Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20838)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan toisille kiva ketju, mutta mä en tästä tykkää, kun pessimistä viestiä saan takaisin ja aistin tuon alanuolituksen tulevan inhonosoituksena eräältä. Tästä syystä jätän tämän kirjoittelun tähän.
Dramaattisesti jättää hän tämän näyttämön, fiksumpi olisi ihan vaan poistunut...
Onko ihan pakko naljailla toisille? Fiksummat eivät lyö toisia alemmaksi. Sä et ainakaan pyri mukavaan keskusteluun.
Hei Kaikille,
Monenlaisia kuulumisia on taas kertynyt, onneksi suurin osa on niin myönteisiä. Joku soraääni tietysti joukkoon eksyy, ei anneta sen pilata tätä hyvänmielen ketjua.
Liikkujille nostan peukkua, eilen itse reilun puoli tuntia kävelin liukastellen, odotan parempia kelejä etten pahemmin selkääni satuta... kolaaminen on kyl niin tehokasta liikuntaa, vaikkei mittareita olisikaan.
Hauska tarina oli tuo Amerikan reissusta, hyvää matkaa Sinulle
Ja Mukavaa Viikonloppua Ihan Jokaiselle
N63
Hyvä kommentti. Ei niin pientä porukkaa etteikö joku ilkeämielinen kommentoija eksy kirjoittamaan.
Kävelin myös eilen kolme km ja mekaanisella askelmittarilla 3000 askelta , kävelin aika reippaasti.
Jos joku haluaa saada makeat naurut, katsokaa viesti passikuvista, niitä on parikin ketjua. Ei voi samaistumatta ja nauramatta lukea. 😁.
Hyvää lauantaita.
N65
Eilen seurasin tv:sta koko päivän presidentillisiä juhlallisuuksia. Jään niin kovasti kaipaamaan Niinistöä ja Haukiota, heidän tapaansa tehdä sitä työtään. Niin haikea olo, suorastaan surullinen. Ajat muuttuu, en haluaisi. Olisipa edes tuo asia pysynyt ennallaan.
Olin kipeänä viime viikon. Tuskin pääsin liikkumaan. Otin viiden sentin askeleita ja kipu oli kova. Jokainen liike oli kuin viilto. Nyt olen melkein terve. Jopa unohdin käyttää keppiä aamulla. Kiva kun pääsee ylös sängystä omin voimin. Olen takaisin elävien kirjoissa. Tuntuu hyvältä.
Johtopäätös. Terveys ei ole itsestään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommentti. Ei niin pientä porukkaa etteikö joku ilkeämielinen kommentoija eksy kirjoittamaan.
Kävelin myös eilen kolme km ja mekaanisella askelmittarilla 3000 askelta , kävelin aika reippaasti.
Jos joku haluaa saada makeat naurut, katsokaa viesti passikuvista, niitä on parikin ketjua. Ei voi samaistumatta ja nauramatta lukea. 😁.
Hyvää lauantaita.
N65
Joopa, oon käyny ainakin yhessä ketjussa. Sama joku tätiytymisketju, huumorilla. Av reissut Official on kans hauskoja. Jauhenlihan peseminen, tamponinnarukorut...
Hei N65,
kiitos vinkistä lukea passikuva-aiheisia viestiketjuja. Niissä jos missä saa hyvät naurut, nauroin vatsa kippurassa ja vedet silmissä.
Palaan joskus toistekin niitä lukemaan, niitä riittää. Omastakin passikuvasta riittäisi tarinaa!
Hyvää lauantain jatkoa!
Iskiasvaivaa neljättä kuukautta. Töistä pois ollut kk. Veli ei Oulussa pääse kaularankaleikkaukseen, ykköskiireellinen, käsi ei toimi. Kipua on ja hermot menneet. Odottanut jo kolme viikkoa. Kävi jo sovittuna päivänä että leikataan mutta lähetettiin vielä kotiin odottamaan.
Kiitos vinkeistä, käyn lukemassa. Naurun pitäisi olla terveellistä. Hyvää sunnuntaita kaikille. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, käyn lukemassa. Naurun pitäisi olla terveellistä. Hyvää sunnuntaita kaikille. 🙂
Ei kauhea, en kyl uskalla mennä... onneks passi on vielä voimassa... kyllä nauru maittoi, kun ketjua luin, tuli varmaan elinvuosia rutkasti lisää...
Vihuttaa kun koko aika on jotain mikä pitää meitä ihmisiä etäällä toisista (korona, syyhy jne.)
Tämä tuntuu, kun joutuisi olemaan ikuisesti yksin. Kaipaan läheisyyttä.
Ahdistaa ja ottaa päähän. Väsyttääkin. Olotila johtuu siitä, että eilinen lauantai meni taas töitä tehden ja nyt pitäisi jatkaa. Olisi ihana saada joskus pitää viikonloppu vapaanakin...
Mutta ei auta. Täytyy valmistella ensi viikon oikeudenkäyntejä... Määräpäiviäkin olisi, mutta yritän nyt selvitä tästä päivästä. Hyväksi koettu kikka on tehdä 15 min kerrallaan, niin "kone" käynnistyy ja pääsee edes aloittamaan... Yleensä 3 x 15 min jälkeen helpottaa.
Olisi niin nätti ilma ulkonakin...
Aamulla hieman masensi taas kömpiä sängystä ylös. Kahvia, leipää ristikon kera. Sitten Ilta-sanoman selailu. Uuniin aion tehdä Janssonin kiusauksen, sitten edes tunnin lenkille. 2 vko lääkkeiden jako. Ilta menee töllöä katsoessa. Tälläistä.
Korona iski 🤒🤕😭😖 Yskin keuhkoja pihalle, kuumetta ja päänsärky. Not nice.
Vähän masentaa kun piti kotiutua Lapista sillä huomenna on mentävä kouluun.
Toipumista Toisille ja Jaksamista Kaikille. Tulin niin surulliseksi, kun kuulin Maria Jungerin menehtymisestä. Ei tosiaan täältä ikäjärjestyksessä lähdetä. Ei pitäisi siirtää haaveita tulevaan, aina ei aika riitä. Radiossa just muistutettiin: Kysy, mitä Sinulle kuuluu. Tärkeä asia.
Lepää rauhassa Maria
Kerro, mitä Sinulle tänään kuuluu🌻
N63
Kipeenä täälläkin, mutta huh, koronatesti negatiivinen. Ei kivaa silti, mutta pääasia ettei koronaa, sillä perheenjäseneni kuuluu riskiryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Kipeenä täälläkin, mutta huh, koronatesti negatiivinen. Ei kivaa silti, mutta pääasia ettei koronaa, sillä perheenjäseneni kuuluu riskiryhmään.
Meillä kanssa riskiryhmäläinen puoliso. Oon seurannu tartuntoja, pari sataa on viikossa todettuja. Lähikunnassa oli monta kymmentä. Käsienpesu ja käsidesi🙂
Nyt kysyn vakavamman kysymyksen:
Milloin viimeksi olit hautajaisissa? Hautaus vai tuhkaus? Kerro vähän.
Itse olin 2019, ihan perinteinen hautaus, liki 90v täti.
N63
Dramaattisesti jättää hän tämän näyttämön, fiksumpi olisi ihan vaan poistunut...