuvat vuosien kuluessa. On välillä vaikeaa ajatella sitä tuohon viereeni kulkemaan. Niin ikävää kuin se on. Toivoisinkin, että koirani olisi enemmän puheissamme, eikä tavallaan unohdettasi sitä kuitenkaan. Tarkoitan siis minua ja äitiäni. 

Joku joskus kirjoitti hyvin, että kun lemmikki kuoli niin tavallaan hän menetti jotain sen mukana. Minäkin välillä mietin mitä vuosia sen jälkeen tässä on ollutkin. Melko vaikeaa aikaa välillä monista syistä. Nyt sentään voin aika hyvin ja nukun yöni. Silti jos mietin itseäni nyt niin minä vaan monesti teen asioita ja yritän näin ehkä löytää hyvää elämääni. Ehkä tekemällä tehdä kaikkea. Kai se toimiikin.

Sitten kääntöpuolena en oikein osaa pysähtyä ja keskittyä enää kovin hyvin eri juttuihin. Ehkä rauhaton olo on usein tuttua. Iloa löytää elämäänsä, mutta toisaalta en tahdo liikaa pysähtyä miettimään asioita, etten tavallaan vajoa niihin. Silti kyllähän jokainen varmaan tietää mitä asioita haluaisi elämässään muuttaa. 

Muuten tänäänkin tavallinen päivä ollut. Ulkona olen ollut ja kävellyt sekä pyöräillyt. Perhosia katsellut, kun niitä varmaan parikymmentä baarissa. Yöllä siniritariyökkösiä taas, kun tässä pihassa istun vieläkin. Hyvin tavallisiahan nämä kaikki jutut ovat. En sitä kiistä. Joku miettii miksi kirjoitan paljon. Ehkä sen vuoksi, että yritän löytää sanottavaa joka päivästä. Edes jotain mistä saan iloa ja jotain kertomista, että olen jotain tehnyt. Samalla kai tämä on itselleni tyypillistä muutenkin. Lukekoon joku joka jaksaa. 

Plan Three -  Be still my heart 

Vierailija
17717/20733 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatuttaa. Naapurit metelöivät niin, että herättivät keskiyöllä n klo 23.30 enkä saanut sitten nukuttua kuin vasta klo 03

"kyllä maalla on mukavaa "

Vierailija
17718/20733 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kyllä TIEDÄT milloin et enää kuulu johonkin.

Vierailija
17719/20733 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ketjuun heti aamusta asettunut tämä räyhäporukka.

Hyvää uutta päivää kaikille mukaville.

Vierailija
17720/20733 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, että voi olla viikon erossa, kenen kanssa silloin seksiasiat hoidetaan. Sooloseksi tietysti menee joskus, mutta ei kyllä viikkoa voi olla ilman. Miten voi haluta asua eri paikkakunnalla? Jotain on pielessä. Tai avoin suhde. Mutta miksi pelkää puhua siitä? 

Miksi pitäisi puhua, jos,se ole kummastakaan ongelma. 

No se selittäisi tämän seksikieltesen palstan!

Ei palsta ole seksikielteinen. Sinä olet väärällä aihealueella.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6218382/ravakat-seksikuulumiset