Onko kukaan käynyt Helsingin silakkamarkkinoilla tänä vuonna tai koskaan?
Ajattelin vaan, että huomenna vielä ehtisi mennä. Tykkään savusilakoista mutta en ole syönyt niitä vuosiin. Enkä oikein missään ole niitä edes nähnyt myynnissä. Tuolla luulisi olevan. Tietääkö kukaan, löytyykö markkinoilta savusilakkaa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt aikaisemmin, mutta tänä vuonna varmaan jää väliin. Jotakin yleensä tuli ostettua aivan kannatuksen vuoksi.
Miksi jätät väliin? Työttömyyskö ja rahat vähissä?
Hiton vaikea käydä, Tiedän vain stadin silakkamarkkinat, en tiedä missä nuo toiset pidetään. voin sanoa että moni on käynyt, mutta savusilakat kyllä kannataa hakea kaupan kalatiskiltä, torilla on vaikea savustaa niitä.
Lauantaina 8.9.2022 klo: 9-16 on päätöspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Laitoit tahallasi väärin, hyi hyi.
Vierailija kirjoitti:
Hiton vaikea käydä, Tiedän vain stadin silakkamarkkinat, en tiedä missä nuo toiset pidetään. voin sanoa että moni on käynyt, mutta savusilakat kyllä kannataa hakea kaupan kalatiskiltä, torilla on vaikea savustaa niitä.
Kyllä ennen ainakin sai torilta savusilakkaa jota ei siinä paikan päällä savustettu. Ja nimenomaan stadissa, Kauppatorilta. Ei ollut kyseessä markkinat.
Vierailija kirjoitti:
8.10-22 tietenkin, sori.
Kiva kun joku kertoo mitä ennen sai, kyllä viime vuosituhannella oli hieman eri valikoima, muutama vuosi sitten oli muikkua paistettuna vaikka kuinka paljon. No tänävuonna oli pari tuoreen kalan myyjää ja pääasiassa säilykekalaa ja saaristolais leipää, jollain jopa hilloja, mutta silloin kun kävin ei kellään näkynyt savusilakoita, tosin olin iltapäivällä ja voihan olla ettei edellisenä päivänä oltu saatu tarpeeksi silakkaa kun oli uhkailtu sillä myrskyllä jota ei tullut.
Olen käynyt aikaisemmin, mutta tänä vuonna varmaan jää väliin. Jotakin yleensä tuli ostettua aivan kannatuksen vuoksi.