Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka olet juhlissa ainoa selvinpäin

Vierailija
07.10.2022 |

Koetko erillisyyttä humalaisista kanssajuhlijoista? Tuntuuko sinusta, että olet samassa paikassa fyysisesti mutta et henkisesti? Miten käsittelet asiaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, paitsi silloin jos joku on TODELLA humalassa. Iloisen hiprakkaiset ihmiset on mukavaa seuraa.

Vierailija
2/4 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä koen niistä erillisyyttä myös humalassa ollessani joten ei se sitä muuta. Ei mun tarvitse käsitellä asiaa mitenkään. Vietän hauskan illan ja seuraavana aamuna vielä hauskemman aamun + pari muutakin päivää, kun ei ole paha olo ja välittäjäaineet sekaisin. Muut tehköön mitä lystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on hauskaa ja viihdyn, en koe mitään erityistä erillisyyttä. Jos on huonot hippalot joista haluaisi liueta pois paikalta, sitten koen, mutta syy ei liity selvin päin olemiseen. Osaan hyvin ns. vaihtaa vapaalle, ja minusta on mukavaa jos muutkin ovat rentoja ja hyvällä tuulella.

Vierailija
4/4 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suhtaudun humalaisiin juhlijoihin samoin kuin vaikkapa eri joukkuetta kannattaviin tyyppeihin, eri maalaisiin, vierasta kieltä puhuviin, selkeästi eri elämäntilanteessa oleviin yms. Että ovat ihmisiä ja niillä on just tänään ja just nyt tollanen meininki. Ei se muhun vaikuta varsinaisesti. Jos jotenkin asiaa käsittelen, niin myötätunnon kautta. Että harmi jos monella on niin paha olla sisäisesti että pitää tarttua pulloon (joillakin ihan varmasti on, ei tietty kaikilla).