Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20815)

Vierailija
20801/20815 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti ilta hämärtyy. Kohta tähdet syttyy taivaalle. Suuri kesäkolmio on ensimmäinen tähdistö, jonka etsin iltataivaalta. Kohta menen käymään pihamaalla.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja erityisesti Dorikselle ja Puutarhurille ja muille, joita täällä kaltoinkohdellaan heidän viestejään poistamalla. Ei ole reilua se.

Saavat maistaa omaa lääkettään. Poistelivat ahkerasti muiden viestejä. Ei ollut reilua se. Karma.

Kukas se taas täällä leikkii johtajaa. Muita syyttää samasta. Kieroa toimintaa!

En minä ole poistaja, mutta näen syyn siihen. Mun viestejä ette poistaneet. Harvoin kirjoitan.

Minähän vaan kysyin, kuka leikkii???<

Sulla on hyökkäävä tyyli. Sen voi tulkita väärin . Taas-sana tekee hyökkäävyyden. Ja  nuo monet kysymysmerkit on vihan merkkejä. 

Vierailija
20802/20815 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota kateus syytä mä en usko. Ei kai kukaan ole kateellinen tavallisista arkijutuista, niitähän on kaikilla muutenkin. Joka iikka voi ulkoilla ja laittaa ruokaa. Tai kunnella musiikkia. Ei täällä mitään kadehdittavaa kerrota. 

Voi toki tehdä niin, mutta täällä just ilkuttiin tavalliselle arjelle. Toistuvasti. Moni kertoi vaikeista kokemuksista, sairaudesta, kuolemasta lähipiirissä. Ja että sen takia on tyytyväinen elämäänsä ilman suuria mullistuksia, koska turvallinen arkisuus riittää onnellisuuteen.

Mitä se on keltään pois, jos joku on onnellinen ja tyytyväinen tavallaan. Jokaiselle se voi olla erilainen. Miksi pitää ilkeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20803/20815 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous tänään tehty ja viikonloppu voi tulla. Aika haipakkaa ollut tämä viikko ja nyt alkaa lepo, huh. Kylmä yö meillä päin tulossa ja pakkasta luvattiin muutama aste mutta aamu on taas raikas.

Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan hyvää yötä (vähän pilke silmäkulmassa) tämän biisin myötä:

Vierailija
20805/20815 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Toivotan hyvää yötä (vähän pilke silmäkulmassa) tämän biisin myötä:

Hyvää yötä, onni myötä

Vierailija
20806/20815 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äitini kanssa yhdellä terveydelliseen juttuun liittyvällä tutkimuskäynnillä. Lähdettiin tosi aikaisin sinne ja unet jäi molemmilla vähiin. Kaikki meni siellä hyvin.

Itse olen ollut väsynyt ja voimaton eilisestä. Jotenkin heikko olo ja vähän huono olo on. Enemmänkin silti huimaa jotenkin. Taisin eilen vähän liikaa kantaa multasäkkejä ja pari isoa kiveä piti siirtää istutuskuopista pois. Nuo kivet ihan siinä rajalla jo että jaksoin ne nostaa parempaa asentoon ja kierittää ulos.

Hieman pelästyin tätä kaikkea, kun tuntuu etten ole oikein kunnossa nyt. Jotenkin ehkä olen jo liikaa tehnyt välillä ja liikkunut paljon. Eilenkin laitoin vielä ruokaa myöhään illalla ja leivoin. Nyt pitää tavallaan joku muuttua, kun tällä samalla tyylillä sain aikoinaan unettomuudenkin elämääni, kun tein liikaa ja murehdin. Huonosti näin kävi ja samaa en halua kokea enää. 

Kävelyllä oltiin silti äitini kanssa tänäänkin ja hieman olo parani, mutta nyt taas illalla tuo voimaton olo vaivaa. Ehkä olen vaan tosi väsynyt nyt. Huomenna toivottavasti parempaa. Hieman varastoa järjestelin, kun pitää jo etsiä lämpimämpää vaatetta ja kenkiä. 

Vierailija
20807/20815 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvee viikonloppua ja yötä.

Vierailija
20808/20815 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkimme lähellä on nähty karhuperhe. Pelottaa aina kun sinne mennään. Joskus kuulunut karjahtelua ja oksien katkeamista lähimetsästä. Omenapuusta pudonneita omenoita käyvät popsimassa. Onneksi ne menee pian talviunille.

Vierailija
20809/20815 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotin Muita yksinäisiä  -ketjussa, että pitää perustaa uusi ketju, jonka nimi on 

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia ja puuduttavia mielipiteitä.

Nyt joku on perustanut tuon minun ehdottamani ketjun. Onko Doris? Vai joku muu?  Hän ei tiennyt, että äikänope, eli minä, olen sitä ehdottanut. 

Siellä on jo paljon tylsiä juttuja,  menkää katsomaan. Siellä ei sitten riekuta ja  retostella, vaan ollaan tylsiä ja tavallisia. 

🥱

Vierailija
20810/20815 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä kirjoittaa, että kun oltiin tuolla sairaalareissulla niin eräs ihminen istui lähellä meitä ja mennessään kutsuttuna huoneeseen jätti ilmeisesti yhden asusteensa penkille. Aloin miettiä, että kaipa se oli hänen, mutta en ollut kuitenkaan varma. Mietin, että kun häm tulee kauempaa sieltä huoneesta pois niin pitäisikö minun mennä näyttämään jäikö sinulta tämä. En kuitenkaan oikein ehtinyt ja samalla arvannut mennä. Ajattelin, että jos ei ollutkaan hänen, kun oli siellä jo meitä ennen ja en nähtyt tuo hänen mukanaan.

Samalla jälkeenpäin harmitti tuo kaikki ja olisi vaan pitänyt edes senverran itsensä pakottaa kysymään. Itseäkin harmittaa aina jos jotain jätän jonnekin. Harvoin tosin, mutta lempilaukkuni jäi erääseen opiskelupaikkaan joskus ja jos muistaa sen parin vuoden päässä tuosta niin ei oikein auta enää. 

Vierailija
20811/20815 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella äärimmäisen köyhä. Olin niin iloinen, kun Tori.fi:n kautta sain ilmaisen arkkupakastimen. Kun 80-vuotias pappani oli lastannut sen veljensä kanssa, ilmoitti "lahjoittaja"-akka, että se maksaakin sitten sata euroa. Kun hauraat vanhukset eivät enaä jaksaneet purkaa kuormaa ja lahjoittaja veljineen olivat kovin uhkaavia ja painostavia, ei auttanut kuin maksaa.

Harmittaa kovin. Kyseessä olivat mus ta lai set. 

Vierailija
20812/20815 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta ja hyvää vkl. 

Vierailija
20813/20815 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sinä, joka kerroit, että et ole oikein kunnossa nyt (viesti 20806/17.10. klo 22.05).

Hengästyneenä olen seurannut elämääsi; miten paljon liikut, teet opiskelujuttuja, murehdit äitisi terveysasioita, teet puutarhahommia, leivot iltamyöhällä ym.

Hyvä, että olet huomannut, että jonkin täytyy elämässäsi muuttua, että vältyt aikaisemmin kokemaltasi unettomuudelta.

Joskus vähemmän on enemmän, ettei mene ylikierroksille.

Itse opin sen vasta kantapään kautta, meni monen monta vuotta toipuessa tähän nykyiseen tilanteeseeni.  Nyt osaan arvostaa rauhallista, levon sallivaa elämäntyyliäni.

Vierailija
20814/20815 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ehdotin Muita yksinäisiä  -ketjussa, että pitää perustaa uusi ketju, jonka nimi on 

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia ja puuduttavia mielipiteitä.

Nyt joku on perustanut tuon minun ehdottamani ketjun. Onko Doris? Vai joku muu?  Hän ei tiennyt, että äikänope, eli minä, olen sitä ehdottanut. 

Siellä on jo paljon tylsiä juttuja,  menkää katsomaan. Siellä ei sitten riekuta ja  retostella, vaan ollaan tylsiä ja tavallisia. 

🥱

No Dorishan sen mun idean ja otsikon sanat on varastanut. En olisi uskonut varkaaksi, valehtelua kyllä on ollut, mutta varkaus on uutta. Otteli vastaan kiitoksia hyvästä otsikosta, vaikka minä olen sen Muita yksinäisiä -ketjussa sivulla 81 ja 82 kirjoittanut ja ideaa laajentanut.  Lähde pitää aina mainita ja lupa kysyä. Ja luulin, että Doris vihaa minua, kun olen liian räväkkä, ei olisi uskonut, että ideani ovat hänelle varastamisen arvoisia. Moraalitonta touhua, mutta tuttua.

Tv äikänope, se oikea, ei Doriksen feikkiope

Vierailija
20815/20815 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ikävä herätys yöllä klo 3. Joku kävi paukuttamassa ulko-oveamme voimallisesti. Fillarin jäljet näkyi huurteisessa

nurmikossa, henkilö ehti paeta ennen kuin ennätimme katsomaan. Kyllä kesti ennen kuin sai uudestaan nukuttua.

Rauhallinen ok-taloalue ollut ainakin tähän asti. 

Pakkasyö, sumuista. 

Hyvää viikonloppua itsekullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi