Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20414)

Vierailija
541/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli ihan tavallisen suomalaisen näköinen äiti, joka kohteli 3-vuotiasta tyttöä kylmän sadistisesti. Ymmärrän, että hermo voi mennä, kun pieni lapsi ei jaksa markkinoita ja väentungoksessa kävelemistä niin paljon, kuin aikuinen haluaisi hänen jaksavan.

Toisaalta taas, oli hellyttävää nähdä isä, joka nosti vähän isomman tyttärensä ilmaan, jotta tämä näkisi paremmin paistetut muikut, tai mitä olivatkaan. Sellaiset suikerot.

Vierailija
542/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli toinenkin tanakka, siilitukkainen nainen, jolla oli pienet silmät (ja silmälasit) ja nöpönenä. Hän paapotti jotain kahdelle teinitytölle, ja vaikutti hieman neuroottiselta/aggressiiviselta, siis pelottavalta. Se sai minut miettimään: millainen luonne tähän ulkonäköön tyypillisesti liittyy?

Ulkonäöstä tulee vähäsen mieleen Saarikko.

Ja kiinnostaisi tietää, onko savolaista sukua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan lepäilen ja selaan puhelinta. Samaan aikaan kaikki on erittäin hyvin ja toisaalta taas ahdistaa kaikki asiat.

Vierailija
544/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä jomottaa ja oikea nilkka on kipeä, ei tietoa miksi. Olen nukkunut liikaa, heräsin tänään vasta kympin jälkeen, siksi varmaan pääkin kipeä. Olen aika yksinäinen ja ollut jo useita viikkoa surumielinen. Isäni kuoli tismalleen vuosi sitten ja samoihin aikohin tuli ero. Rankkoja aika ollut nämä. Lapset ovat isällään joten talo on tyhjä, kuuntelen musaa, siivosin vähän. Kaipaan hyvänä pitämistä, aikuista seuraa ja kosketusta. 

Semmosta kuuluu. 

Vierailija
545/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin paljastanko hoitaville tahoille tulevalla viikolla miten huonossa kunnossa olen vai yritänkö esittää edelleen parempaa.

Vierailija
546/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nauratti tänään kovasti, itse asiassa minua naurattaa aina, kun nuo voimaantuneet kehopositiiviset ihrakasa-lylleröpylleröt lyllertää pitkin Prisman käytäviä. On hassua katsella, kun ne tekee hidasta itsaria itselleen (ja jotkut valitettavasti myös lapsilleen) ostamalla valtavat määrät epäterveellistä roskaruokaa. Edellisten kertojen ostokset niillä onkin kertynyt jo perseen, lantion, vatsa, kaulan, reisien ym. seuduille XD

Pulskat on näillä posket, niin että silmät näyttään ihan itämaiseen tyyliin pieniltä ja nuo lylleröpylleröt onkin kuin pohjoismaisia sumopainijoita...

Ikävästi arvostelet ylipainoisia, kyseessä voi olla myös sairaus. Esim kortisoni pyöristää posket. Monet hoidot/lääkkeet lisää turvotusta/painoa.

Eihän lähdetä tälle linjalle: kysymys kuuluu Mitä sinulle tänään kuuluu? Pysytään tässä. Jooko?

N62, ketjun aloittaja

Vierailija
547/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö173 kirjoitti:

Kiitos kysymästä, mutta vähän huonoa kuuluu.. Sisäisesti paha olla ja pääasiassa parisuhteen takia, itkenyt melkein koko viikonlopun enkä ole saanut juuri nukuttua. Tiedättekö sen tunteen kun itsellä niin syvät rakkauden tunteet ja toinen ei ole varma tunteistaan? Toivottavasti ette tiedä sillä sehän sattuu aivan helvetisti ja syö sisältäpäin kun haluaisi vain tuntea että on rakastettu.. Ehkä tämä tästä..

Oi tyttösein. Nuorena rakastuin niin päätäpahkaa. Luulin etten selviä päivästäkään erossa. Hän sanoi, ettei Hän selviä erosta. Ikävä ihan kauhea. Elämä vei eri teille. Ikävöin vuosikausia. Tavattiinkin joskus. Viime ajat emailia puolin ja toisin. Syöpäperkele iski häneen. Laittelin puujalkavitsejä yms kannustavaa. Viimein tyttärensä vastasi: Isi ei ole täällä enää. Kävin haudallaan ja jätin hyvästit. Olen ollut parisuhteessa, onnellisesti. 29v. Silti vielä joskus ihan hillitön ikävä sinne nuoruuteen...

N62

Vierailija
548/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvää...katto on pään päällä ja ruokaa kaapissa...mutta miesystävä on jo toista viikkoa työmatkalla..joten yksin kotona kissan kanssa. Tuntuu aika kyllä tosi pitkältä välillä ja kiva kun joku kysyy mitä kuuluu. 

Mitäs sulle kuuluu? 

Vierailija
549/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan hyvää...katto on pään päällä ja ruokaa kaapissa...mutta miesystävä on jo toista viikkoa työmatkalla..joten yksin kotona kissan kanssa. Tuntuu aika kyllä tosi pitkältä välillä ja kiva kun joku kysyy mitä kuuluu. 

Mitäs sulle kuuluu? 

Ajeltiin sunnuntaiajelu, syötiin jäätelöt laiturilla. Sit kotona grillattiin, puoliso hoiti lihat, minä keitin potut ja silppusin salaatin. Sit pötkötellään, kunnesiltakaffet &mustikkapiirakat ... leppoisa lepopäivä näin sapattina

Vierailija
550/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää. Kuuntelen hittejä ja chillaan kotona.

Vierailija
551/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mökillä miehen kanssa. Tänään ollaan istutettu monta pensasta ja köynnöstä puutarhaan. On mukavan väsynyt olo kaikesta huhkimisesta. Ruoka on kypsymässä, pian syödään ja loppuilta laiskotellaan.

Vierailija
552/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää ja ottaa aivoon. Naapurin 5-kymppinen akka voihki ja kiljui viideltä, kuudelta ja ysiltä.

I feel you.

Eniten ärsyttää se että voisi pitää yksityiset asiat yksityisinä, ei kiinnostele kuunnella 30v voihkintaa.

Täällä eilen klo 20, tänään klo 1, 2, 4.

Väsyttää.

No, anteeksi kun mä oon ihan vidun paska ihan joka ikisessä ketjussa. Mitään pahaa en ole kellekään sanonut, mutta pitäkää mua ihan kuvottavana.

Kun noin kovasti mä otan kaaliin, niin okei. Ette enää tule kuulemään minusta.

M30

Sanoinko että naapurini on nainen? Taisi unohtua.

Miksi kimposit? Kannattaa kasvattaa kuorta jotta et ota itseesi asioita turhaan.

Ahaa. Tulkitsin viestiäsi väärin. Suurimmaksi osaksi mä rennosti otan, mutta jossakin vaiheessa mäkin räjähdän.

Luulin tuolla 30v jutulla viittaavasi minuun, kun oon päivitellyt olojani tänne.

Mä oon muissa ketjuissa saanut ihan tarpeettomia mielenosoituksia, joten niistä kumpusi tuo aggressiivisuuteni. Anteeksi siitä.

M30

Ei mitään hätää. Sattuuhan sitä väärinkäsityksiä.

Vierailija
553/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hyvänmielen ketju. Ei ilkeilyä eikä paljon yhtään alanuolia toisin kuin muissa ketjuissa. Tällaisen ilmapiirin kun saisikin kaikkiin ketjuihin!

Vierailija
554/20414 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän flunssainen olo, joten kotosalla koko päivä. Just tein ruokaa ja sen kanssa join punaviiniä vähäsen. Katsoin YT:sta Nirvanan konsertin Live in Paris 14.2.1994. Harmi, että siinä on niin vähän livekuvaa. Tässäpä tämä hyvin sujuu. Varmaan alan siivoamaan minkä nyt jaksan. Sitten laitan pedit valmiiksi, kun tyttären perhe tulee viikoksi kylään. Kiitos kysymästä!

Vierailija
555/20414 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tänään haikaran. Mä olin menossa uimaan, mutta jäinkin ottamaan laiturille aurinkoa.

Siinä sitten kaksi iso kokoista lintua vasemmallani otti yhteen ja hirveää ääntä pitivät ja sen jälkeen toinen niistä tuli mua kohti. Vaihtoi sitten linjaa ja aika läheltä mua se haikara lensi. Saattoi ehkä molemmat olla haikaroita ja saattaa asustaa tuossa aika lähellä mökkiämme.

Huikea päätös mökkireissulle, sillä tänään tulee matkattua kotiin. Olokaan ei ole paha, että taifan olla paranemaan päin. Riippumatolla nyt vietän aikaa ja paarmojen kiusattavana tässä oon. Sudenkorentoja, kimalaisia ja perhosia on myös ympärilläni. Aika ihana sää vallitsee täällä olentoineen. Siis ihan harmoniassa elän myös noiden paarmojen kanssa.

Oispa elämä näin helppoa mitä se nyt itselläni on.

M30

Vierailija
556/20414 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittee se siulle kuulluu mittee sitä tänne kuulluu?

Vierailija
557/20414 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin ahdistaa. Mietin taukoamatta eksää joka ei nyt enää edes vastaa viestiin. Missä hän on, mitä mahtaa tehdä nyt? Aiemmin hän oli se takiainen jota minä karistelin hullun käytöksen takia irti. Osat ovat jotenkin omituisesti vaihtuneet. Tiedän ettei tämä enää toini, en vaan kykene vielä päästämään irti.

Vierailija
558/20414 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä itsestäni, olen ollut juomatta 13 päivää. Se on vähän mutta mulle paljon.

Vierailija
559/20414 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nniiin kirjoitti:

Huonoa. Loma mennyt kotona koska ei ole rahaa. Vihoviimeiset bänät narsistin kanssa, itken joka päivä, ahdistaa kovasti. narsu p*anee ja tapailee jo uutta uhriaan, esittää minulle.  Viikon päästä takaisin töihin, onpahan jotain tekemistä edes. En varmaan ikinä löydä enää ketään kumppania :( 

Luota siihen, että elämäsi muuttuu parempaan suuntaan. Suru ottaa aikansa. Sen jälkeen ala pitää huolta itsestäsi.

Oma kihlaukseni purkautui 22-vuotiaana ja luulin etten löytäisi enää ketään. On löytynyt vuosien varrella uusia kumppaneita, jopa aviopuoliso lähes 60-vuotiaana.

Kiitos sinulle ystävällisistä sanoistasi, tuntuipa mukavalta. Kyllähän tämä pieneltä kuolemalta tuntuu. Asiaa ei auta toisen uusi kaveri heti meidän suhteen loppumisen jälkeen. Laastarihan se on tietysti mutta silti, tuntuu pahalta. Kuin ei itse olisi merkinnyt mitään. Ei auta kuin antaa ajan kulua. Yksin on kyllä kurjaa.

Olen jo 48 vuotias ja takana myös monta parisuhdetta. Siksi kai pelko etten enää ole koskaan onnellinen.

Toivotan mukavaa kesää sulle ja kiitän sanoistasi :)

Vierailija
560/20414 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille tasapuolisesti. Kertokaahan kuulumisia taas

T. N62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi