Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulevalla viikolla lopetan "salasuhteen"

Vierailija
09.10.2022 |

Naimisissa oleva mies ihastui minuun ja haluaa tavata minua vain sek**n merkeissä. Kotona vaimo, jonka kanssa rahan ja lapsen takia.

Tulee olemaan iso pommi tuolle miehelle, koska olen esittänyt, että totta kai haluan nähdä jne. Tulevalla viikolla mies tulee putoamaan korkealta.

Nyt joutuu tyytymään vaimoonsa tai etsimään tasoisensa toisen naisen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että älyät lähteä, ap. Ei kaltaistasi ulisevaa lehmää kukaan halua katsella.

Suuttuko ukkomies?

Tai reppana toinen nainen?

Ukkomieshän se vasta reppana onkin. Tarvii varmenteen sijaistajasta ettei jäädä täysin yksin.

Aina sitä uusi tyttönen imemään löytyy.

Vierailija
22/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap ettet ainakaan sinä mahdollista ukkomiehelle kaikkea. Munattomia nuo miehet, jotka haluavat saada kaiken mutteivät uskalla mistään luopua. Valitettavasti niitä reppanoita naisia löytyy jotka lähtevät tarjoamaan ukkomiehille palveluita, eikä heidän täten tarvitse vaimoa jättää

Erittäin surullisia tarinoita on saanut kuulla!

No, se olisi riittänyt, että aapee sanoi suoraan EI.

Ihme pelaamista. Suoraselkäinen kyllä osaa ilmausta heti, että ei käy toisena naisena olo ja että pitää ukko mieluummin huolen perheestään.

Ens viikolla aapee viestii, että pikkusen pantiin, mutta ei se haittaa, kun vähän vaan. Ja ensi viikolla kieltäydyn. Ehkä. Koska olen niiiiin kotkeamiraalinen.

Hyvä, jos osaa sen kiitos ei. Toivottavasti. Itsekunnioitusta siinä on ydin. Ei itseään kunnioittava lähde tommoseen peliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap ettet ainakaan sinä mahdollista ukkomiehelle kaikkea. Munattomia nuo miehet, jotka haluavat saada kaiken mutteivät uskalla mistään luopua. Valitettavasti niitä reppanoita naisia löytyy jotka lähtevät tarjoamaan ukkomiehille palveluita, eikä heidän täten tarvitse vaimoa jättää

Ihme pelaamista. Suoraselkäinen kyllä osaa ilmausta heti, että ei käy toisena naisena olo ja että pitää ukko mieluummin huolen perheestään.

Ens viikolla aapee viestii, että pikkusen pantiin, mutta ei se haittaa, kun vähän vaan. Ja ensi viikolla kieltäydyn. Ehkä. Koska olen niiiiin kotkeamiraalinen.

Hyvä, jos osaa sen kiitos ei. Toivottavasti. Itsekunnioitusta siinä on ydin. Ei itseään kunnioittava lähde tommoseen peliin.

Eikun ap toimii juuri oikein. Ensin annetaan pi**un himoiselle ukkomiehelle toivoa ja sitten vedetään matto alta. Tuntuu niin hyvältä!

Vierailija
24/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, en sorru tuohon äijään. Minua jotenkin loukkaa se, että edes ehdottaa minulle tuollaista, joten siksi haluan näpäyttää ukkomiestä.

Ap