Hei yksinäinen, mitä teet perjantai-iltanasi?
Kommentit (35)
Saat olla. En tee ihmeitä. Poden maailmantuskaa ja juon olutta.
Katson Alfa-tv:ta, Viimeistä sanaa ja Perjantaita av:n ohessa. Noiden jälkeen on jonkun elokuvan tai sarjan vuoro ja lähden av:lta.
En tiiä. Katon varmaan telkkaria ja notkun täällä netissä. Hiukan itsesäälissä kieriskelyä ja ehkä pieni itku. Oikeesti on kurjaa olla yksinäinen.
Viinapullo kaverina, kuuntelen musiikkia ja selaan nettiä.
Tulen töistä puolen yön aikaan. Käyn suihkussa, levitän pyyhkeen sohvalle ja annan ihon kuivua samalla kun katson tvstä jotain. Kuppi teetä ja voileipä. Aamulla varhain karpalosuolle.
Olen yksin mutta en yksinäinen.Sillä yksinäisyyten tottuu kun tarpeeksi kauan ollut yksin.Enää ei osaa kaipaa ketään!Kun lukee tällä valitukset mies sitä tätä.Luojan kiitos asun yksin ja olen onekas! Tapan aika lukiessani kirjotuksia kunes alkaa Tv 1, Uutiset.Ei sen kumempaa.Siirryn tv 11 kyttää kello 21. mamman pojat ymm.Joita joku mukin katsoo tällä ja omii jutut sarjasta sit kirjoittaen omana tapahtumana.Hyvää iltaa kaikille.
Makoilen sohvalla ja katson telkkaria. En kaipaa mitään muuta viihdykettä, näin on hyvä.
Katson kirjastosta lainaamiani leffoja. Seuraavana Kaikista kapinallisin, 60-luvun-helmi Englannista. Siemailen vähän punaviiniä, vilkaisen jossain kohtaa iltauutiset. Syön jotain raikasta hyvää. Ihan kiva ilta. Ei tulisi mieleenkään notkua enää kapakoissa. En ole koskaan viihtynyt semmoisissa ympäristöissä. Kotihiireily on ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Katon varmaan telkkaria ja notkun täällä netissä. Hiukan itsesäälissä kieriskelyä ja ehkä pieni itku. Oikeesti on kurjaa olla yksinäinen.
Joo, onhan se, mutta monta huonoa kokemusta rikkaampana voin ehkä lohduttaa, että yksinäisyys on kipeä asia, mutta vielä kipeämpää on elää epänormaalisti jonkun toisen henkilön kanssa. Jos valinta on yksin eläminen, silloin siihen täytynee olla monta hyvääkin syytä. Välillä surettaa ja välillä ei, mutta kamalaa ja katalaa kumppania en enää huolisi, mieluummin kuolen yksinäisyyteen. Aina voi tietysti rientää jonnekin jossa on ihmisiä, mutta en tiedä, onko se sitten autuus ja ihanuus. Elämä on vaikeaa ja varsinkin jos on ajatteleva, tunteva ja sudenkuoppia välttelevä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin mutta en yksinäinen.Sillä yksinäisyyten tottuu kun tarpeeksi kauan ollut yksin.Enää ei osaa kaipaa ketään!Kun lukee tällä valitukset mies sitä tätä.Luojan kiitos asun yksin ja olen onekas! Tapan aika lukiessani kirjotuksia kunes alkaa Tv 1, Uutiset.Ei sen kumempaa.Siirryn tv 11 kyttää kello 21. mamman pojat ymm.Joita joku mukin katsoo tällä ja omii jutut sarjasta sit kirjoittaen omana tapahtumana.Hyvää iltaa kaikille.
Ai niin, Rakastunut mammanpoikaan tulee, hyvä kun muistutit. Omituisen koukuttava sarja.
Yksin olen minäkin ollut vuosikaudet. Enimmäkseen ihan jees, mutta välillä on todella yksinäistä, mutta lohdutan itseäni sillä, että välillä parisuhteessakin toivoi toisen kantoraketilla kuuhun, että olisi saanut olla rauhassa.
Juopottelen hillitysti, notkun täällä av:lla, syön vähän perjantain kunniaksi sipsejä ja herkkuja.
Minäkin viihdyn näin perjantai-iltana yksin, kun voin kuitenkin viestitellä whatsappilla ystävien ja perheen kanssa. Tänään töiden jälkeen kävin lenkillä, kaupassa ja kirjastossa. Söin ja luin kirjaa, sitten piipahdin tietokoneelle hoitamaan pari asiaa (ja piipahdin tähänkin sivustolle). Myöhemmin illalla aion katsoa jonkun elokuvan ja neuloa.
Vierailija kirjoitti:
Katson kirjastosta lainaamiani leffoja. Seuraavana Kaikista kapinallisin, 60-luvun-helmi Englannista. Siemailen vähän punaviiniä, vilkaisen jossain kohtaa iltauutiset. Syön jotain raikasta hyvää. Ihan kiva ilta. Ei tulisi mieleenkään notkua enää kapakoissa. En ole koskaan viihtynyt semmoisissa ympäristöissä. Kotihiireily on ihan parasta.
Kuulostaa ihan hyvältä. En myöskään viihdy ravintoloissa tai pubeissa, olen varmaan outo, en vaan jaksa kuunnella kaikenlaista jorinaa. Yleensä keksin kaikenlaisia juttuja, suunnittelen ja toteutan, suunnittelen pitkään ja hartaasti, tunteella ja järjellä, siksi kai kumppani kyllästyi ja lähti, kaiken olisi pitänyt olla vaan nopeaa, sinnepäin eikä niin nokonuukaa, en viihtynyt sellaisessa ympäristössä. Nyt voi toteuttaa tai olla toteutumatta, kukaan ei häiriinny tyylistäni enkä minä kenenkään toisen tyylistä.
Kukaan ei käy enää baarissa, silti ne on täynnä väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei käy enää baarissa, silti ne on täynnä väkeä.
Rahaa riittää siis, vaikka valitetaan sähkölaskuista.
Minulla sama kuin aikaisemmalla, olen yksin mutta en koskaan yksinäinen. Katson youtubelta ohjelmaa Would I Lie to You (eläköön englantilainen huumori) ja syön itseni ähkyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Saat olla. En tee ihmeitä. Poden maailmantuskaa ja juon olutta.
Valehtelin. Juonkin lonkeroa. Maailmantuska oli totta.
Ensin tiskaan sitten avaan joko lonkeron tai karkkipussin ja katselen The Grand Budapest hotelin. Kaveri kehui että on hyvä. Sitten käyn nukkumaan.
Katon tiktokkeja tai youtubevideoita ja syön irttareita sekä juon appelsiinimehua. Äsken kävin juoksulenkillä opiskelujen jälkeen, joten nyt loppuilta rennosti.