Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20421)
Ärsyttää koko suomen polittinen kenttä jota media oikein yllyttää. Ollaan kohta sisällis sodassa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää koko suomen polittinen kenttä jota media oikein yllyttää. Ollaan kohta sisällis sodassa.
Sama. Törkyä löytyy niin monesta, keneen tässä voi luottaa???
Törkyä myös kaivetaan helpommin nykydigiyhteiskunnassa, ollut varmaan sanomista ennenkin. Tieto lisää tuskaa???
Mehustin marjoja pakasteesta mehumaijalla.. Lapset pakasti mansikoita. Nautin kun viileämpi päivä tänään. Hyvää kesää jokaiselle. Yritetään löytää joka päivästä jotaki iloista tai ihanaa. ..
Perhesyistä johtuen jouduin palaamaan mökkiparatiisista kaupunkiin. Nakertaa syvältä ja kovaa, itsetuhoisia-ajatuksia. Toivottavasti viimeistään ensi viikolla pääsen takaisin.
Iltapäivällä istuin terassilla lukemassa, kun kettu tuli pihan läpi parin metrin etäisyydeltä. Ohikulkiessaan ei edes vilkaissut. Etelä Espoo.
Lomastressi päällä. Matot pesty, ikkunat pesty, verhot ja vuodevaatteet pesty. Osa kaapeista pyyhitty ja järjestetty. Kotityöt ei lopu. Huoh.
Pakastin on sulamassa. Annan sen nyt olla vähän aikaa. Liplatus kuuluu. Se rauhoittaa. Pari jääkimpaletta lähti jo irti. Kyllä tämä tästä. Alan lukea kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en itse antaisi oman koiran kiivetä noin vaarallisesti, nauroin itseni tärviölle tälle videolle. Aika hieno suoritus.
Mutta coolein on kissa, joka ei oikeasti anna tuumaakaan periksi, eikä tunteille valtaa. Tietää, että ei tarvitsisi kuin yhden kerran tassulla räpäyttää, niin pitbull tipahtaisi maahan. Mutta nuo taitaa olla todellisuudessa kavereita.
Piristi kyllä päivää. Vähän alakuloa tänään, pari todella ilkeää asiakasta. Täytyisi yrittää ottaa yhtä tyynesti kuin tuo videon kissa.
Vierailija kirjoitti:
N62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh!
Rankkaa oloa nyt kuuluu.
Viime yönä en saanut nukutuksi, kun kurkkukipu, hikoilu ja rykiminen oli niin voimakasta.
Aamulla tuli sitten nukuttua.Tänään kävin sitten frisbeegolfaamassa ja pari kierrosta menin, että neljä tuntia tuli liikuttua luonnossa.
Tässä on yhteenveto siitä miksi minulla nyt on rankka olo. Tein muuten ennätyksenikin frisbeegolfissa tuolla radalla ekalla kierroksella.
Toinenkin kierros meni todella hyvin, vaikka olo oli aika puhki.Vadelmiakin tuli ostettua ja niitä nyt syön elokuvaa katsellessani. Toivottavasti tänään tulisi hyvissä ajoin uni, sillä väsy on.
M30
Heip M30
Tätimäinen neuvo: lepäile, hoitele kurkkukipu ja yskä pois ennen urheiluja. Kesäflunssat on usein tosi sitkeitä. Voit toki ulkona liikkua... liikuskella...N62
Suurimmaksi osaksi olenkin lepäillyt, mutta ottaa niin kovasti pattiin, kun loma menee sairastellessa. Ehkä mä eilen tein sen ennätykseni, kun otin niin rennosti sen heittelyn.
Tuntuu että loma menee ihan pilalle, jos vain asettuisin paikoilleni. Mitään väkinäistä en kummiskaan tee oloni suhteen.
Kun lähtee liikkeelle niin silloin ei oireile niin pahasti kuin, kun asettuu sohvalle ottamaan rennosti. Makoilu se saa yskimisen hemmetin kovaksi. Otin selvää mistä johtuu ja selitys on asennot. Viimeyönä sentään sain nukutuksi (9h 30min rannekkeen mukaan)
Vaikka mä en tekisikään mitään niin aina illan tullen olot voimistuu.
Tänään otan rennommin.
M30
Lomahan siirtyy jos olet lääkärin määräämällä sairauslomalla.
Vieläkö hellettä jaksatte? Lähden kohta kesäteatteriin ja pelkään läkähdystä. Juotavaa on, pitäiskö olla hattu???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh!
Rankkaa oloa nyt kuuluu.
Viime yönä en saanut nukutuksi, kun kurkkukipu, hikoilu ja rykiminen oli niin voimakasta.
Aamulla tuli sitten nukuttua.Tänään kävin sitten frisbeegolfaamassa ja pari kierrosta menin, että neljä tuntia tuli liikuttua luonnossa.
Tässä on yhteenveto siitä miksi minulla nyt on rankka olo. Tein muuten ennätyksenikin frisbeegolfissa tuolla radalla ekalla kierroksella.
Toinenkin kierros meni todella hyvin, vaikka olo oli aika puhki.Vadelmiakin tuli ostettua ja niitä nyt syön elokuvaa katsellessani. Toivottavasti tänään tulisi hyvissä ajoin uni, sillä väsy on.
M30
Heip M30
Tätimäinen neuvo: lepäile, hoitele kurkkukipu ja yskä pois ennen urheiluja. Kesäflunssat on usein tosi sitkeitä. Voit toki ulkona liikkua... liikuskella...N62
Suurimmaksi osaksi olenkin lepäillyt, mutta ottaa niin kovasti pattiin, kun loma menee sairastellessa. Ehkä mä eilen tein sen ennätykseni, kun otin niin rennosti sen heittelyn.
Tuntuu että loma menee ihan pilalle, jos vain asettuisin paikoilleni. Mitään väkinäistä en kummiskaan tee oloni suhteen.
Kun lähtee liikkeelle niin silloin ei oireile niin pahasti kuin, kun asettuu sohvalle ottamaan rennosti. Makoilu se saa yskimisen hemmetin kovaksi. Otin selvää mistä johtuu ja selitys on asennot. Viimeyönä sentään sain nukutuksi (9h 30min rannekkeen mukaan)
Tänään otan rennommin.
M30
Lomahan siirtyy jos olet lääkärin määräämällä sairauslomalla.
Mutta kun en ole. Mihin mä lääkärin määräämää todistusta tarvitsisin kun oon lomalla?
Eikä se pomollekaan varmasti mene läpi, kun oon toistamiseen kipeenä kuukauden sisään.
Sopivasti olokin parani, kun festarit oli eilen ja toissapäivänä. Ihan kivasti meni, vaikka hemmetin töpeksijä siellä olin. Mä melkein kampitin yhden laulajan, joka meni ihan edestäni. En huomannut ajoissa häntä.
Tuli siellä muutakin töpeksittyä.
Tänäänpäs mä otan taas rauhallisesti.
On tässä myös vaikeaa olla ajattelematta toilailujani eilisiltä. Tänään koitan olla aiheuttamatta mitään, eli hyvin neutraali päivä tulossa.
M30
Tuon kysymyksen leskenä haluaisin kuulla, että joku aidosti haluaisi välittää.
Vierailija kirjoitti:
Tuon kysymyksen leskenä haluaisin kuulla, että joku aidosti haluaisi välittää.
Voi ettäs. Osanottoni. Eikö olekin kummallista miten harvoin tätä kysytään nykyään? Olen kuullut että jopa surijaa vältellään, vaihdetaan kadun puolta. Siis kerrohan mitä Sinulle kuuluu?
N62
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö hellettä jaksatte? Lähden kohta kesäteatteriin ja pelkään läkähdystä. Juotavaa on, pitäiskö olla hattu???
Mä nautin tänään oikein kunnolla helteistä.
Festareilla ollessani tuli kunnolla kastuttua, aurinko porotti sitten niin että kuivuin ja hikoilin ja iltasella siellä vähän palelin.
Mittari näytti 27 astetta tänään iltapäivällä ja mulle se ei ollut yhtään tukalaa. Tuntuu jotenkin ihanteelliselta, kun lämpötilat vaihtelee niin suuresti.
M30
Shoppaillut tänään itselle uusia vaatteita . Poikkeuksellista tuhlata satanen kauppaan, kun yleensä ostan kaiken kirppareilta. Päätin, että alesta jotain vähän. Loppuviikosta käyn kampaajalla, Tai parturiliikehän se on ja hinta jotain 20 euroa leikkaukselle ilman ajanvarausta,.
Huomenna lapsen kanssa entiselle kotiseudulle, exän luona käydään todennäköisesti myös piipahtamassa
Mä oon päivitellyt kuulumisiani, jotta tämä ketju jatkuisi, mutta veteleekö tämä jo viimeisiään?
Tänään harrastin frisbeegolfia, kävin syömässä Burger Kingissä, sitten menin kaupoille ja ostin herkkuja ja uuden frisbeen (putterin) joka kuuluu rajattuun erään. Kirppikselläkin kävin, mutta en löytänyt mitään sieltä.
On niin lämmintä, että nyt olen väsähtänyt.
Voisin tästä kohta siirtyä pihalle soittamaan kitaraa ja avausbiisinä Hotel California (oma versio siitä).
M30
Mukavaa että kertoilet kuulumisiasi, M30.
Toivotaan että muutkin jatkaa tätä hyvänmielenketjua...
Hain metsästä pari litraa mustikoita, isoja oli ja samaan paikkaan jäi vielä. Kirjaa lukien varjossa, metsässä tuli tosi kuuma.
N62
N62 kirjoitti:
Mukavaa että kertoilet kuulumisiasi, M30.
Toivotaan että muutkin jatkaa tätä hyvänmielenketjua...Hain metsästä pari litraa mustikoita, isoja oli ja samaan paikkaan jäi vielä. Kirjaa lukien varjossa, metsässä tuli tosi kuuma.
N62
Kiva kuulla.
Frisbeetä heitellessä mäkin näin mustikoita ja arvelin että nyt niitä mustikoita taitaa olla paljon metsissä.
Noilta teiden varsilta ei vaan uskalla poimia yhtäkään mustikkaa, kun ei sitä koskaan tiedä jos joku onkin kussut niiten päälle tai paskasilla kengänpohjilla hiponut niitä mustikoita.
Luonnossa on todellakin kiva liikkua, varsinkin kun nyt on niin hyvät säät.
M30
Sulatin ja siivosin pakastimen. Pian alkaa viinimarjojen sun muiden marjojen pakastamistalkoot.
En uskalla sanoa miehelleni, että en halua panna. Mieluiten enää ikinä...
Tänään otan rennommin.
M30