Törkeä AUDI kuski, latasi toisen bensat!
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009115213.html
Oulussa Alppilassa!
JA AUDI kuskipa hyvinnii! Onneksi nainen teki rikosilmoituksen!
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoiko mummo takana tulevalle asiasta vai miten tiedotti siitä että bensat on hänen maksamiaan? Itse ainakin tankkasin niin paljon kuin tankkiin menee, jos löydän pumpun josta saa bensaa ilmaiseksi. Ja niin tekisitte tekin.
Kaksi kertaa olen tankannut huoltamon piikkiin. Mittari ollut murisemassa ja antanut hitaammin bensaa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoiko mummo takana tulevalle asiasta vai miten tiedotti siitä että bensat on hänen maksamiaan? Itse ainakin tankkasin niin paljon kuin tankkiin menee, jos löydän pumpun josta saa bensaa ilmaiseksi. Ja niin tekisitte tekin.
No en tekisi. Ei ole tapana varastaa.
JOS ei ehtinyt kun tyyppi jo katosi mutkaista tietä näkymättömiin?
Miten niin mummo, on voinut aivan hyvin olla nuori nainen.
Audismin kirjo on vakava mielisairaus.
Miten bensaa ladataan, saako sitä puhelimen akkuunkin?
Mistä tiedän, että nyt tuli ilmaiset bensat? Käytän samaa sovellusta kuin tuo "mummo", mittari on oikea ja sitten vaan tankkaan miettimättä, että mitä se täti huitoo.
Mä en oo tankannut sovelluksella, mut pari kertaa viime aikoina ollut muulla sovelluksella maksun tai kortin vahvistamisessa ongelmia. Pankin sovelluksesta ei ole päässyt takaisin siihen, millä piti osto tehdä, ja kun olen avannut ko. äpin itse, niin sitä alkuperäistä tapahtumaa ei enää näy. Homma toimii vain, jos vahvistan maksun eri laitteella. Olisiko jotain tuollaista tapahtunut maksajalle tässä kun sovellus pimeni.
Muutenkin luin, että tolkuttoman hidasta se vahvistus. Kiva odotella bensapumpulle tuollaisen takana.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän, että nyt tuli ilmaiset bensat? Käytän samaa sovellusta kuin tuo "mummo", mittari on oikea ja sitten vaan tankkaan miettimättä, että mitä se täti huitoo.
Eikö se sovellus sano sulle, että mittari on varattu sillä hetkellä?
Mikä auto sillä eukolla itsellä oli?
Kulissit kaatumassa monella Audi-miehellä.
Mikä ongelma on katsoa videolta rekkari? Ja miten tuo on ylipäätään mahdollista että Audi kuski ei huomaa että ei maksa polttoaineesta?
Vierailija kirjoitti:
En tekisi. Miksi te varkaat luulette, että se on normaalia? Suomalaisista suurin osa on rehellistä porukkaa kuitenkin.
Menee mummon piikkiin. Itsekkin maksanut toisen bensat vahingossa sovelluksella omaa tyhmyyttäni. Sovellus varoitti väärästä asemasta mutta kieltäydyin uskomasta. Meni päässä Hermannin ja Sörnäisten Nesteet sekaisin.
Jos siitä letkusta tulee bensaa ilman maksamista niin kyllä tankkaan ja poistun nopeasti paikalta. Ja ihan kuplalla ajelen, ei vaadi premium autoa.
Tästä oppii sen, että eipä tule otettua mitään hienoja uusia systeemejä käyttöön, jos niillä on noin pitkät kaapelit, että ehtii itse tankilla toteamaan että ei heru tippaakaan.
Ja tuo nainen oppi sen, että pitää omaa tankkipaikkaa varattuna vaikka maailman tappiin. Pääseehän siihen toiselle puolellekin tankille. Ei Audikuski välttämättä hoksannut sitä, että tankkauspaikalta poistuva auto ei saanut bensojaan?
Eikös lima-Ilmarin miesystävä ajele Audilla? Olisiko hän ajellut välillä Ouluun, jos on kyllästynyt ajelemaan kaiket yöt Helsingin keskustassa jauhojengin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tästä oppii sen, että eipä tule otettua mitään hienoja uusia systeemejä käyttöön, jos niillä on noin pitkät kaapelit, että ehtii itse tankilla toteamaan että ei heru tippaakaan.
Ja tuo nainen oppi sen, että pitää omaa tankkipaikkaa varattuna vaikka maailman tappiin. Pääseehän siihen toiselle puolellekin tankille. Ei Audikuski välttämättä hoksannut sitä, että tankkauspaikalta poistuva auto ei saanut bensojaan?
Itse käytin Nesteen sovellusta pitkään, toimi ok. Sitten tuli pakolliseksi tämä korttivarmistus ja homma meni hankalaksi. Lopulta tietyt luottokortit lopettivat toimintansa sovelluksessa kokonaan. Palasin takaisin korttimaksamiseen suoraan automaattiin.