Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20414)
Doris pilaa kaikki ketjut joissa hän on. Ne muuttuvat riitelyketjuiksi. Aina. Hän ei vaan osaa.
Luin viestejä taaksepäin. Hokasin: joku ei osaa lukea pitkiä viestejä, niiden sanoma ei mene perille. Siksi varmaan jankkaa samaa kehdosta hautaan. mm tuo toinen ketju, jota väitetään minun aloittamaksi. EI OLE. Kysyis siltä moderakkaaltaan, jonka kanssa läheiset välit, kivojen juttujen poistot sujuu pikaisesti. Kysyis, onko sama ip, EI ole. Enkä myöskään käytä vpn yhteyksiä, niinkuin eräät...
Tuliko tämä nyt selväksi, älä nyt ihminen häiriköi sitä ketjua minun takiani.
Doris
Vierailija kirjoitti:
Luin viestejä taaksepäin. Hokasin: joku ei osaa lukea pitkiä viestejä, niiden sanoma ei mene perille. Siksi varmaan jankkaa samaa kehdosta hautaan. mm tuo toinen ketju, jota väitetään minun aloittamaksi. EI OLE. Kysyis siltä moderakkaaltaan, jonka kanssa läheiset välit, kivojen juttujen poistot sujuu pikaisesti. Kysyis, onko sama ip, EI ole. Enkä myöskään käytä vpn yhteyksiä, niinkuin eräät...
Doris
Ai niin, poistun nyt, voitte jatkaa selän takana...
D.
Vierailija kirjoitti:
Doris
Minä kirjoitan ihan missä minä haluan, muru.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri riemuissaan kävi hakemassa mun olohuoneen matot. Saa pestyä ne painepesurilla mökillään.
Toivottavasti naapuri tietää mitä tekee, painepesuri voi katkoa mattojen kuteet tai venyttää materiaalia. En kyllä arvokkaita mattoja pesisi tällä tavoin.
Olet ihan oikeassa. Hän asuu iäkkään ja vähän hankalan äitinsä kanssa ja hänelle on tärkeintä, että saa paljon mattoja peittämään huonokuntoisen parketin. Äitinsä kun ei suostu siihen, että asuntoa remontoitaisiin. Ja mikään ei tietenkään äitinsä mielestä saa maksaa mitään, joten nämä multa muutoin roskiin päätyvät matot onkin heille nyt ihan loistava juttu. Vaikka sitten pesun jälkeen eivät olisikaan enää ihan priimaa.
Virkistävää olla taas duunissa. Mites yö meni? Onko paikat hellinä vielä? Ei kun uutta matoa koukkuun ja dippaamaan...
Ai kun on kiva kun isoD opetti nuo kolme pistettä. Saa itse kuvitella vaikkas mitä. Höpsökkää.
Nuo vauvakuulumiset on ihania. Meilläkin suvun nuorimmainen on reilun vuoden. Tosi hauska seurata hänen kasvuaan. Ja ilmeitään, joskus on ihan isänsä näköinen.
Täytyy todeta, että suututtaa se, kun tämä eräs henkilö lupasi osallistua haastatteluun ja hänelle laitoin sitten kysymykset menemään ja nyt pelkää hiljaisuutta vastineeksi. Hän kuitenkin heti lupasi, että osallistuu. Näin ei saisi nyt sitten enää perua, kun asiallisesti ja kohteliaasti kysymykset laitoin ja ne vaan hänen tutkimaansa alaan liittyen. Ei mitään muuta.
En tiedä kumpi on pahempi. Se, että lähetät monille viestin eikä kukaan edes vastaa vai se, että joku vastaa ja lupaa osallistua ja sitten pettää lupauksen. Ehkä tämä jälkimmäinen on pahempi asia vielä, koska olin tosi iloinen ja kiitollinen, kun hän lupasi osallistua. Tähän on nyt mennyt jo viikkoja hukkaan. Olen odotellut ja ne ole paljon eteenpäin päässyt. Tarkoitus oli tehdä tämä ns essee alta pois ja sitten aloittaa jo toista, mutta suunnitelma meni mönkään pahemman kerran. Se ärsyttää, kun ei voi oras asioille mitään.
Ehkä joillakin on suvussa tai muuten tuttuina ihmisiä, koti voivat vastata tieteellisiin juttuihin ja vaikka käyneet juuri sitä alaa tms. Itselläni ei oikeastaan ole ketään. Joku on toiseen alaan liittyen, mutta siinäkin ajatus, että miten ottaa yhteyttä tyyppiin jonka on nähnyt joskus kymmeniä vuosia sitten ja ei yhteyttä olla pidetty niin sitten pitäisi tälläisen asian myötä ottaa yhteyttä. Vähän vaikeaa se on ja toisaalta väärä ala jos minun juttuani mietitään. En minä lakiasioista kirjoita.
Lampaalle. Kiva, että annoit matot naapurille. Minäkin aikoinaan ostin kirppikseltä lähes mitä mattoja vaan, että sain kämppien lattioita suojattua koirani kynsiltä. Nuo matot vaan maksoivat käytettynäkin ja itselle jäi ne huonommat vaihtoehdot.
Eräässä kämpässä oli parketti, mikä on varmaan pahin mahdollinen koiran kanssa joka on nopea ja vauhdikas liikkeissään. Itseä huoletti näin se, että tulee naarmuja. Niitä, kun tuli jo oman talomme parkettiin aikoinaan, kun koirani siellä asui.
Onnistuin matoilla suojaamaan vuokrakämpät ja ikinä ei mitään sanomista tullut. Mattoja vaan lattiat täynnä. Toki näkynä ei mikään hieno, kun matot vielä ihan eri paria keskenään ja siivoaminen ikävää ja raskasta, mutta lopputulos ok, kun lattiat säästyi. Plussana se, ettei nivelrikkoinen koira vanhempana kaatunut tai loukannut itseään.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy todeta, että suututtaa se, kun tämä eräs henkilö lupasi osallistua haastatteluun ja hänelle laitoin sitten kysymykset menemään ja nyt pelkää hiljaisuutta vastineeksi. Hän kuitenkin heti lupasi, että osallistuu. Näin ei saisi nyt sitten enää perua, kun asiallisesti ja kohteliaasti kysymykset laitoin ja ne vaan hänen tutkimaansa alaan liittyen. Ei mitään muuta.
En tiedä kumpi on pahempi. Se, että lähetät monille viestin eikä kukaan edes vastaa vai se, että joku vastaa ja lupaa osallistua ja sitten pettää lupauksen. Ehkä tämä jälkimmäinen on pahempi asia vielä, koska olin tosi iloinen ja kiitollinen, kun hän lupasi osallistua. Tähän on nyt mennyt jo viikkoja hukkaan. Olen odotellut ja ne ole paljon eteenpäin päässyt. Tarkoitus oli tehdä tämä ns essee alta pois ja sitten aloittaa jo toista, mutta suunnitelma meni mönkään pahemman kerran. Se ärsyttää, kun ei voi oras asioille mitään.
Ehkä joillakin on suvussa t
Onko sulla takaraja tuolle esseelle? Mitä ope on mieltä, kun homma ei etene, vlisiko hän jotenkin auttaa asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kumpi on pahempi. Se, että lähetät monille viestin eikä kukaan edes vastaa vai se, että joku vastaa ja lupaa osallistua ja sitten pettää lupauksen. Ehkä tämä jälkimmäinen on pahempi asia vielä, koska olin tosi iloinen ja kiitollinen, kun hän lupasi osallistua. Tähän on nyt mennyt jo viikkoja hukkaan. Olen odotellut ja ne ole paljon eteenpäin päässyt. Tarkoitus oli tehdä tämä ns essee alta pois ja sitten aloittaa jo toista, mutta suunnitelma meni mönkään pahemman kerran. Se ärsyttää, kun ei voi oras asioi
* voisiko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, pieni suloinen poika syntyi tänään tähän maailmaan. Me isovanhemmat olemme äärimmäisen onnellisia! Toivon pienelle suloiselle ihmisen alulle onnellisia ja rakkautta täynnä olevia elämän päiviä. Ja surun kohdatessa ympärille runsaasti ihmisiä, jotka ovat kuuntelevana korvana.
Kiitollisin mielin nukkumaan.
Onnea teille kaikille:) tämmöiset ilouutiset kompensoi viis trollin jankkausta - hah. Meillä meni reissu upeasti, kilometrejä kertyi kelvolleen. Upeita ruskamaisemia ja jokunen sadekuuro. Hyvin minut on täällä pidetty "elossa", vaikka pois olinkin...
Tänään puhdistin ehkä viimeiset puolukat, aamukahvilla viivytään vielä. Mietitään, josko grillattais. Katsotaan nyt. Lammas, toivottavasti koira voi paremmin.
Mukavaa pyhää
Terveisin Doris
Mukavaa sunnuntaita sulleki.
Esseestä. Kyllä siinä on se takaraja jo parin viikon päästä. Toisaalta sen voi palauttaa myöhemminkin, mutta kuitenkin itsellä olis tarkoitus pysyä tuossa rytmissä ja saada se ns virallisena päivänä palautettua. Muuten uhkaa hommat kasautua liikaakin.
Opettajaan olen yhteydessä ollut ja katsotaan mitä hän sanoo. Keksin vielä yhden haastettuluun sopivan ihmisen ja hänelle varmaan vielä laitan viestiä. Jos hän sanoo ei niin sitten luovutan tässä vaiheessa. Saa opettaja keksiä jotain sitten.
Miksi Sinä sitä kyselet?
M 30
Naapuri riemuissaan kävi hakemassa mun olohuoneen matot. Saa pestyä ne painepesurilla mökillään.
Toivottavasti naapuri tietää mitä tekee, painepesuri voi katkoa mattojen kuteet tai venyttää materiaalia. En kyllä arvokkaita mattoja pesisi tällä tavoin.