Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20717)
Kiva on taas palata tänne, kun näen taas teitä... tai hetkonen... enhän mä näe teitä. Vain kuulumiset näen tekstien muodossa.
Oli tosi sitkeä silmätulehdus. Eilen vielä tulehtui kunnolla, mutta nukkuminen on ihmelääke. Enää en ole tuntenut roskaa silmässä, eikä verestä silmä enää. Lääkkeet pitää vielä ottaa loppuun asti reseptin mukaan.
Kiva on taas tuntea itsensä terveeksi. Pizzapäiväkin oli tänään.
M30
Makaan sohvalla ja odottelen työttömyyskorvaus päätöstä. Covidia en ole sairastanu yhtään kertaa. Siinä tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Samaa paskaa, kotona työttömänä yksinäisenä läskinä. Odotan vain että pääsen täyttämään päivärahahakemuksen ja saan rahaa, jotta voin aloittaa suunnittelemani terveellisen ruokavalion ja laihtuminen alkaa. Toivo myös, että tämä paska pakkanen lauhtuu, niin pääsen kävelylenkeille.
Voit tehdä kotona jumppaa, tubesta löytyy paljon hyviä videoita. Tsemppiä elämäntaparemonttiin!
"Niin siis vai haluatko olla N30 II?
Moottoritie on kuuma soi radiossa, eipä ole biisi vanhentunut vuodesta 1980...
N63"
Kiitos kivasta viestistä. Aiemmin mainitsit kirjoittamiseni. Yritin kirjoittaa hyvin. Vähän mitä sattuu vaan välillä. Voin olla oikeastaan mikä vaan. Pitää ehkä jonkin nimimerkki kehitellä.
Mä oon tänään käynyt kirppiksillä ja kaupoilla ja löysin elokuvat:
- The Prey (ranskalainen elokuva)
- Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem
- White Noise 1 ja 2 (kahden filmin boksi)
Oon nähnyt nyt uuden Myrskyluodon Maija elokuvankin ja pidin siitä. Kyllä elokuvat nyt maistuu, kun niin vähän olen niitä viime päivinä katsellut 📽
Pizzaa söin tänäänkin mitä eiliseltä jäi. Onpa mukava päivä tänään. Olipa kiva jutusteluhetkikin kahvin ja keksien kera siskon ja vanhan naapurin kanssa
Olin myös pelastava enkeli, sillä siskoni oli lukinnut itsensä ulos ja sopivasti olin tulossa porukoilleni, niin pääsi sitten sisälle avattuani oven. Jäätävä keli sadetta myöten tänään vieläkin on 😇🥶
Hyvin oon saanut nukuttuakin sillä viime aikoina 10 tuntia oon lähes nukkunut. Vihdoin ja viimein oon saanut unenlahjoista kiinni. Yhtenä yönäkin nukuin yli 12 tuntia, että koittakaapa nukkua pidempään 🛌💤
On se kiva vaan olla taas terve. Sitä ei oikein osaa arvostaa samalla tavalla, jos ei ole sairastanut 🤧
Alkaa se aurinkokin itsellenikin paistaa
M30
N30 II kirjoitti:
"Tuli vielä mieleen tuo, kun M30 kertoi kuinka ikävää on jos elokuvista pitävä ei pysty niitä katsomaan, kun silmät huonossa kunnossa. Tarkoitti siis itseään. Tuli vaan mieleen kuinka itsellä oli aikoja, kun en voinut musiikkifanina kuunnella mitään musiikkia, kun ensiksi korvat soivat jatkuvasti ja se kuuntelu pahensi asiaa sekä sitten vielä voin muuten huonosti ja musiikki teko olosta entistä pahemman. Olin levoton ja ahdistunut. Silloin tajusin sen miltä tuntuu menettää tärkeä asia. Myöhemmin kaikki palasi ennalleen ja pystyin taas kuuntelemaan. Korvien soiminen väheni ja ei tullut enää levoton olo kuunnellessa. Kyllä sitä arvosti."
Välillähän joutuu tehdä uhrauksia. Se taukokin voi tehdä ihan hyvää. Sen tauon jälkeen tekemiset voivat tuntua paljon paremmalta. Näin kävi nyt itselleni. Ei viime viikko tuntunut kovin harmilliselta, kun keskittyminen oli vain jaksamisessa. Asiat oli vain laitettava tärkeysjärjestykseen, eli terveys ensimmäiseksi.
M30
Kiva oli työpäivän jälkeen tulla porukoilleni. Tosi herkullista pastaruokaa oli tarjolla ja tuli katsottua Lumottu 2 -leffa syöden samalla poppareita 🍿 Koiruus nukkui siinä vieressä
Nyt alan ihan just matkaa kotiin ja voisin vielä toisenkin elokuvan katsoa. Mahdollisesti katson kauhua nimeltä Leave. Mä en vaan saa tarpeekseni elokuvista.
Ei voisi olla levollisempi olo tänä iltana.
M30
Vierailija kirjoitti:
Kiva oli työpäivän jälkeen tulla porukoilleni. Tosi herkullista pastaruokaa oli tarjolla ja tuli katsottua Lumottu 2 -leffa syöden samalla poppareita 🍿 Koiruus nukkui siinä vieressä
Nyt alan ihan just matkaa kotiin ja voisin vielä toisenkin elokuvan katsoa. Mahdollisesti katson kauhua nimeltä Leave. Mä en vaan saa tarpeekseni elokuvista.
M30
Moi M30
Ihanaa, että voit taas kattoo leffoja😏.
Tuo näkemäsi Myrskyluodon Maija houkuttaa niin, ehkäpä Sodankylässä näen... viimeksi 7leffaa kolmessa päivässä oli kyllä itselle tarpeeksi... päässä/unessa vaan vilisi pätkiä eri leffoista. Koirakin kattoo kai leffoja kanssasi, vaikuttaa kelpo kumppanilta...
Ps ootko nähny sitä 'ihanaa', tiedät kyllä???
N63
Olen yhtä hymyä, saavutin kovan vuosien uurastuksen ja raskaiden aikojen selättämisen jälkeen viimein elämäntilanteen missä sisäinen rauha
Vierailija kirjoitti:
Olen yhtä hymyä, saavutin kovan vuosien uurastuksen ja raskaiden aikojen selättämisen jälkeen viimein elämäntilanteen missä sisäinen rauha
Olipa mukava viesti, hyvä sinä🙂
Räntää sataa, mutta toivotan silti Kaikille Kelpo Keskiviikkoa
N63
Ulos ei voi mennä,kun on niin liukasta. Pappa lämmittää takkaa. Joka toinen päivä on poltettava kolme pesällistä, sillä tarjetaan. Tein jo eilen ruokaa täksikin päiväksi. Tänään luen sohvalla takan vierssä, välillä rapsuttelen pappaa. Halitaan usein ja sanotaan: -Olet rakas. En olisi nuorena uskonut, että elämäni menee näin hyvin. Sairas olen, mutta minulla on rakkaita ihmisiä. Olen kasvattanut lapseni ja minulla on ihania lapsenlapsia, jotka haluavat tulla katsomaan meitä. Olemme kiitollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Moi M30
Tuo näkemäsi Myrskyluodon Maija houkuttaa niin, ehkäpä Sodankylässä näen... viimeksi 7leffaa kolmessa päivässä oli kyllä itselle tarpeeksi... päässä/unessa vaan vilisi pätkiä eri leffoista. Koirakin kattoo kai leffoja kanssasi, vaikuttaa kelpo kumppanilta...
N63
Ei se koiruus osaa katsoa elokuvia. Jos elokuvassa koira haukkuu niin heti on haukkumassa tähyillen samalla ulos. Se on vaan läheisriippuvainen koira ja tykkää nukkua sylissä.
Stockholm Bloodbath olisi seuraavaksi linssissäni 🔭🧐
Mulla ei ole mitään hajua mikä on tuo "ihana elokuva" ??? Neljä pientä aikuista? Jos on tuo niin en ole nähnyt ja en ole sen leffan kohdeyleisöä.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Moi M30
Tarkoitin "ihanaa ihmistä", kenestä kerroit...
Tänään mä töiden jälkeen kävin kaupoilla ja löysin kierrätyspaikasta Betoniyö nimisen elokuvan. En ole nähnyt ja sen takia ostin sen 50 sentillä. Jos en tykkää, niin vien sen takaisin lahjoituksen muodossa. Kiinnostaa nähdä, kun se on Jussi palkittu elokuva. Näyttää siltä, että siinä on pääosassa Kuumaa bändin laulaja.
Pitäisi tänään vielä katsoa jokin elokuva. Katsonko tuon ostamani? -No, en taida tänään sitä katsoa.
Tämä viikko on siitä erikoinen itselleni, kun oon joka päivä ensimmäinen työpaikalla. Työpäivän päätteeksi olokin on aika väsynyt. Toivottavasti tämä ei tarkoita, että olen taas tulossa kipeäksi (flunssaa tai jotain...)
M30
"Tarkoitin "ihanaa ihmistä", kenestä kerroit..."
Se oli vain sen hetken kivan tuntuinen hetki. Toinen kerta kun nähtiin niin ei häneltä tullut mitään kontaktia. Ei ihmisistä saa mitään tolkkua, kun aina muuttuvat eri hetkillä. Ei edes huvita häntä enää lähestyä.
M30
Tämän tilasin, Gemtradesta aiemminkin kultakoruja tilannut ja aina mitä luvattu. Onneksi on muitakin kuin kultajousia ja vastaavai ketjuja, jossa kuraa myydään kullan hinnalla.
http://tinyurl.com/2hk5xb96
No hei korvenraivaajat :) Teitä on nyt jo yli 400000 eikö? Valtio yrittää ajaa teitä aina takaa ja siellä on kaikkein vixxumaisimmat ihmiset tietenkin vastassa eikö? Pieni esimerkki tapaus... Ulosmittauslaitoksen rouwwa x antaa toimeksiannon toiselle virkailijallijalle joka työskentelee voudin alaisena. Vouti vaatii tulosta ja uusi ihana lakinainen juoksee pitkin armaata maata etsimässä Sinua. Velkasi on esim. 200 Eurua hui. No ei tuo hitsaajan palkalle ole niin kova, koska sehän on n 150 Eurua tunnissa. No hitsaripa ei ole samassa paikassa töiden loputtua ja vaihtaa paikkakuntaa... Hitsari on siis ulosottoviikatteen alainen korvenraivaaja iik. Lippujen ja lappujen löydettyä hitsari onkin jo matkalla oikeuteen tästä hienosta peltipoliisin ottamasta kuvasta joka nyt sattuukin olemaan hitsaajan kaveri. Rumba jatkuu, koska hitsari ei tunnista poliisiasemalla teräväpiirtokuvaa itsekseen. Hitsari kuuluu liittoon ja liitto ottaa asian hoitaakseeen hienoa. Tässä valtion rahoja on palanut jo lähes 10000 Eurua hikisen peltipolisiin 200 Eurun antaman sakon takia vaikka hitsaaja ei ole edes syyllinen. Hmm tulee mieleen, että valtio työllistää hienosti omia ja veroillahan se maksetaan?
Päättäjillä ei ole hajuakaan mihin valtion rahat menee, mutta jos katsoo näitä tapauksia joita nyt sattuu olemaan 400k sitä sun tätä? kerro se virkailijoiden tuntipalkalla ja kerro se reippaan virkailijan tuntimäärällä niin saat hieman ajatusta mistä olisi ehkä mahdollista säästää?
Valitettavasti kerron vain oman tarinani valtion virkanaisen suulla kerrottuna ketä ei todellakaan halua potkua maailman helpoimmasta VIRASTA, josta ei voi erottaa ellei valtio maksa muutaman vuoden korvausta :)
No hymyilyttää tämä hyytyvä ikiliikkuja joten Slava Ukraini
Niin siis vai haluatko olla N30 II?
Moottoritie on kuuma soi radiossa, eipä ole biisi vanhentunut vuodesta 1980...
N63