Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20534)

Vierailija
1281/20534 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö mä tänään oon ollut joulufiiliksissä, sillä lunta oli ja on tänään maassa 🎄🌨️

On nyt mahtava fiiliskin, sillä mulla alkoi tänään yllättäen loma. Tämä ja ensiviikko on lomaa itselläni, että hyvin saa rentoutua näillä näkymin. Nyt on aikaa katsoa kauhuelokuvia halloweenin kunniaksi ja kohta olisi vuorossa Mask maker elokuva. Samassa elokuvaboxissa on Tulpa ja Sweatshop elokuvat, jotka voisin myös katsoa näin halloweenin aikoihin. Enpä ole kerennyt näitä vielä kertaakaan katsoa.

M30

Vierailija
1282/20534 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vähänkö mä tänään oon ollut joulufiiliksissä, sillä lunta oli ja on tänään maassa 🎄🌨️

On nyt mahtava fiiliskin, sillä mulla alkoi tänään yllättäen loma. Tämä ja ensiviikko on lomaa itselläni, että hyvin saa rentoutua näillä näkymin. Nyt on aikaa katsoa kauhuelokuvia halloweenin kunniaksi ja kohta olisi vuorossa Mask maker elokuva. Samassa elokuvaboxissa on Tulpa ja Sweatshop elokuvat, jotka voisin myös katsoa näin halloweenin aikoihin. Enpä ole kerennyt näitä vielä kertaakaan katsoa.

M30

Tänään tulee Hytti nro 6, oot varmaan nähny jo? 

Hauskaa lomaa ja hyviä leffoja

N62

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/20534 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M30

Tänään tulee Hytti nro 6, oot varmaan nähny jo? 

Hauskaa lomaa ja hyviä leffoja

N62

Kiitos! Enpä mä niin helposti tuomitse elokuvia, kuten monet muut ihmiset. Mä oon tosi optimisti elokuvien suhteen.

Oon nähnyt Hytti nro 6:n kahdesti. On mielestäni tosi hyvä leffa, kun otetaan huomioon mistä aiheesta elokuva ollaan tehty.

M30

Vierailija
1284/20534 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viettämässä eräiden hääpäivää tänään pienellä porukalla. On se 65 vuotta iso aika olla yhdessä. 

Laiska päivä muuten on päivä ollut. Näpräillyt kännyllä ja kävin syömässä keskustassa.

Vierailija
1285/20534 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olin viettämässä eräiden hääpäivää tänään pienellä porukalla. On se 65 vuotta iso aika olla yhdessä. 

Laiska päivä muuten on päivä ollut. Näpräillyt kännyllä ja kävin syömässä keskustassa.

65v yhdessä, on hienoa ja onnea parille. En edes muista mikä on nimeltään...

N62

Vierailija
1286/20534 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

65v hääpäivä on Kruununtimantti

Vierailija
1287/20534 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30, meinaatko mennä kattoon Sisarukset? Voipi olla katsomisen arvoinen

N62

Vierailija
1288/20534 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava päivä takana. Sauna lämpiämässä ja ihana päästä saunan jälkeen nukkumaan.

Vierailija
1289/20534 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

N62

Five Nights At Freddy´s, Je’vida, Sound of Freedom, Dogman ja Past lives vetävät mua enemmän puoleensa. Enpä taida tuota Sisarukset elokuvaa käydä katsomassa. Osan näiden ensi-ilta on ensiviikolla.

Kiinnostaako sua yhtään Je'vida? Sekin on suomalainen elokuva, mutta koltansaamenkielinen.

M30

Vierailija
1290/20534 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä

Vierailija
1291/20534 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva päivä. Nyt katson iltauutisia. Aiemmin kävimme tyttöni kanssa shoppailemassa, löytyi vaatteita, herkkuja ja kasvomaski. Tytölläni on nyt syysloma.

Vierailija
1292/20534 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hanki elämä

Ei elämää hankita. Sen olemme kaikki saaneet lahjaksi.

Vierailija
1293/20534 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

N62

Five Nights At Freddy´s, Je’vida, Sound of Freedom, Dogman ja Past lives vetävät mua enemmän puoleensa. Enpä taida tuota Sisarukset elokuvaa käydä katsomassa. Osan näiden ensi-ilta on ensiviikolla.

Kiinnostaako sua yhtään Je'vida? Sekin on suomalainen elokuva, mutta koltansaamenkielinen.

M30

Kiinnostaa todella, joitain Gauriloffin leffoja on ollut elokuvakerhossakin

N62

Vierailija
1294/20534 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

N62

M30

Kiinnostaa todella, joitain Gauriloffin leffoja on ollut elokuvakerhossakin

N62

Taidat olla siinä yhdessä syksyyn liittyvässä ketjussakin, jossa kanssa mainittiin elokuvakerho ja mä olin niin kateellinen sille siitä. Mahdatko olla tämä tyyppi?

M30

Vierailija
1295/20534 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu hyvää. sairastanut jo useamman viikon. töissä yrittänyt käydä muutamana päivänä. joutunut lähtemään välillä kesken päivän. tähän sairauteen ei ole sopivaa lääkettä ja nyt stressin takia tuli vielä rytmihäiriöt. 

N60

Vierailija
1296/20534 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuun loppu niin provisiopalkkaisessa työssä vähän suorituspaineita . Tänään työpaikalla afterworkit, voi olla että jään hetkeksi. Ei hirveästi innosta baarit, tosin työkavereita kyllä kiva nähdä pitkästä aikaa. 

Vierailija
1297/20534 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous, mustikkapiirakkaa, veneperunat&uunimakkara-> viikonloppu voi alkaa😉

Vierailija
1298/20534 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhia suunnittelen. 

Vierailija
1299/20534 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille. Onhan kellot käännetty, ettei tule aikataulujen kanssa ongelmia?⏰️

-> kohti marraskuuta

Kertokaahan kuulumisia

N62

Vierailija
1300/20534 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka työviikko takana ja taapero valvottanut öisin, niin että olen nukkunut ehkä 4-5 h yöunia.

Nyt sitten perjantai-iltana alkoi naapurin palohälytin piippaamaan patterin loppumista sekunnin välein. Ei ole kotona, palokunnalle ei kuulu koska ei ole tulipalosta kyse. Isännöitsijällä ei mitään viikonloppupäivystystä. En ole nukkunut kahteen yöhön.

Huomenna töissä varmaan saa sitten kuulla, miten on työntekijän vastuulla huolehtia riittävästä levosta. Saatana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi