Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20484)

Vierailija
981/20484 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona, mies lähti kaverinsa mökille muutamaksi päiväksi.

Ikkunanpesijät kävi, kaksi reipasta rouvaa. Nyt näkee hyvin ulos!

Pötkötän sängyllä ja luen Maalla- lehteä.

Tuskin tulee lähdettyä ulkoilemaan vaikka ihana syksyinen päivä onkin.

Hyvin päivät kuluu näin eläkeläisenä.

Vierailija
982/20484 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea auringonpaiste. 21C. Metsässä retkeilyä, maalausta grillikatoksessa. Ihana päivä, nautin täysillä viimeisistä ulkopäivistä. Sateella ihanaa vetäytyä katon alle. YES!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/20484 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vituttaa kaikki jotenkin infernaalisen paljon, olen kurjissa tunnelmissa. Oon ollut vähän aikaa työtön ja hyvän työpaikan löytäminen on tosiaan vaikeaa, harmittaa ettei kannata tehdä mitään kun ei tiedä tuleeko rahaa enää ikinä mistään. Olin toiveikas ja luulin saavani työn nopeasti, joten tukihakemukset tulin tekeneeksi liian myöhään. Pitäisi ostaa paistinpannu ja sekin tuntuu niin kauhealta uhraukselta nyt.

Kävin tapani mukaan kirjastossa aamupäivällä lukemassa, mutta joku perhe oli tuonut lapsensa sinne huutamaan ja kitisemään ja ärsyynnyin niin hirveästi että pakko oli lähteä. Nautin valtavasti kirjastossa lukemisesta ja suututti kun en päässyt tekemään tätä. Kotona sitten siivosin.

Oon kokenut kurjia tapahtumia lähiaikoina ja siksi kai en ole psyykkisesti kovin joustava juuri nyt. Olen vetäytynyt yksinäisyyteen ettei mikään triggaisi.

Vierailija
984/20484 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään vituttaa kaikki jotenkin infernaalisen paljon, olen kurjissa tunnelmissa. Oon ollut vähän aikaa työtön ja hyvän työpaikan löytäminen on tosiaan vaikeaa, harmittaa ettei kannata tehdä mitään kun ei tiedä tuleeko rahaa enää ikinä mistään. Olin toiveikas ja luulin saavani työn nopeasti, joten tukihakemukset tulin tekeneeksi liian myöhään. Pitäisi ostaa paistinpannu ja sekin tuntuu niin kauhealta uhraukselta nyt.

Kävin tapani mukaan kirjastossa aamupäivällä lukemassa, mutta joku perhe oli tuonut lapsensa sinne huutamaan ja kitisemään ja ärsyynnyin niin hirveästi että pakko oli lähteä. Nautin valtavasti kirjastossa lukemisesta ja suututti kun en päässyt tekemään tätä. Kotona sitten siivosin.

Oon kokenut kurjia tapahtumia lähiaikoina ja siksi kai en ole psyykkisesti kovin joustava juuri nyt. Olen vetäytynyt yksinäisyyteen ettei mikään triggaisi.

No huh huh. Kirjastossa pitäisi tosiaan Olla Hiljaista. Ymmärrän tämän. Itse olin nuorempana satunnaisesti työtön, lähdin työpaikasta, missä kiusattiin... yms. Sain aina uusia töitä. Tuuria varmaan. En ymmärrä tätä nykyajan touhua, osa-aikatöitä, pätkätöitä... millä ihmisten oletetaan elävän, säästävän asuntoon, rohkenevan raskauteen...

Tuntuu että maailmankirjat on sekaisin. Todellakin.

Olen onnellinen eläkeläinen ja toivotan tsemppiä teille nuoremmille😉

Vierailija
985/20484 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli pirteämpi päivä kuin viikonloppuna.

Kävin työpöivän jälkeen ruokakaupassa ja nyt oon kotona palstailemassa. Pari elokuvaa ajattelin katsoa vielä tänään ja ne ovat:

- Thor: Love and thunder

- Nunna

Huomiseksi ajattelin mennä elokuviin katsomaan Nunnan jatko-osaa, joka on oikeastaan esiosa aikaisemmalle elokuvalle.

Se näytös on vasta illalla, joten frisbeegolfiakin kerkeisi sitä ennen harrastaa. Mulla on muuten nimipäivä tänään.

M30

Vierailija
986/20484 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri naureskeli, etten laittanu vaatteita päälle turhaan tänään, kun tuli ihan paskantärkeä homma vastaan joka otti ehkä minuutin... Olen ollut hommassa vain muutaman kuukauden enkä varmaan sit osaa mitään.

Vierailija
987/20484 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot fiilikset. Veli kuoli yllättäen, joudun kuolinpesä- ym. asioita hoitamaan, töissä yhtä paskaa, vihaan elämääni.

Vierailija
988/20484 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin työpöivän jälkeen ruokakaupassa ja nyt oon kotona palstailemassa. Pari elokuvaa ajattelin katsoa vielä tänään ja ne ovat:

- Nunna

Huomiseksi ajattelin mennä elokuviin katsomaan Nunnan jatko-osaa, joka on oikeastaan esiosa aikaisemmalle elokuvalle.

Se näytös on vasta illalla, joten frisbeegolfiakin kerkeisi sitä ennen harrastaa. Mulla on muuten nimipäivä tänään.

M30

Onnea! Santeri, Aleksanteri, Santtu 😉

Vierailija
989/20484 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Nunna

M30

Onnea! Santeri, Aleksanteri, Santtu 😉

Kiitos! :)

M30

Vierailija
990/20484 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot fiilikset. Veli kuoli yllättäen, joudun kuolinpesä- ym. asioita hoitamaan, töissä yhtä paskaa, vihaan elämääni.

No nyt on sulla murheet, tsemppiä jaksamiseen!

Koitahan selvitä + työssäkin

Otan osaa

N62

Vierailija
991/20484 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on sulla murheet, tsemppiä jaksamiseen!

Koitahan selvitä + työssäkin

Otan osaa

N62

Kiitos. Kieltämättä tuntuu hyvin raskaalta nyt. Onneksi yksi hyvä ystävä tukee ja kuuntelee, mutta en häntäkään halua kuormittaa.

Vierailija
992/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löi mielen matalaksi, kun sain eilen tietää ihastuksellani olevan poikaystävä.

Miksi mä edes kirjoittelen tänne?

- Siksi kun itselläni ei ole ketään kelle kertoa kuulumisia.

Tuntuu jotenkin turhauttavalta elää, kun se on vain tämmöistä suorittamista rutiineineen päivästä toiseen.

Eikä se eilen katsomani Nunna II ollut esiosaa vaan selvää jatkumoa edelliseen leffaansa.

Paskamainen fiilis nyt ja kurkkuunkin sattuu.

M30

Vierailija
993/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella tapaa toivoton olo. Täytyy koittaa parantaa arkea jotenkin, että jaksaisi, kaikista rajoitteista huolimatta.  Siivota koti, laihduttaa 40 kg että kelpaisi edes itselleen. Panostaa perheeseen ja kodinhoitoon.  Korjata elämän pienet puutteet tekemällä täydellistä kaikesta, mistä pystyy tekemään.  Surullinen fiilis ja yksinäinen. 

Vierailija
994/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jotenkin turhauttavalta elää, kun se on vain tämmöistä suorittamista rutiineineen päivästä toiseen.

Eikä se eilen katsomani Nunna II ollut esiosaa vaan selvää jatkumoa edelliseen leffaansa.

M30

No höh. Tottakai sattuu jos ei saa ihastukselta vastakaikua, niin teininä, kolmekymppisenä kuin 62 vuotiaanakin. Aina ei mee niinku strömsöössä.

Usko pois, ihastuksia tulee uusiakin, vaikkei nyt tunnu siltä.

Nauti kuitenkin leffoista, frisbeestä yms

Tsemppiterkut

N62

Vierailija
995/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikella tapaa toivoton olo. Täytyy koittaa parantaa arkea jotenkin, että jaksaisi, kaikista rajoitteista huolimatta.  Siivota koti, laihduttaa 40 kg että kelpaisi edes itselleen. Panostaa perheeseen ja kodinhoitoon.  Korjata elämän pienet puutteet tekemällä täydellistä kaikesta, mistä pystyy tekemään.  Surullinen fiilis ja yksinäinen. 

Sullapas on paha päivä. Vaikea sanoa/kirjottaa mitään mikä auttais. Kokeillaan puujalkavitsiä:

Torvelainen meni avaamaan ovea sateisena syysiltana; Mitä sinä anoppi suotta täällä sateessa seisot, mene toki kotiisi😉

Jos pienikin hymy kohosi kasvoillesi, ok.

Älä ajattele, että kaikki pitäisi tehdä yhtäkkiä. 40kg -> hups pois, vaan kilo kerrallaan. Pieniä muutoksia ruokailuun, annoskoot, liikuntaan yms

Panostus perheeseen...

Kodinhoito, yksi hylly/huone kerrallaan

Syysterkut

N62

Vierailija
996/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 viestiä, hyvä me😉🤔💕🌻😊😵💫😤😲🥂🥂🤸🤸🍾🍸🥧🔆🔆🍸🔆🕸🔆😟🔆🕸🔆

Vierailija
997/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

No höh. Tottakai sattuu jos ei saa ihastukselta vastakaikua, niin teininä, kolmekymppisenä kuin 62 vuotiaanakin. Aina ei mee niinku strömsöössä.

Usko pois, ihastuksia tulee uusiakin, vaikkei nyt tunnu siltä.

Nauti kuitenkin leffoista, frisbeestä yms

Tsemppiterkut

N62

Kiitos taas tsempeistä. Löysä työpäivä tänään ja loppuviikko oon lomapäivillä. Kaipa näiden ansiosta mielikin kohenee.

Tänään sieniä poskeen niin mielikin tulee paremmaksi 🤪

Ei sentään huume mielessä, vaan eräs oli käynyt sienessä, että toivottavasti on jättänyt mullekin maistiaista.

Jos mulla olisi joku kumppani niin palstailuni loppuisi siihen. Tätä mä vaan harrastan yksinäisyyteeni. Olisi se kiva, jos olisi joku jonka kanssa jakaisi ilot ja surut. Yksin kulkeminen kun on itsesäälissä rypemistä.

Vaikea tämmöisessä etäännyttävässä Suomessa on löytää ketään vierelle kulkemaan...

...mutta toivossa elän.

M30

Vierailija
998/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä. Hoidan tylsät hommat pois, sorttaan tietoa kansiosta toiseen. Odotan niiden latautumista. Välillä käyn tupakalla terassilla, aurinko paistelee mukavasti. Pitäisi soittaa sukulaispuhelu, en pidä puheluista, joten kerään siihen voimia tässä työpöydän ääressä. Kuopus on kotona, odotan että lähtee, niin saisin puhelumoodin päälle. Illalla pari tuntia omaa aikaa, saan olla yksin kotona. Makaan sohvalla tai kudon. 

Vierailija
999/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä tästä puuttui, että "JEE" nämä mun lomapäivät menee sairastellessa. TAAS muhun on iskenyt flunssa tai korona.

M30

Vierailija
1000/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olo on. Olen saanut siivottua ja raivattua kunnolla kotini. Ei se kovin sotkuinen ollut ennenkään mutta kummasti löytyy aina jotain poisheitettävää. Asun yksin ja nyt kiva istua kaikessa rauhassa puhtaassa ja siistissä kodissa, kuunnella sateen ropinaa, juoda iltakahvia ja lukea jotain. On vielä niin lämmintä, että parvekkeen ovi on aivan auki. Se mikä nyt ei ole kovin mukavaa on se, etten ole hallinnut tänään ollenkaan syömistä, enkä eilenkään ja toissapäiväkin oli vähän niin ja näin. Muutama kilo ylipainoa. Sen verran kuitenkin, että jotkut vaatteet alkavat olla liian kireitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme