Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmastonmuutos ja ympäristötuho-Poliitikot eivät kerro totuutta

Vierailija
08.10.2022 |

Poliitikot ja asiantuntijat eivät kerro ikinä totuutta ja sitä itse asian ydintä mistä johtuu ilmastonmuutos ja varsinkin ympäristötuho koska silloin ovat entisiä poliitikkoja.

Totuushan on että ihmisiä on aivan liikaa ja elintaso aivan liian korkea.
Harva haluaa alentaa elintasoaan ja se ei ole myöskään politiikassa suosittua sanoa ääneen koska talouskasvua pitää olla joten ajamme edelleen kaasu pohjassa päin seinää ja kaikki olemme sen vankeja.
Saharan etelä puoleisessa Afrikassa eletään parilla dollarilla per päivä ja teollistuneitten maitten kansalaisten tulisi tehdä samoin elikkä lopettaa kulutus koska nykymenolla tarvitsemme 3 maapalloa lisää tyydyttämään ihmisten tarpeen kuluttaa.
Paluu kivikaudelle on ainoa ratkaisu ongelmaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin itsekkäästi ajatellen :Ei maailma minun elinaikana tuhoudu voin kuluttaa ja shoppailla niin kuin minua huvittaa.

Vierailija
2/4 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sama olet mistä puolueesta tahansa totuus pimitetään jopa vihreitten puheissa koska kansa vaatii lisää rahaa ja lisää tavaroita ja poliittinen ura ja puolue on mennyttä mikäli aletaan elintasoa kansalaisilla laskemaan ja ajetaan heidät luoliin ja havumajoihin asumaan, tosin nyt korkea inflaatio antaa esimaksua minkälaista se voisi olla kun rahat riittää juuri ja juuri ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin puolue pystyyn. Koetapa tuolla väestönvähennysagendalla saada kannatusta (siis jos kerrot siitä avoimesti).

Vierailija
4/4 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin puolue pystyyn. Koetapa tuolla väestönvähennysagendalla saada kannatusta (siis jos kerrot siitä avoimesti).

Poliitikoille ja puolueille on juurikin tuo kannatus tärkeämpää kuin se selviytyykö ihmiskunta ja maapallo.