Miten päästä eroon pakkomielteisestä ihastuksesta?
Ihastus mielessä lähes joka hetki. Vaikka tekisi jotain, niin silti taustalla on kaipaus.
Kommentit (27)
Mulla sama, vaikka hänestä on tullut esille sellaisia varoituslippuja, etten oikeasti edes haluaisi mitään suhdetta hänen kanssaan. Kaitpa tämä tästä, ajan kanssa.
Pitäisi herätä siihen, ettei kukaan ole niin ihmeellinen.
Mäkin haluun eroon ihastuksesta. Ei tää ole pakkomielteistä mutta nainen on aina mielessä.
Se aloitus on kutsu pakkomielteisyyteen, osalla on he voivat osallistua. Tosin en tiedä, ovatko otsikot sääntöjen mukaisia - tosi typeriä ainakin ovat, vähän "sairaalla" tavalla pakkomielteisiä.
Aika poistaa ihastuksen. Ei se sen ihmeellisempää ole.
No minä olen yrittänyt tuota jo 10 vuotta...
:(
Vierailija kirjoitti:
Lähesty sitä ihastusta
Niin samaa mieltä
Ota reippaasti yhteyttä siihen ihastuksen. Laita vaikka viestiä sille. Kun opit tuntemaan sen paremmin ja arki astuu kuvioihin ihastus laantuu.
Keskity intensiivisesti johonkin muuhun asiaan. Kodin siivoamiseen . Tarkan budjetin tekoon ja jokaisen ostoksen kirjaamiseen. Innostu öljyvärimaalauksesta tai addiktoidu muumimukikeräilyyn. Ala urheiluhulluksi, vietä jokainen ylimääräinen hetki lenkillä. Älä jätä itsellesi yhtään vapaata hetkeä miettiä asioita, joita ei ole järkevä miettiä. Karttele tietoisesti paikkoja, joissa voitte törmätä toisiinne. Jos samalla työpaikalla, vaihda työpaikkaa. Jos ei muu auta, muuta Australiaan. Jos asut Australiassa, muuta Islantiin
Vierailija kirjoitti:
Ota reippaasti yhteyttä siihen ihastuksen. Laita vaikka viestiä sille. Kun opit tuntemaan sen paremmin ja arki astuu kuvioihin ihastus laantuu.
Minä tein noin. Ei vastannut mitään. Sitten olikin kiusallista, kun pelkäsin ihan kuollakseni sitä, että näen hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein noin. Ei vastannut mitään. Sitten olikin kiusallista, kun pelkäsin ihan kuollakseni sitä, että näen hänet.
Mulla kävi joskus niin, että kirjoitin kirjeen. Sitten olikin täysi työ vältellä. Onnistuin hyvin. Mutta totaalimokaaminen on kyllä oikein hyvä konsti ja käytännössä toimivaksi todettu. Häpeän tunne voittaa ihan kaiken muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi joskus niin, että kirjoitin kirjeen. Sitten olikin täysi työ vältellä. Onnistuin hyvin. Mutta totaalimokaaminen on kyllä oikein hyvä konsti ja käytännössä toimivaksi todettu. Häpeän tunne voittaa ihan kaiken muun.
Mutta en oikein ymmärrä, miksi on niin vaikeata vastsata viestiin, vaikka varmasti tajuaa, että toinen odottaa kovasti, että saisi vastauksen, oli se sitten mikä tahansa.
- tuo edellinen
PIdättekö te sitä outona, jos on pitkäaikainen yksipuolinen ihastus, joka painaa mieltä? Vaikka muuten on mielenterveydeltään ok? Itsellä on siis tällainen tilanne ja en tiedä, että olenko hullu vai en.
eri
Sun pitää ottaa asiaksesi löytää joku vielä ihastuttavampi. Sellainen jonka rinnalla tuo ihminen ei ole mitään.
Voisitko valjastaa ihastuksen tunteen seuran hakuun? Listaa ihastuksessa olevia piirteitä joita toivot uudelta kumppanilta.
Keskittymällä uraan ja pitämällä silmät auki, jos vastaan kävelee joku, joka saa ihastuksen pyyhkiytymään mielestä. Sinällänsä mielenkiintoinen kysymys, sillä en ole enää vuosiin jalksanut haikailla menneiden ihastusten perään. Miksi tavoitella jotakuta joka ei vastaa tunteisiin?
Rupesin aikoinaan lenkkeilemään se vuoksi, koska pää yksinkertaisesti meinasi hajota, kun illalla kotona mietin ja mietin ja mietin ja mietin sitä ihastustani. Sitten tuntui, että oli vaan pakko lähteä juoksemaan, että pää pysyisi kasassa. Ja tämä ei ollut vitsi.
Lähesty vaan. Haluan sinun kosketustasi.
Voi voi.