Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin matkustaa ulkomaille mutten uskalla/osaa. Selittäkää minulle juurta kasaen miten se tapahtuu, kiitos

Vierailija
07.10.2022 |

En kieliä taitamattomana uskalla toteuttaa unelmiani vaikka haluaisin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ihmetyttää?

Vierailija
2/9 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole ketään kaveria tms, jonka kanssa voisit lähteä, jollet ole ennen käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin ujo ja epäsosiaalinen joten minulla ei ole kavereita. Minua Ihmetyttää miten pääsen rajan yli ja takaisin.

Vierailija
4/9 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne haluat lähteä? Millä aiot matkustaa? Kerro mikä mietityttää, niin autetaan kyllä.

Vierailija
5/9 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka aloittaa varaamalla valmismatkan, sieltä saat ensikokemuksen ja rohkeutta omatoimimatkoihin. 

Vierailija
6/9 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat valmismatkan, suomalaisia porukassa, yleensä vielä sama hotelli. Seuraat heitä. Ja jos ei synkkaa kenenkään kanssa, liikut hotellilta vähän kerrallaan, kirjoita hotellin nimi ylös, paina mieleesi hotellin läheltä maamerkkejä, näin osaat takaisin. Ja turistikohteissa osaavat myös suomea, myös kännyköihin saa nykyään käännösappeja. Ei muuta ku kokeilemaan, seuraavan reissun uskallat ehkä ihan itsenäisesti. 

Vierailija
7/9 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouset koneeseen ja sieltä pois. Menet jonossa muiden perässä ja näytät henkkarit/passin. Kävelet taksiin, menet hotellille ja sanot nimesi respassa. Lähtiessä sama toisinpäin.

Vierailija
8/9 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin ujo ja epäsosiaalinen joten minulla ei ole kavereita. Minua Ihmetyttää miten pääsen rajan yli ja takaisin.

Meet muiden perässä, näytät passin ja kävelet eteenpäin.

Vierailija
9/9 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ne ulkomaalaisetkaan mitään kielineroja ole olettaen että puhutaan englantia. Kyllä suomalaisen peruskoulun taidoilla pärjää ihan hyvin. Vaikka puhuisit omasta mielestä päin seiniä, niin todennäköisesti puhut parempaa englantia kuin 90 prosenttia maan kansalaisista. Eli pakkaa vaan laukkusi ja rohkeasti vaan matkalle! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän