Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20717)

Vierailija
1761/20717 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu öitä nyt. 

Mitä nuo edelliset kommentit ovat? Ei ainakaan kuulumisia.

Vierailija
1762/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu öitä nyt. 

Mitä nuo edelliset kommentit ovat? Ei ainakaan kuulumisia.

Samaa ihmettelin🤔, ehkä eksyneet väärään ketjuun? No kyllähän maailmaan puhetta mahtuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin tänään kaupassa käydessäni kahden tuntemattoman kanssa, aika lyhyesti mutta kuitenkin. Molemmat olivat vähän iäkkäämpiä naisia. Toinen valitteli kipeää selkäänsä ja kertoi miten se tekee liikkumisesta ja ostoksien tekemisestä hankalaa. Toisella oli vaikeuksia saada kaupakassinsa nostettua bussiin ja autoin häntä hieman.

Naapurikin päivitteli rappukäytävässä vetistä ja ikävää keliä.

Minun tulee aika harvoin juteltua tuntemattomien ihmisten kanssa, ja siksi päivä tuntui jotenkin poikkeukselliselta. Mietin olivatko kohtaamiset vain sattumaa. Tai ehkä liukkaassa ja hankalassa kelissä oli se puoli, että ihmiset halusivat jakaa  ajatuksiaan ja harmitustaan.

Tai ehkä olin itse jotenkin tavallista avoimemman oloinen ja katsoin ohikulkijoita silmiin, en tiedä.

n48

Vierailija
1764/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin tänään kaupassa käydessäni kahden tuntemattoman kanssa, aika lyhyesti mutta kuitenkin. Molemmat olivat vähän iäkkäämpiä naisia. Toinen valitteli kipeää selkäänsä ja kertoi miten se tekee liikkumisesta ja ostoksien tekemisestä hankalaa. Toisella oli vaikeuksia saada kaupakassinsa nostettua bussiin ja autoin häntä hieman.

Minun tulee aika harvoin juteltua tuntemattomien ihmisten kanssa, ja siksi päivä tuntui jotenkin poikkeukselliselta. Mietin olivatko kohtaamiset vain sattumaa. Tai ehkä liukkaassa ja hankalassa kelissä oli se puoli, että ihmiset halusivat jakaa  ajatuksiaan ja harmitustaan.

Tai ehkä olin itse jotenkin tavallista avoimemman oloinen ja katsoin ohikulkijoita silmiin, en tiedä.

n48

Kiva viesti, itse usein juttelen muutaman sanan kaupassa ym tuntemattomien kanssa, mukava tunne jää kohtaamisesta. Kerran terveyskeskuksessa nainen kertoi hoitojen loppuneen tehottomina...jutteli lapsistaan, puutarhastaan, kaiken loppumisesta. Heilautti kättään hyvästiksi ja sanoi: nähdään, tästäkin jäi hyvä mieli, vaikka aihe oli surullinen.

Tuo silmiin katsominen on hyvä avaus juttelulle🤔

N63

Vierailija
1765/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin harmittaa tuo liukas ja kova tien pinta. Täällä on ollut tasainen keli ja hyvä pinta kävellä pitkään. Nyt sitten muutama suojasää ja vesikeli päivä pilaa kaiken. Odotan itse nyt lunta. Yleensä se on auttanut ja liukkaus sekä kova pinta vähän lieventynyt. Minulla on jalat vähän kipeät olleet. Säärissä jotain rasitusta ja särkevät monesti. Nyt tämä keli on ottanut polveenkin. Ehkä jotain levottomat jalat oiretta myös. Toisaalta pärjäilen näiden kanssa. Olen nukkunut hyvin ja voimia on enemmän. 

Maalauksessa meinaisi iskeä epätoivo. Rahat ihan lopussa muutenkin. Ehkä täytyy nyt antaa itselleen anteeksi ne virheet. Ei ole sellainen jälki mitä tahtoisi, mutta ei voi mitään. Yritän nopeasti nyt saada kaiken edes jotenkin valmiiksi. En halua koko kevättä miettiä maalauksia. En edes ehdi. Koulutusta olen saanut alkuun. Ehkäpä onnistun siinä. Ne ohjaamiset pelottavat vieläkin, mutta yritän selvitä. Minulla tulee tuo muutto sitten myöhemmin keväällä joten pitäisi ehtiä saamaan koulutusta tehokkaasti käytyä. Harmi vaan ne kouluttajat laittavat näyttöajankohdat itselleen sopiviin hetkiin. Minä en enää toukokuussa tekemään montaa näyttöä. Pitää muuttaa vähitellen silloin joten täytyy ehdottaa näyttöjen tekoa jo talvella. On turhaa nyt hukata kaikkea aikaa ja elää hiljaiseloa talvella, kun keväällä on sitten kaikenlaista puuhaa.

Muuten voin ehkä paremmin kuin vähään aikaan. Flunssassa olin, mutta se ei paljoa vaikuttanut. Yskää tosin on vieläkin. Vähän sellainen tylsistynyt olo. Samalla koen olevani energinen joten tulee se tunne, että pitäisi nyt ehtiä tekemään niin paljon. Olen sellainen ihminen joka oikeastaan tekee asioita energiapiikkien aikana. Ei oikein sovi sellainen tasainen puurtaminen. Mitäpäs muuta. Toisaalta hyvin tavallista arkea täällä. Ei mitään erikoista. Ruoan hintaa tänään manasin, kun ei vaan meinaa enää rahat riittää. Ei, vaikka punalappuisena paljon ostinkin. Niistä yli 30 euron säästöt. Ilahdun aina niistä. Muuten yksinäinen olokin. Joku joskus kirjoitti johonkin ketjuun hyvin, että kun on energinen olo niin yksinäisyys ehkä musertaa enemmän. Olisi energiaa tehdä asioita ja samalla ei ketään seuraksi. Itsellä tulee se tunne välillä. 

Vierailija
1766/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä toisen viestin miettimääni elokuvaa koskien. Jos joku olisi sen katsonut ja viitsisi pohtia sitä. Itse katson aika vähän elokuvia. Jotkut jäävät mieleen. Ehkö vähän sellaiset jotenkin erikoiset ja jopa tylsätkin. Niitä jään miettimään.

Minulla olisi kysymys Laupias taksikuski elokuvan nähneille. Tämä tuli muistaakseni Yleltä vähän aikaa sitten. Siinä lopussa se päähenkilö on sen toisen miehen kanssa sillalla tms ja kääntyy katsomaan taakseen. Sieltä tulee kolme miestä heitä kohti. Se päähenkilön vieressä ollut mies lähtee pois ja se päähenkilö jää yksin siihen seisomaan. Mahtavatko ne kolme miestä hakata tai jopa tappaa sen päähenkilön. Olivatko ne samat tyypit, jotka hakkasivat sen päähenkilön siellä Bulgariassa aiemmin. Ehkäpä tämä päähenkilön kanssa  Suomeen matkustanut mies johti nämä tyypit päähenkilön jäljille. Tätä kaikkea itse mietin. Elokuvahan päättyy kuin kesken. Jää katsojan tulkittavaksi.

Jos joku on elokuvan nähnyt niin olisi kiva jos kertoisi ajatuksiaan. Tämähän ketju nyt ei koski elokuvia, mutta otin nyt vapauden laittaa viestin tänne, kun kirjoitan muutakin. 

Vierailija
1767/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just saunasta ja avantouinnilta. Kohta iltapalaa ja huomisen ohjelman suunnittelua. Mukavaa kun kohta on viikonloppu.

Vierailija
1768/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdutti kuinka hyvin ja mukavasti kantapäiden alle remmillä as. Nastapohjallinen toimii. En halua enää nilkuttaa vammautuneena.

Vierailija
1769/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin tänään töistä klo. 17.30 aikoihin. Tuli juteltua työkaverin kanssa päivän raivareista. Ikinä en ole nähnyt niin raivoisaa ihmistä mitä pomo tänään oli. Aivan pää punaisena HUUSI työkaverille! Vieläpä tunteet niin kuumina kuin vaan voi olla.

Saa nähdä tuleeko töistä yhtään mitään, kun taas on tämmöistä ikävää ilmapiiriä. Pelkään töiden loppuvan tämän takia. Aikaisemminkin avauduin tänne töissä olevasta raivoavasta ilmapiiristä. 

Kaipa tämän Mullan alla -sarjan katsomisella saa oloa paremmaksi. Vähän tässä mietityttää pitäisikö etsiä uusia töitä.

Vierailija
1770/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään hammaslääkärillä.  Sattuuvieläkin niin pirusti.  Toivoin, että mies olisi osoittanut hiukan myötätuntoa. No, toi hän sentään munkin kaupungilta.

Vierailija
1771/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs tuttu kysy mitä sulle oikeasti kuuluu. Olin sanonut aiemmin että eipä ihmeempiä vaikk olisi kuulunut ikävää niin en olisi kertonut. 

Vierailija
1772/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n48

Useasti puhun tuntemattomien kanssa. Asun Hgissä ja oon juuriltani maaseudulta. 

Vierailija
1773/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
1774/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräs tuttu kysy mitä sulle oikeasti kuuluu. Olin sanonut aiemmin että eipä ihmeempiä vaikk olisi kuulunut ikävää niin en olisi kertonut. 

Hiertääkö välejänne joku? Jos joku kysyy ystävällisyyttään, niin miksi vastaat ympäripyöreästi. Toinen selvästi haluaa tietää. 

Vierailija
1775/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi menkat. Se tarkoittaa sitä, että lauantaina alkaa hormonipistokset munasolujen kypsyttämistä ja keräystä varten. Jotenkin tuntuu, että olen todella ison asian äärellä, vaikka kyse on siis munasolujen pakastuksesta. 

Vierailija
1776/20717 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä  päivä  ollut <3

Vierailija
1777/20717 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään alkoi menkat. Se tarkoittaa sitä, että lauantaina alkaa hormonipistokset munasolujen kypsyttämistä ja keräystä varten. Jotenkin tuntuu, että olen todella ison asian äärellä, vaikka kyse on siis munasolujen pakastuksesta. 

No hui, onpas Sulla jännät ajat.

Tsemppiä Sinulle, joka hermoilet maalausten kanssa. Työtä piisaa, ja muut kiireet päälle, olethan itsellesi armollinen. Kertomaasi leffaa en katsonut, näin kyllä että oli telkassa. Täällä saa kirjoitella kyllä kaikenlaisista asioista, niin kattava on "keksimäni" otsikko😏. Huijasin kyl aiemmin vahingossa, et ketju olis reilun kaks vuotta, on kyl vajaa, aika paljonkin...

Mukavaa Viikonloppua Kaikille

N63

Vierailija
1778/20717 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekkeeni näyttää, että viime yönä nukuin 4h 39min. Sitten töissä olin ylitöissä eli aamu seitsemästä puoli viiteen illalla olin töissä. Alkoikin koneiden ääressä tulla hyvin levoton olo. Nyt väsyttää ihan sikana.

Lähikaupassanikin kävin ihan äsken ja siellä on euron päivät heviosastolla. Pari pussia sipsejä sain hintaan 3e 50snt ja runebergin torttu duon sain neljällä eurolla. Tänä iltana mässään ja alan katsoa ihan just Bride of Re-Animator leffaa. 

Onneksi on viikonloppu taas kerran, sillä en varmana jaksaisi huomenna tehdä yhtään töitä. Pyykkiäkin laitoin äsken pesuun ja typerä idea oli, sillä mä oon niin poikki etten jaksaisi laittaa niitä kuivumaan, mutta on mun vaan jaksettava kun asun yksin.

Eilen kävin katsomassa Stockholm Bloodbath -leffan. Oli tosi kammottavaa katsottavaa, kun oli brutaalinen, mutta tosi viihdyttävä oli. Se elokuva oltiin tehty sarjakuvamaisesti. Mä tykkäsin, mutta moni muu ei vaikuta siitä pitävän. 

On jäänyt näköjään historiaa multa lukematta, kun aikaisemmin en tiennyt Tukholman verilöylystä mitään. Tuon elokuvan ansiosta sain sentään kuulla tuosta tapahtumasta ja googlettelin aiheesta. 

Seuraavaksi meen katsomaan elokuviin The Zone Of Interest -leffan, eli ensi viikolla. Past lives -leffankin meen ensi viikolla katsomaan elokuviin.  

🥱(Huoh) Haukotuttaa nyt niin paljon, että huomenna varmasti nukun pitkään. Voisihan sitä taas maistua 12 tunnin yöunet.

M30

Vierailija
1779/20717 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannekkeeni näyttää, että viime yönä nukuin 4h 39min. Sitten töissä olin ylitöissä eli aamu seitsemästä puoli viiteen illalla olin töissä. Alkoikin koneiden ääressä tulla hyvin levoton olo. Nyt väsyttää ihan sikana.

Lähikaupassanikin kävin ihan äsken ja siellä on euron päivät heviosastolla. Pari pussia sipsejä sain hintaan 3e 50snt ja runebergin torttu duon sain neljällä eurolla. Tänä iltana mässään ja alan katsoa ihan just Bride of Re-Animator leffaa. 

Onneksi on viikonloppu taas kerran, sillä en varmana jaksaisi huomenna tehdä yhtään töitä. Pyykkiäkin laitoin äsken pesuun ja typerä idea oli, sillä mä oon niin poikki etten jaksaisi laittaa niitä kuivumaan, mutta on mun vaan jaksettava kun asun yksin.

Eilen kävin katsomassa Stockholm Bloodbath -leffan. Oli tosi kammottavaa katsottavaa, kun oli brutaalinen, mutta tosi viihdyttävä oli. Se elokuva oltiin tehty sarjakuvamaisesti. Mä tykkäsin, mutta mon

Ton The Zone... leffan merkkasin itsellenikin katsottavaksi

Näitkö Laupias taksikuski-leffan, joku tos yläpuolella kyseli siitä...

Vierailija
1780/20717 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-------------------------------------------------------------------

"Ton The Zone... leffan merkkasin itsellenikin katsottavaksi

Näitkö Laupias taksikuski-leffan, joku tos yläpuolella kyseli siitä..."

---------------------------------------------------------------------

Laupias Taksikuski ei kerro mulle mitään. En ole kuullut koko elokuvasta. Tässä aloin miettiä pitäisikö mun mennä katsomaan elokuvaa Mun kaupunki elokuviin. Tupsahti silmilleni hetki sitten tuo elokuva. 

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan