Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeät, valehtelevat ihmiset, miten niiden kanssa tulla toimeen?

Vierailija
08.10.2022 |

Voitteko antaa käytännön vinkkejä? Tarkoitan sellaisia ihmisiä, jotka eivät ajattele muita pätkän vertaa, se on se omanapa ainoa jonka näkevät. Toimivat häikäilemättömästi saadakseen oman tahtonsa läpi, valehtelevat vaikka silmät päästään (vaikka olisi ihan selvää että jöävät valheesta kiinni, tätä en ihan ymmärrä?).

Paras olisi tietysti, jos ei tarvisi tulla toimeen, mutta itse olen ainakin työssäni kohdannut tällaisia ihmisiä, samoin sukulaisissa löytyy. Neuvoja?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua pärjätä sellaisten kanssa.

Vierailija
22/28 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen huomannut sitä samaa, mitä itselleni tapahtuu. Ja ymmärsin, että olen liian kiltti, siis väärässä mielessä. Joten en enää huomioi tällaisia ihmisiä enää lainkaan, lähden kävelemään pois, jos joku sanoo ilkeästi tai sanon samalla kertaa takaisin. Olen ymmärtänyt sen vasta myöhemmin, että minua ei saa enää vetää maton alta, joten pitää kunnioittaa ja arvostaa itseään. Ja olen huomannut, kun näille ihmisille sanoo takaisin, niin eivät enää hyökkäile takaisin, tai ole ilkeitä. Tai sanon heille perustelut, että no, mutta, miksi tämä lapsellinen käytös minua kohtaan? Onko sinulla ongelmia tällä hetkellä? Etkö tule itsesi kanssa toimeen ym? Se, kun arvostaa itseään, niin myös toisten käytös sinua kohtaan muuttuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen huomannut sitä samaa, mitä itselleni tapahtuu. Ja ymmärsin, että olen liian kiltti, siis väärässä mielessä. Joten en enää huomioi tällaisia ihmisiä enää lainkaan, lähden kävelemään pois, jos joku sanoo ilkeästi tai sanon samalla kertaa takaisin. Olen ymmärtänyt sen vasta myöhemmin, että minua ei saa enää vetää maton alta, joten pitää kunnioittaa ja arvostaa itseään. Ja olen huomannut, kun näille ihmisille sanoo takaisin, niin eivät enää hyökkäile takaisin, tai ole ilkeitä. Tai sanon heille perustelut, että no, mutta, miksi tämä lapsellinen käytös minua kohtaan? Onko sinulla ongelmia tällä hetkellä? Etkö tule itsesi kanssa toimeen ym? Se, kun arvostaa itseään, niin myös toisten käytös sinua kohtaan muuttuu. 

Näinhän se menee.

Vierailija
24/28 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä kommunikointi mahdollisimman vähiin. esim opportunistit voi olla sellaisia, että vinkki esim. kaupan tarjouksista kiinnostaa heitä.puhe tyyliin, haluatko mennä työhön liittyvään juhlaan ?koska siellä on joku merkittävä ihminen tai julkkis mukana, niin tää hyötyjä arvostaa heti sun vinkkejä. näin vältyt myös puhumasta henkilökohtaisia juttuja tyypille. 

eli ohjaaminen tyyppi tekeen töitään ja fokustaan pois itsestä. esim.jos kertoo että pomo saattaa tulla paikalle, niin hankala tyyppi paahtaa töitä ja jättää sut rauhaan.

sukulaisis ilkeät  tyypit on inhottavia v,älttely kiireeseen vedoten.älä kerro koskaan hyviä uutisia itsestä ja muista. kysele vaan inhottavan tyypin kuulumisia ja kehu jos tämä kertoo esim.marjastaneensa. näin saat ikävän huomion pois itsestä.parasta jos pystyy ghoustaamaan välit pois kokonaan. on kyllä vaikein ihmistyyppi.

Vierailija
25/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
26/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus on, että tyydyttämätön nainen on kiukkuinen ja ilkeä. Hyvin tyydytetty nainen on iloinen ja hauska. Olisiko tästä kysymys?

Tässä taas nollalinjan ajattelija esittää arvokkaan mielipiteensä.

Vierailija
27/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä taaksesi ja jatka elämää.

Vierailija
28/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sensuroitavaa oli kommentissa: "koitan vältellä mahdollisimman paljon tälläisiä ihmisiä"

Naurettava sensuuri tässäkin ketjussa,kun pitää tuollainen neutraali lausekin poistaa heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä