Tulipa puun takaa, yllättäen ja tiedostamatta :(
Mies osti minulle 30-vuotislahjan ja nyt ilmoitti tänään, että se (lahja siis) on myöskin hänen, hän siis käyttää sitä myös, eli se on minun vain 50 %. Ostiko lahjan jo ennalta myös itseään varten, mutta ei sitä etukäteen kertonut. Olisi ollut parempi, ettei hän olisi ostanut mitään!
Kommentit (33)
Ap, palauta se lahjan puolikas, et ole sitten mitään velkaa sille miehelle. Tai ehkä sen, että näytät, missä ovi on.
Vierailija kirjoitti:
Mies osti minulle pyöreitä täyttäessäni lahjaksi yhteisen matkan. Olisiko ollut parempi että olisi lähettänyt minut matkalle yksin?
Ei ollut matka, oli edelleen se naisten fillari.
Meillä on tamppoonitkin yhteisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi polkee ja kumpi istuu tarakalla kun pyöräilette?
Mies osti siihen mun pyörään itselleen vielä lisävarusteena korin, voi poimia kukkasia kesällä tienvarresta kun pyöräilee. Minun mies on hyvin tyypillinen ämmämäinen suomalainen "mies". Hänen äitillään kasvoi parta, poika oli porsliinileuka.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tamppoonitkin yhteisiä.
Meillä taas molemmilla on gulli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies osti minulle pyöreitä täyttäessäni lahjaksi yhteisen matkan. Olisiko ollut parempi että olisi lähettänyt minut matkalle yksin?
Gambiaan kyllä
Suomalaisnaisten Gambiaan tutustumisessa on n. 50 v. perinteet. Mainitun maan pintaala on varsin pieni.
Miehelle voi sanoa iloisesti, että ai kun hienoa, sinä voit kyllä ottaa sen kokonaan omaksesi, en minä siitä oikeastaan pidä yhtään, en vain hennonnut sanoa sinulle.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gambiaan kyllä
Suomalaisnaisten Gambiaan tutustumisessa on n. 50 v. perinteet. Mainitun maan pintaala on varsin pieni.
Suomalaisia miehiä käy musta paksu pamppu kateeksi!
Meilläkin on vaatteet yhteisiä, mutta luvatta ei minun tavaroihini kosketa.
Vierailija kirjoitti:
Olette sekasikiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette sekasikiöitä.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä nautittava lahja on paras lahja!
Lahja oli naisten polkupyörä!
Sain mieheltäni suntyärilahjaksi sähköpyörän, jossa on niin korkealla tanko, että en saa jalkaa sen ylitse. Ei ehdottanut vaihtoa, vaan sanoi, että voihan hän sillä ajaa. Myöh olisi ostanut minulle toisenlaisen, mutta en sitten halunnu, koska mulla on tavis fillari.
On myös ostanut auton virranjakajan joululahjaksi.
Jos ei muuten olisi hyvä mies, niin olisin ottanut pitkät .
Söpöilettekö usein?