Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Poistettujen/ilmiannettujen viestien jäljiltä se 'poistaja' löytyy... ketä arvelet? Kerroit että kolme oppositiossa olijaa on, mihin perustat tämän arvion?
Kyllähän se helposti jankkaajaan liitetään kaikki häiriköinti, haitanteko, ilkeily. Ymmärrät varmaan?
Perustele käyttäytymisi, yritämme ymmärtää
Minä en kirjoita seksiasioista. Hän on yksi.
Minä en poista viestejä. Hän on toinen. Hän ehkä kostaa mummonsa puolesta, kun mummon viestit poistettiin. On ehkä se nuori.
Minä paljastan valheet. Olen kolmas. Ja poistun tästä maailmasta pian.
Keksit valheita, tarkoitit kai. Kukaan ei usko tarinoitasi.
Miksi muut 2 eivät ilmineeraa itseään? No just niin!!!
Tietenkään en ole varma määrästä, voi olla vaikka kymmenen, mutta nuo olen päätellyt. Vierailevat trollit tietysti vielä päälle. Minun omatuntoni on puhdas, onko sinun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Doris taas palannut kyykyttämään muita?
On. Jatkaa myös yksinhuoltajaäitinä Muita yksinäisiä - ketjussa. Siellä ei vielä komentele, mutta toki valehtelee.
Doris siis näyttelee nuorta yksinhuoltajaäitiä, jolla on 6-vuotias lapsi. Kärsii iltaisin yksinäisyydestä. Joo, ei kyllä tunne lasten maailmaa eikä tiedä eskariasioista mitään. Haluaa vain uuden ketjun, jos tämä hiljenee. (Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju. Pitkiskin siellä kirjoittelee.)
Kuka nuori äiti jaksaa tehdä ketjua tänne? Mummopalstalle? Tinder, Instargram, Tiktok ym.toimii paremmin. Pätemis
Ehdit pettyä vielä monta kertaa elämässäsi. Minunkin 93-vuotias äitini oli loppun asti itse piru. Ei ikä tee kenestäkään hyvää tai pahaa.
Ikä ei valitettavasti ole tae hyvästä käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Ikä ei valitettavasti ole tae hyvästä käytöksestä.
Ei ole, ei.Tämä 64-vuotiaskin riehuu ja haukkuu kuin katupoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Doris taas palannut kyykyttämään muita?
On. Jatkaa myös yksinhuoltajaäitinä Muita yksinäisiä - ketjussa. Siellä ei vielä komentele, mutta toki valehtelee.
Doris siis näyttelee nuorta yksinhuoltajaäitiä, jolla on 6-vuotias lapsi. Kärsii iltaisin yksinäisyydestä. Joo, ei kyllä tunne lasten maailmaa eikä tiedä eskariasioista mitään. Haluaa vain uuden ketjun, jos tämä hiljenee. (Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju. Pitkiskin siellä kirjoittelee.)
Kuka nuori äiti jaksaa tehdä ketjua tänne? Mummopalstalle? Tinder, Instargram, Tiktok ym.toimii paremmin. Pätemisen tarve vaan on valtava. Tai sitten oma elämä on
Enhän minä ole ilkeä. Olen rehellinen. Loppuun asti.
Ihan sama millainen kuva minusta jää. Ihan sama. En minä siitä välitä. Kun loppuu niin kaikki loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä enää järjissäni itse. Sitä vaan kysyn, kun viestisi alkaa näyttää sellaiselta. Ja sinun elämäsi se vasta tyhjää on, kun sama levy pyörii aamusta iltaan. Tai sitten sinulla ymmärryksessä vikaa ja järkesi taso ei riitä edes tavalliseen keskusteluun. Harmi, että joudumme kärsimään siitä.
Näin mukavaa ja ystävällistä kieltä tässä ketjussa! Jollekin ketju on niin tärkeä, että pitää kirjoittaa näin.
Trolleja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Jo antiikin aikana oli narrin tehtävänä laulaa pilkkalauluja hallitsijoista ja näyttää epäkohtia. Se ei muutu, vaikka kuinka "narreja" haukkuisit. Epäkohdat jää. Kritiikkiä tulee aina. Se, miten siihen suhtaudut, kertoo resilienssisi ja älykkyytesi tason. Nyt ei näytä korkealta.
Ja tämän saan vastaukseksi, kun puolustan ap:ta, kun joku valehtelee hänen käyttäytyvän huonosti ja hyvin ilkeästi hänestä kirjoittaa ja jatkaa samaa toistamiseen. Minun viestini päättyy tuohon harmi, että joudumme kärsimään lauseeseen ja olen edelleen samaa mieltä. Jos et itse ole asiallinen niin miksi minun pitäisi olla. Sitä saa mitä tilaa.
Ehdotan, että jokainen kirjoittakoon täällä vain omasta puolestaan.
Jos ap tai kuka tahansa muu saa täällä viesteissä kommenttia, palautetta tms., niin vastatkoon hän halutessaan itse, ei muut. Annetaan viestien olla, turha mennä sivusta häkkäröimään. Jokainen osaa kyllä puolustautuakin itse tällaisella anonyymilla palstalla.
Tämä menee ihan mahdottomaksi ja todella, mitä useampi kokki, sitä sekavampi soppa. Aikuiset ihmiset ottakoon jokainen vastuun omista sanoistaan.
Tiedän kyllä, että tänne on turha mitään yhteisiä pelisääntöjä sen kummemmin ehdottaa, mutta sanoinpa nyt oman mielipiteeni ja sitten vaikenen.
Hyvä ehdotus yllä, kannatetaan. Toisaalta ymmärrän, että pitkään ketjua seuranneet kommentoivat valheisiin, trollauksiin. Ja pelkona kivojen asioiden poistot, pikaisestikin. Ihmettelen tuon yhden perustelua valheilleen. 'Omatunto on puhdas'. Sehän ei ole totta, täällä yhdistellään eri kirjoittajien kommenttetja, maalitetaan niitä. Mistä muka tuo yksi kerää 'totuutensa'. Naurettavaa. Ja turhat ilmiannot mukavista viesteistä, kuka takana? Kuka kirjoittaa intiimeistä asioista?
Kuka muu kaiken takana voisi olla, kuin yksi trolli vm 1955, hävetköön!
Doris riehuu taas. Empaattinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Trolli vm 1955. En olisi ikinä uskonut. En kuuna kullan valkeana päivänä. Sama joka kirjoitti runollisia viestejään, mitä ikkunasta näkyy. Pohtien elämää. Menneitä, tulevaa. Samoja viestejä, mitä moni kaipaili.
En ikinä voinut uskoa, että joku, ihan aikuinen, voisi yltää moiseen ilkeyteen, trollaukseen, jankkaukseen. Hävetköön!
Sinäkin pystyt. Juuri nyt käyttäydyt huonosti.
Doris itse on pahin jankkaaja. Ohittaisi nämä olankohautuksella. Mutta riehuu ja puhuu rumia. Häntä on verisesti loukattu ja hän näyttää sen. Lapsellista touhua Doris. Aina on trolleja. Aina.
En ole se runoja rustaillut nainen, joka katselee ikkunastaan ulos ja sairastaa. Hänelle toivon kaikkea hyvää. Älkää häntä syyttäkö.
Olen toinen. Ja minä olen ne Doriksen sivupersoonavalheet paljastanut. Mutta en poistele viestejä koskaan enkä puhu seksistä. Enkä pilkkaa ketään. Paljastan vain Doriksen valehtelut.
Muita yksinäisiä - ketjussa on monta, jotka ovat huomanneet Doriksen ja sen ketjun ap:n olevan sama jo aikoja sitten. Käytöksen vuoksi. Siellä Doris poistaa viestejä, joissa se todistetaan. Valheet paljastuu ja se saa Doriksen riehumaan kummassakin ketjussaan.
Kauheeksi mennyt tämä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Muita yksinäisiä - ketjussa on monta, jotka ovat huomanneet Doriksen ja sen ketjun ap:n olevan sama jo aikoja sitten. Käytöksen vuoksi. Siellä Doris poistaa viestejä, joissa se todistetaan. Valheet paljastuu ja se saa Doriksen riehumaan kummassakin ketjussaan.
Säälittää vain nämä kirjoittajat, jotka ovat uskoneet valheita ja nyt on rauha mennyt molemmissa ketjuissa. Voi Doris mitä teit. Mikset vaan suoraan kertonut kuka olet. Miksi ihmeessä piti valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää vain nämä kirjoittajat, jotka ovat uskoneet valheita ja nyt on rauha mennyt molemmissa ketjuissa. Voi Doris mitä teit. Mikset vaan suoraan kertonut kuka olet. Miksi ihmeessä piti valehdella?
Asian voi vieläkin korjata. Pyydä anteeksi ja aloita puhtaalta pöydältä. Olet sen velkaa kirjoittajille. Ei luottamus voi perustua valheeseen.
Minä en kirjoita seksiasioista. Hän on yksi.
Minä en poista viestejä. Hän on toinen. Hän ehkä kostaa mummonsa puolesta, kun mummon viestit poistettiin. On ehkä se nuori.
Minä paljastan valheet. Olen kolmas. Ja poistun tästä maailmasta pian.