Uskotteko että Tanskan prinssi Joachim on ollut rakastunut veljensä vaimoon Maryyn?
Kommentit (30)
Empä kerro mutta arvaa kuhan jouvvat
Soita ja kysäse nii ei tarvi enää aanailla, mulle soon se ja sama
Ohan se maholista muttei sen kuitenkaan tarvi olla niin
Hyvin paljon mahdollista että on ollut alusta asti todella ihastunut Maryyn. Onko sitten humalapäissään käyttäytynyt joskus epäasiallisesti, tai ilkeillyt veljelleen kateellisena, mene ja tiedä,
itse olen aina inhonnut tuota Joachimia, enkä tykännyt sen hongkongilaisesta vaimostakaan,
nykyinen vaimo vaikuttaa sivistyneeltä ja hienolta Ladyltä, mutta mitenkähän jaksaa miehensä rinnalla, voi olla rankkaa.
En usko. Marien vaikuttaa vaatimattomammalta ja kivemmalta ihmiseltä kuin Mary, joka tuntuu olevan aika itseään täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mary on sen komeamman veljen kanssa naimisissa, joten tuskin edes katselee muita. Sen mies kelpaisi minullekin.
Joachim on kuuma, se toinen taas kuiva tavis.
En tiedä kuumuudesta, mutta kosteampi tuo Joachim taitaa olla kuin Fredrik. Kuulemma juomat maistuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mary on sen komeamman veljen kanssa naimisissa, joten tuskin edes katselee muita. Sen mies kelpaisi minullekin.
Joachim on kuuma, se toinen taas kuiva tavis.
En tiedä kuumuudesta, mutta kosteampi tuo Joachim taitaa olla kuin Fredrik. Kuulemma juomat maistuu...
Kyllä maistuu ja sen näkee myös naamasta. Juopot aina luulevat, ettei näy muka ulospäin, mutta kyllä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta Mary oli todella kaunis, ja on yhäkin.
Minusta taas asia on ihan päinvastoin, Mary on aina ollut aivan tavallisen tallaajan näköinen. Laittakaapa Googleen esim. Denmark princess mary young. Ei voi kyllä hyvällä tahdollakaan sanoa häntä kovin kauniiksi. Sympaattisen oloinen hän kyllä on.
Mary ja Joachim sopisivat ainakin ulkoisesti paljon paremmin toisilleen, Joachim on paljon fiksumman ja komeamman näköinen kuin veljensä.