Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan eronnut kumppanin lasten takia?

Vierailija
07.10.2022 |

Vielä vuosien jälkeen yksinkertaisesti ällöttää ajatus, että miehellä lapsia toisen kanssa. Koen huonoa omaatuntoa kun tunnen näin ja haluaisin nähdä noita lapsia mahdollisimman vähän, poden huonoa omaatuntoa myös siitä jos eivät näe isäänsä paljon. Mutta samalla olen myös mustasukkainen ja ällöttää kun hokevat esim "isi isi" ja halaavat miestäni. Lasten äiti myös erittäin vaikea tapaus ja terrorisoinut meitä koko ajan. Nuorempi tyttö usein kertoo kuinka kiva ja tärkeä olen vaikka äidin mielestä olen varastanut isin. Eronneet olivat 2,5 vuotta ennenkuin edes tavattiin...

Juu, tiedetään että olen epäkypsä ja mieheni voi tanssia ilosta kun pääsee eroon kaltaisestani naishirviöstä.

Tuntui vain todella pahalta erota kun muuten suhteemme on täydellinen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Lapset 11 ja 14 todella vihamielisiä, käytännössä syyttivät minua äitinsä kuolemasta. Tutustuin lasten isään kaksi vuotta vaimon kuoleman jälkeen. Mies ei uskaltanut ojentaa todella rumia puhuvia lapsiaan, koska olivat herkkiä äitinsä vuoksi ja minä en saanut, koska "sä et oo mun mutsi", joten sanoin kiittimoi koko sakille. Harmi, mies oli muuten todella upea. Yli puoli vuotta jaksoin niitä kamalia kakaroita pelkästään siksi.

Vierailija
22/23 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Uuden miehen teini-ikäinen lapsi muutti meille ja kodin elämä meinasi mennä tämän lumihiutaleen takia niin pepulleen, ettei kukaan kestänyt. Vietiin mm. 200 m autolla kouluun, mitään kuria eikä käytöstapoja ollut, söi keittoruuatkin sohvalla istuen. Mitkään meidän säännöt eivät häntä koskeneet. Omat lapseni olisivat lähteneet mieluummin vaikka sijaiskoteihin, kuin jatkaneet yhteiseloa tämän prinsessan kanssa. Helpointa oli heivata sekä mies että tyttö talosta. Elämäni pahin vikatikki .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lopettaa suhde kokonaan? Voihan asiat järjestää niin, ettei tarvitse olla lasten kanssa niin paljon tekemisissä, ja jatkaa silti suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi