Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei yksinäinen, mitä teet perjantai-iltanasi?

Vierailija
07.10.2022 |

Saanko luvan olla utelias?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koe olevani yksinäinen vaikka paljon yksin olenkin. Tämähän on siis eriasia, eikä mulla pitäisi olla mitään virkaa tässä aloituksessa.

Vastaan kuitenkin: tänä perjantaina näytän palstailevan. Samalla valmistuu pikku hiljaa spagetti ja lihapullat. Mä tuppaan syömään usein näin myöhään, kun perjantaisin töistä yleensä rojahdan päikkäreille. Sitten piipahdan kaupat ja alan viettämään viikonloppua. Nyt innostuin tekemään itse ruokaa, enkä ostanut vaan einestä. Saa sitten ensi viikon eväitä samalla tehtyä. :)

Vierailija
22/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin klo 15 töistä ja siitä asti kyylännyt bb 247:aa, tätä katson vielä ehkä tunnin, sitten nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin tiskaan sitten avaan joko lonkeron tai karkkipussin ja katselen The Grand Budapest hotelin. Kaveri kehui että on hyvä. Sitten käyn nukkumaan.

Se on hyvä! Ihan yksi parhoista leffoista ikinä vaikkakin loppu on surullinen:( Enempää en spoilaa.

Vierailija
24/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin sinä eli palstailen. 

Vierailija
25/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli ehdotella yhelle miehelle vaakamanboo mut se ois asiatonta. Joten tyydyn haaveisiin. Juon perjantai pulloni ja itken itseni uneen.

Vierailija
26/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä pari tuntia sitten, käytin koiran iltalenkillä, kävin suihkussa. Nyt kuivattelen hiuksia, palstailen sohvalla koira ja kissa seurana. Kohta iltapalaa, yksi jakso Areenasta Hakekaa kätilö ja sitten nukkumaan. Aamulla taas töihin.

Vierailija
27/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon olutta ja kuuntelen saksalaisia marssilauluja.

Vierailija
28/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin jättämään työni, koska en jaksanut sitä. Vähän masentunut fiilis, tunnen olevani luovuttaja, vaikka toisaalta helpotus on valtava, kun uskalsin lähteä työstä, joka stressasi liikaa. Istun parvekkeella ja juon valkkaria, kuuntelen tuulen huminaa. Lepään viikon ja alan etsimään muita töitä. Ehkä elämä kantaa. Hyvää iltaa kaikille.

Vierailija
29/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa ja rakennan pienoismalleja(onnistuu humalassa tiettyyn pisteeseen asti) ja samalla kuuntelen podcasteja.

Vierailija
30/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuttelen olemaan yksin. Mies halusi eron 30 yhteisen vuoden jälkeen. Teen etätöitä kotoolta käsin ja kieltämättä seinät kaatuu päälle. On muuten kumma kun koira kuolee vanhuuteen, tyttäret kasvavat isoiksi ja mies lähtee niin kodin hiljaisuus on valtava. Tässä mennään päivä kerrallaan ja yritetään jaksaa.

Kohta Netflixin kimppuun ja perjantain kunniaksi ehkä muutama rivi suklaata.

Vierailija
31/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan videopelejä.

N. 34

Nainen minun makuuni! Mitä pelejä pelaat? Justiin lataan overwatch2 pleikkariin ja nautin lonkeroa odotellessa 😎

M35

Vierailija
32/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin jättämään työni, koska en jaksanut sitä. Vähän masentunut fiilis, tunnen olevani luovuttaja, vaikka toisaalta helpotus on valtava, kun uskalsin lähteä työstä, joka stressasi liikaa. Istun parvekkeella ja juon valkkaria, kuuntelen tuulen huminaa. Lepään viikon ja alan etsimään muita töitä. Ehkä elämä kantaa. Hyvää iltaa kaikille.

Kantaa se! Tsemppiä 😍

Vierailija
33/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Captain Morgania kolaan lantrattuna. Katson primeltä sarjaa Chuck 👍

M34

Vierailija
34/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson kirjastosta lainaamiani leffoja. Seuraavana Kaikista kapinallisin, 60-luvun-helmi Englannista. Siemailen vähän punaviiniä, vilkaisen jossain kohtaa iltauutiset. Syön jotain raikasta hyvää. Ihan kiva ilta. Ei tulisi mieleenkään notkua enää kapakoissa. En ole koskaan viihtynyt semmoisissa ympäristöissä. Kotihiireily on ihan parasta.

Tää kuulostaa ihanalta, mun unelma-ilta! Minkä ikäinen olet?

Vierailija
35/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin, mutta en yksinäinen. Minä luen,urheilen ja pelaan jos aikaa jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme