Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa puun takaa, yllättäen ja tiedostamatta :(

Vierailija
08.10.2022 |

Mies osti minulle 30-vuotislahjan ja nyt ilmoitti tänään, että se (lahja siis) on myöskin hänen, hän siis käyttää sitä myös, eli se on minun vain 50 %. Ostiko lahjan jo ennalta myös itseään varten, mutta ei sitä etukäteen kertonut. Olisi ollut parempi, ettei hän olisi ostanut mitään!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen täytyy olla hieromasauva, sinulla on hyvä mies, pidä hänestä kiinni.

Vierailija
2/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä nautittava lahja on paras lahja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti minulle pyöreitä täyttäessäni lahjaksi yhteisen matkan. Olisiko ollut parempi että olisi lähettänyt minut matkalle yksin?

Vierailija
4/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei 30 vuoden jälkeen elämä ja tavarat ole yhteisiä, koska sitten. Olin 44 vuotta yhdessä, yhteistä oli kaikki, vaatteita lukuunottamatta.

Vierailija
5/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osti minulle pyöreitä täyttäessäni lahjaksi yhteisen matkan. Olisiko ollut parempi että olisi lähettänyt minut matkalle yksin?

Gambiaan kyllä

Vierailija
6/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä mies. Joku luonnevika. Ei jatkoon.

Vierailija
7/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin kyseessä olevan vilauttelijan.

Vierailija
8/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahja oli naisten polkupyörä!

Vierailija
9/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sen täytyy olla hieromasauva, sinulla on hyvä mies, pidä hänestä kiinni.

Lahja minulle oli naisten polkupyörä, siksi ehkä vähän ihmetyttää.

Vierailija
10/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
11/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi polkee ja kumpi istuu tarakalla kun pyöräilette?

Vierailija
12/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gambiaan kyllä

🥱

Vierailija
13/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei 30 vuoden jälkeen elämä ja tavarat ole yhteisiä, koska sitten. Olin 44 vuotta yhdessä, yhteistä oli kaikki, vaatteita lukuunottamatta.

Sinullekin, lahja oli siis naisten polkupyörä, ajeletko sinä miesten polkupyörällä?

Vierailija
14/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehes on mekkoeinari

Vierailija
15/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi polkee ja kumpi istuu tarakalla kun pyöräilette?

Minä ohjaan ja hän nalkuttaa huonoo pyörävalintaansa, kysyin, miksi ei käytä miesten pyörää, vastasi, että hinkkaa munia, sanoin, ettei hänelle niin isoa ole, joutavia nalkuttaa.

Vierailija
16/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti minulle moottorisahan kun vinkkasin että haluaisin oman kun olin aina lainannut metsässä miehen sahaa. En ole yhtään loukkaantunut vaikka mies käyttää sahaani jos en sitä itse tarvi. Tai välillä vaihdetaan sahoja jos järkevämpää että minä sahaan miehen sahalla (jos minun sahassani vanha huonompi terä niin mies sahaa sillä ajouralla olevat kannot pois mielummin mitä sillä sahalla jossa uusi teräketju).

Apn tapauksessa olisi mielenkiintoista tietää millaiset polkupyörät teillä oli ennestään?

Vierailija
17/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi olla aika iso puu.

Vierailija
18/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaatteekin yhteisiä, ollaan niin saman kokoisia =)

Vierailija
19/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies osti sinulle naistenpyörän lahjaksi ja olettaa että sinä ajat hänen vanhalla pyörällään ja mies uudella lahjapyörälläsi?

Osta sille miehellesi oikein muhkea geelipenkki lahjaksi. Ainakin halpahallissa olen nähnyt noita noin 15€ hintaan. Jospa sitten kelpaisi oma pyörä.

Minusta olisi ollut ihan ok että mies lainaa minun pyörääni silloin kun en sitä tarvi. Mutta jos oletus että lahjan saanut ajaa miehen vanhalla niin haiskahtaa kunnon mieslokki.

Vierailija
20/33 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osti minulle moottorisahan kun vinkkasin että haluaisin oman kun olin aina lainannut metsässä miehen sahaa. En ole yhtään loukkaantunut vaikka mies käyttää sahaani jos en sitä itse tarvi. Tai välillä vaihdetaan sahoja jos järkevämpää että minä sahaan miehen sahalla (jos minun sahassani vanha huonompi terä niin mies sahaa sillä ajouralla olevat kannot pois mielummin mitä sillä sahalla jossa uusi teräketju).

Apn tapauksessa olisi mielenkiintoista tietää millaiset polkupyörät teillä oli ennestään?

Mieheni ajaa sillä mulle ostamassaan naisten fillarilla minä ostin itselleni Track-pyörän, se on sellainen maantie-maastopyörän välimuoto, ei oo takana "puskureita" eli roiskeläppää. Ämmämäinen mies sai mun pyörän ostin itse vähän sporttisemman, vittuako tuli häijyileen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi