Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko minimalisti elää yhdessä hamstraajan kanssa?

Vierailija
08.10.2022 |

Omaisuuteni mahtuu pieneen pakettiautoon, ja siinäkin on minusta paljon ylimääräistä. Muutin yhteen "maksimalistin" kanssa. Äijällä on jos jonkinlaista keräilyharrastusta, loputtomia tuunausprojekteja ja viehtymys kaikenlaiseen sälään. Ei myöskään osaa päästää irti edes tarpeettomista asioista. Suuri osa omista kamoistani on edelleen purkamattomina varastossa, koska ne eivät mahdu mihinkään. Aluksi ajattelin, että tää ei haittaa, että ok, ollaan erilaisia. Nyt on alkanut vi tuttaa. Kenelläkään ollut samaa tilannetta? Onko ainoa vaihtoehto muuttaa erilleen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei. Aikaamyöden en vaan pystynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Tykkään, että on tilaa ja tavarat löytyy eikä oo mitään turhaa. Mies kerää kaiken, ihan kaiken. Mun tavarat mahtuu pieneen tilaan, mutta esimerkiksi kellarikomerossa on vaan miehen tavaroita. Sellaista, ettei se tee niillä koskaan mitää, mm. vanhoja pieneksi käyneitä muodista vuosikymmenet sitten menneitä, reikäisiä vaatteita, mutta niitä ei saa kuulemma hävittää, kun ne voi paikata. Just. Keväällä hävitin omaa tavaraa kirppikselle ja kierrätyskeskukseen ja sortti-asemalle lisää. Mieheltä ei siihen kuormaan saanu mitään tavaraa. Sitten kun tuli asuntoon tilaan, kun olin siis niitä omia tavaroita ja pois muuttaneiden lasten leluja, kirjoja, koulupöytiä ym. hävittäny, niin mitä teki mies? No, se raijasi sieltä kellarista niitä romujansa sitten niille paikoille ja mökiltä muuta romua kellariin. Kyllä pännii ja suututtaa.

Vierailija
4/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Tykkään, että on tilaa ja tavarat löytyy eikä oo mitään turhaa. Mies kerää kaiken, ihan kaiken. Mun tavarat mahtuu pieneen tilaan, mutta esimerkiksi kellarikomerossa on vaan miehen tavaroita. Sellaista, ettei se tee niillä koskaan mitää, mm. vanhoja pieneksi käyneitä muodista vuosikymmenet sitten menneitä, reikäisiä vaatteita, mutta niitä ei saa kuulemma hävittää, kun ne voi paikata. Just. Keväällä hävitin omaa tavaraa kirppikselle ja kierrätyskeskukseen ja sortti-asemalle lisää. Mieheltä ei siihen kuormaan saanu mitään tavaraa. Sitten kun tuli asuntoon tilaan, kun olin siis niitä omia tavaroita ja pois muuttaneiden lasten leluja, kirjoja, koulupöytiä ym. hävittäny, niin mitä teki mies? No, se raijasi sieltä kellarista niitä romujansa sitten niille paikoille ja mökiltä muuta romua kellariin. Kyllä pännii ja suututtaa.

Jep. Paras oli kun olin yhden itselleni tärkeän säilytyslokerikon pistänyt miehen mielestä huonoon paikkaan kun se ei mahtunut mihinkään muualle ja mies ihmettelee närkästyneenä että "onko tän pakko olla tässä?" 90 % kamasta on hänen, mut ei kun se mun lokerikko on se pahin ongelma. -ap

Vierailija
5/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit se maksimalisti kuitenkin yleensä olettaa, että minimalisti maksaa puolet asuinkustannuksista, vaikka se iso ja kalliiksi tuleva kämppä tarvitaan lähinnä maksimalistin roinan säilömiseen.

Vierailija
6/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minimalisti, minä olin sotkuinen. Nyt koti on siltä väliltä.

20 v liiton aikana irtaimistoa on poistunut 80%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi