Mikä on syy sille, että Radio Rock ei kuulu sinun suosikkikanaviin?
On ehkäpä paras aamushow, kiitos Moision. Toisekseen musiikkilista vaihtelevampi kuin Nova tai Suomipop 👍 ja parasta musiikkia mitä voi olla.
Kommentit (106)
Muka hauskat papat horisee joutavia. Mehustelevat omien lastensa ikäisten julkkisten puuhia ja ovat muutenkin minä tiedän kaikesta kaiken koska rockkkkk
Mikä siinä on, että Yle Puheessakin soitetaan nykyisin musiikkia?
Jos haluan musiikkia, mulla on Spotify.
Ehkä tämä vastaa myös kysymykseesi, miksi ei Radio Rock.
Vierailija kirjoitti:
Jone on äijäkompensaatiossaan myötähävettävää kuultavaa. Ilmeisen epävarma miehuudestaan ja yrittää olla liikaa äijä.
Moisio on toinen ihminen jota en voi sietää. Kuvittelee tekevänsä oikeita töitä ja olenansa oikea työnsankari. Jonkinlainen alemmuuskompleksi paistaa läpi.
Moisioon kohdistuvaa kritiikkiä en nyt tässä kohdin ymmärrä, Moisiohan on oikeasti varsin hyvin perillä monista asioista eikä yritä huutoäänestys tyyliin saada näkemyksiään läpi kuten aiemmin mainittu pitkätukka.
Asemiinsa jämähtäneet "ikinuoret" toimittelijat soittavat räähkämusiikkia ja välillä karjutaan jingleä. Yhtä noloa ei ole kuin harrikkamiesten "miehekkäät" brot ja prospectit.
En tykkää muiden kanavien ylipirteistä juontajista ja Rockin musaprofiili on lähinnä omaa makuani.
En kuuntele radiota lainkaan, koska radiomainokset ovat ärsyttävintä mitä maailmassa on. Aina joku muka hassunhauska mies laulaa nenä-äänellä jotain rasittavaa mainoslausetta.
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele radiota.
Minä kuuntelen radiosta pääosin YLE Radio 1:n puheohjelmia etenkin sen jälkeen kun YLE Puhe muuttui epämääräiseksi tajunnanvirtakanavaksi. Musiikin kuuntelun osalta minulla on laaja kokoelma LP- ja CD-levyjä ja kuuntelen albumikokonaisuuksia yhdeltä ja samalta bändiltä tai solistilta, en niinkään yksittäisiä kappaleita. Muuten seuraan uudempaa ja vanhempaa musiikkia YouTuben kautta mm. katsomalla musiikkivideoita ja muusikoiden haastatteluita. Minulla on tälläkin hetkellä menossa pari CD-levytilausta Levykauppa Äxästä oman kokoelman karttumiseksi.
Rock ei ole minun musiikki makuuni , iskelmä ( etenkin tango ja pidän laulaa myös tangoja)
On lähinnä Sydäntäni , sekä ooppera .
Enkä muutenkaan kuuntele radiota ja CD levyjä jään kun vain töissä siellä kuuluu Pooki ja Nova.
Koska soittolistalla on kokonaista neljä bändiä ja kaikki biisit 90/00 -lukujen taitteesta.
https://pbs.twimg.com/media/DuA2JqsWsAcUSAy?format=jpg&name=small Rasio rokissa on asennetta, verta, terästä ja hevosia
Jone nikula, suomalaisten vihaaja. Invaasiossa haukkui suomalaisia minkä kerkesi ja nuoli invaasiota tekevien partalasten perseitä.
onko ns toimittaja höpöttäjät paniikissa kun paskan jauhanta ei kiinnosta kuulijoita ilmeisesti kun täältäkin tukea hakevat. pitää tilata yleltä gallup ja maksaa ylä anttilalle jo ensiviikolla ylen gallup keuhkoo että teitä kuunnellaa 120% osa kuuntelijoista on jopa p-kkoreassa ja venäjällä sitä ei mainita että suomessa ainoastaan 5%
En aina ihan ymmärrä sitä kriteeriä jolla valitsevat "rokkimusiikkia" listoilleen soitettavaksi. Haloo Helsinki ei ole tarpeeksi rock, mutta The calling on?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ikäni, olen kasikymppinen.
Monet elossaolevat rockin veteraanit ovat jo reilusti yli 70-vuotiaita. Esimerkiksi Mick Jagger ja Keith Richads täyttävät ensi vuonna 80.
Vierailija kirjoitti:
Jone nikula, suomalaisten vihaaja. Invaasiossa haukkui suomalaisia minkä kerkesi ja nuoli invaasiota tekevien partalasten perseitä.
Nikulan haastatteluissa keskustelevat vain Jone ja Nikula.
Jos hänen kanssaan on eri mieltä ja erehtyy sanomaan vastaan hänen kommentteihinsa, hän ottaa aika herkästi myös itseensä.
Dikkaan klassista.
-Myös vanhempi kotim. iskelmä ja svengaava jatsi käy.
Aamushowta ei pysty kuuntelemaan ollenkaan, kiitos varsinkin Moision, mutta ei se Kimkään paljoa vähemmän verenpainetta nosta. Jos kotona esim. etätöissä, niin odotan klo 11 asti ennen kuin radion avaan. Nikulaa jaksaa ihan hyvin kuunnellakin. Illalla radio taas menee kiinni heti kun aamushown uusinta alkaa.
Ei kun Metallican Nothing else mattersia.