Mikä kuviittellinen mieshahmo kuvaa sinun ihannemiestäsi? Mr.Bean, James Bond, Mustanaamio, Terminator...
Vai joku muu?
Pitääkö miehen olla mielestäsi huumoripelle vai aseilla räiskivä hormoniäijä vai naistaan puolustava macho?
Kommentit (61)
Apu Nahasapeemapetilon eli Simpsonien iki-ihana intialainen <3
Vierailija kirjoitti:
Sheldon Cooper <3
Tämä mullakin
Miehen puolikkaiden Charlie Harper
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin, että joku Mr. Beanin ja James Bondin sekoitus.
Mies, joka osaa olla hyvä rakastaja sängyssä ja joka puolustaa naistaan mutta joka osaa olla myös huumoriveikko. 🤗 Ap
ROGER MOORE
Ihan vaikka Amon Göth jos se on sen näköinen kun Schindlerin listassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut palstalla jo aiemminkin että tapasin Charlie Sheenin aikanaan. Oli luonnossa todella komea ja ystävällinen. Flirtti myös mutta olinkin silloin vielä nuori ja nätti. Tuli oikeasti paha mieli lukea myöhemmin hänen sekoiluistaan ja hiv tartunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut palstalla jo aiemminkin että tapasin Charlie Sheenin aikanaan. Oli luonnossa todella komea ja ystävällinen. Flirtti myös mutta olinkin silloin vielä nuori ja nätti. Tuli oikeasti paha mieli lukea myöhemmin hänen sekoiluistaan ja hiv tartunnasta.
Hän vaikuttaa aidosti kiltiltä ihmiseltä pohjimmiltaan. On kyllä tainnut tehdä aika rumia juttuja aineissa.
Mutta ihanaa että on sittemmin raitistunut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaikka Amon Göth jos se on sen näköinen kun Schindlerin listassa.
Se näytteliähän jouti lihottamaan itseään 20kg siihen rooliin mutta ei se silti miltään läskiltä näytä.
Nuorempana olin ihastunut Chuck Bassiin ja nyt miehenäni on sitoutumiskammoinen, valehteleva juoppo. ":)" Minkäs teet kun miesmaku on mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Noista v<ihtoehdoista Mr Bean, ei ainakaan ole väkivaltainen
Ja on hauska höpsö
Blondi, ai että <3 Siis Clint Eastwoodin esittämä roolihahmo "Hyvät, pahat ja rumat" leffassa. Ehdoton ykkönen.
Matula "Kahden keikasta" ois kans kiva. Ja Muumeista Nuuskamuikkunen, sen kanssa olisi kiva reissata.
Frendien Chandler